Το αυτοκίνητο αποτελεί το πιο διαδεδομένο μέσο μεταφοράς σε ολόκληρο τον πλανήτη καθώς οι άνθρωποι το χρησιμοποιούν για να πάνε στην εργασία τους, να μεταφέρουν αγαθά, να ταξιδέψουν με αποτέλεσμα να δίνει καθημερινό παρόν στη ζωή μας. Μάλιστα μόνο το 2019 κατασκευάστηκαν 92 εκατ. οχήματα για να διατεθούν σε νέους καταναλωτές.
Για να μας βοηθήσει να κατανοήσουμε τη δύναμη της αυτοκινητοβιομηχανίας, η Parts Geek αναλύει τα κέρδη 19 μεγάλων εταιρειών αυτοκινήτων με μια ενδιαφέρουσα μέτρηση – που αφορά στα έσοδα των εταιρειών ανά δευτερόλεπτο.
Σύμφωνα με την έρευνα που δημοσιεύει το Visual Capitalist το VW Group είχε πέρυσι ακαθάριστα έσοδα 9.202,88 δολαρίων ανά κάθε δευτερόλεπτο του έτους, με την Toyota να την ακολουθεί με 8.634,58 δολάρια ανά δευτερόλεπτο.
Στη τρίτη θέση βρέθηκε η Ford με έσοδα 4,946,58 δολάρια ανά δευτερόλεπτο, με την Honda να έπεται με 4.537,67 δολάρια ανά δευτερόλεπτο. Στη τελευταία θέση βρέθηκε η Tesla με έσοδα 780,06 δολαρίων ανά δευτερόλεπτο, με την Subaru να βρίσκεται μια θέση πιο πάνω με 904,05 δολάρια.
Στις σχετικές ειδήσεις, φέτος, εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού, η Volkswagen έχει δει τις πωλήσεις της να μειώνονται κατά 28% σε σχέση με πέρυσι, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα να χάνει περίπου 415 ευρώ για κάθε αυτοκίνητο που πούλησε. Η Toyota παρουσιάζει κέρδη 533 ευρώ ανά αυτοκίνητο, παρότι έχει δει τις πωλήσεις της να υποχωρούν κατά 29%. Η BMW χάνει περίπου 1.100 ευρώ ανά αυτοκίνητο και η Mercedes-Benz σχεδόν 600 ευρώ.
Η Porsche εξακολουθεί να σημειώνει σημαντικά κέρδη, ύψους 10.000 ευρώ ανά κάθε αυτοκίνητο που πουλά.
Οι Cadillac και Tesla, δύο αμερικανικές μάρκες, ανακοίνωσαν και οι δύο ότι τα συστήματα αυτόνομης οδήγησης θα γίνουν τελικά συνδρομητική υπηρεσία επί πληρωμή. Εν τω μεταξύ, οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες premium επεκτείνονται σε ασύρματες υπηρεσίες. Η BMW ισχυρίζεται ότι θα γίνει η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει συνδεσιμότητα 5G στα αυτοκίνητά της, ενώ η Mercedes πωλεί τώρα πακέτα λογισμικού με δυνατότητα λήψης για να βελτιώσει την εμπειρία του οδηγού.
Παρόλο που είναι πολύ νωρίς για να πούμε αν αυτές οι υπηρεσίες θα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στην κατώτατη γραμμή μιας αυτοκινητοβιομηχανίας, οι προβλέψεις ισχυρίζονται ότι αυτή η λεγόμενη “αγορά συνδεδεμένων αυτοκινήτων” θα αξίζει 166 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2025 . Για να το θέσουμε σε προοπτική, αυτό είναι περισσότερο από το ήμισυ των ακαθάριστων εσόδων της Volkswagen το 2019, ή 5.264 δολάρια ανά δευτερόλεπτο!