Αναβλήθηκε εξαιτίας της διαφαινόμενης ανάκαμψης της πανδημίας οι δύο θεαματικές πολιτιστικές εκδηλώσεις, με θέμα τις κλασικές μοτοσικλέτες και τα κλασικά αυτοκίνητα, που είχαν εξαγγελθεί από τον Δήμο Αλίμου για τις 6 και τις 13 Σεπτεμβρίου.
Να υπενθυμίσουμε πως το «Alimos Classic Car Sunday» αφορά σε μία υπαίθρια έκθεση κλασικών αυτοκινήτων στην οποία παρουσιάζονται νέα και παλιά εκθέματα, ενώ φέτος προβλέπονταν να υπάρχουν και κλασικές μοτοσυκλέτες.
Η διοργάνωση είχε προγραμματιστεί για τις 6 Σεπτεμβρίου στο Δήμο Αλίμου σε συνεργασία με την Ελληνική Λέσχη Φίλων Κλασικής Μοτοσικλέτας και τον Νίκο Μαστοράκη, και το «Alimos Classic Motorbike Sunday» θα παρουσίαζε πάνω από 100 δείγματα μοτοσικλετών μεγάλης ηλικίας αλλά και μεγάλου κυβισμού. Από την ταπεινή Vespa μέχρι την αλαζονική Harley όλο το φάσμα θα απλωθεί, μέσα σε rock’n’roll και classic rock, για 5 ώρες στον πεζόδρομο.
Την εκδήλωση αυτή είχε προγραμματιστεί να διαδεχθεί πριν την ακύρωσή της την επόμενη Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου το «Alimos Classic Car Sunday», σε συνεργασία με τη ΦΙΛΠΑ και τον Νίκο Μαστοράκη. Μεγαλύτερο και πιο πλούσιο από το περσινό, με περισσότερα και σπανιότερα αυτοκίνητα και την κατηγορία «Power Cars», με θηρία της αμερικάνικης βιομηχανίας δυναμικά εμπλουτισμένη.
Η ιστορία του αυτοκινήτου σε τέσσερις τροχούς και κάπου 200 εκπληκτικά συντηρημένα μοντέλα, που παρά την ηλικία τους, συναγωνίζονται τα σύγχρονα του εμπορίου. Συμμετοχές στη ΦΙΛΠΑ και την ΕΛΦΚΜ. Η είσοδος για το κοινό από τις 2:30 το μεσημέρι μέχρι τις 7:30 το απόγευμα είναι ελεύθερη, με απαραίτητα όλα τα μέτρα προστασίας Covid-19 που θα έχουν προβλεφθεί.
Ο Νίκος Μαστοράκης διοργάνωσε το πρώτο «Ράλλυ Αντίκα» όταν ήταν ειδικός συντάκτης αυτοκινήτου στη «Μεσημβρινή» της Ελένης Βλάχου, με εβδομαδιαια σελιδα αυτοκινητου που ο ιδιος ειχε δημιουργησει, αλλα και σαν οδηγος αγωνων, ο πρωτος ρεπορτερ σε ραλλυ και αγωνες ταχυτητος, εστω και με Skoda.
Για το «Ράλλυ Αντίκα» βγήκαν για πρώτη φορά, από γκαράζ και αποθήκες, υπέροχες σακαράκες και στο φιλμ που έκανε ο Φίνος, τη μουσική έγραψε ο Βαγγέλης Παπαθανασίου. Ένα χρόνο μετά, ο Νίκος Μαστοράκης διοργανώνει με ακόμη μεγαλύτερη επιτυχία το «Πρώτο Διεθνές Ράλλυ Αντίκα» και οι Αθηναίοι έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα σπανιότερα αυτοκίνητα της Ευρώπης. Το «Ράλλυ Αντίκα» σαν τίτλο και σαν event, το δώρισε στη ΦΙΛΠΑ (της οποίας είναι ιδρυτικό μέλος) και το κλασικό αυτοκίνητο ξαναβρήκε τον σεβασμό της πολιτιστικής και ιστορικής του αξίας. Ο Νίκος Μαστοράκης δεν είναι μόνο «θεωρητικός» του είδους, έχει και ο ίδιος τρία υπέροχα αυτοκίνητα. Μια τιρκουάζ Chevy Bel Air Convertible 1957, μια γαλανόλευκη Ford Fairlane 1958 και μια Citroen DS 1975 στο χρώμα του ουρανού.