Συνένωση των αυτοκινητοβιομηχανιών Nissan και Honda επιδίωκε η ιαπωνική κυβέρνηση για τη δημιουργία μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας ανέφερε δημοσίευμα των Financial Times.
Η πρόταση της ιαπωνικής κυβέρνησης σύμφωνα με το δημοσίευμα κατατέθηκε στα τέλη του 2019 στις δύο εταιρείες εξαιτίας των προβλημάτων που αντιμετώπιζε η Nissan στη συμμαχία με Renault και Mitsubishi αλλά και της μείωση της ανταγωνιστικότητας της Honda.
Ωστόσο, όπως αναφέρουν οι Financial Times, η εν λόγω πρόταση έπεσε στο κενό, καθώς και οι δύο πλευρές απέρριψαν αμέσως την ιδέα.
Παράλληλα οι FT επισημαίνουν πως οι ιθύνοντες της Honda αντιτάχθηκαν της ιδέας για συνένωση με την Nissan επικαλούμενοι την περίπλοκη επιχειρηματική δομή της ιαπωνικής εταιρείας με τη Renault, ενώ η Nissan από την μεριά της δήλωνε ότι παραμένει προσηλωμένη στη συμμαχία της με τον Γάλλο κατασκευαστή αλλά και την Mitsubishi.
Παράλληλα σε μια ενδεχόμενη συγχώνευση τα προβλήματα που έπρεπε να ξεπεραστούν ήταν πάρα πολλά καθώς το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της Honda προέρχεται από τις μοτοσυκλέτες και όχι από τα αυτοκίνητα ενώ πολύ ισχυρή είναι η παρουσία της και στις εξωλέμβιες μηχανές θαλάσσης αλλά και jets καθώς επίσης και σε άλλα είδη μηχανολογικού εξοπλσμού.
Από την άλλη μεριά η Nissan έχει υιοθετήσει πολλές γαλλικές πλατφόρμες για τα μοντέλα της ενώ έχει ρίξει μεγάλο βάρος στην ηλεκτροκίνηση σε αντίθεση με την Honda που έχει επενδύσει στην υδρογονοκίνηση.
Θυμίζουμε ότι αυτή τη στιγμή η Ιαπωνία εκπροσωπείται σήμερα από 8 μεγάλες μάρκες αυτοκινήτων, με τέσσερις από αυτές – τις Mazda, Subaru, Suzuki και Daihatsu – να συνδέονται στενά με την Toyota, τη δεύτερη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο.