Το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της VW με το λογότυπο ID.4 που αποτελεί μια πιο δυναμική παραλλαγή του ID.3 αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στα τέλη Σεπτεμβρίου ωστόσο εισήλθε σε φάση παραγωγής στο εργοστάσιο στο Zwickau.
Μάλιστα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία για να φιλοξενήσει την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων επένδυσε πάνω από 1,2 δισ. ευρώ.
Να υπενθυμίσουμε πως η οικογένεια ID θα πωλείται στις περισσότερες ηπείρους ΗΠΑ, Ασία και Ευρώπη ωστόσο όπως φαίνεται οι εκδόσεις για τις τρεις ηπείρους έχουν μικρές διαφορές μεταξύ τους…
Η Volkswagen ανακοινώνει ήδη αεροδυναμικό συντελεστή 0,28 και αυτονομία πάνω από 500 χιλιόμετρα σύμφωνα με το νέο πρότυπο μέτρησης WLTP για ένα αυτοκίνητο που θα μοιράζεται σχεδόν τα πάντα με το ID.3. Ξεκινώντας από την σπονδυλωτή πλατφόρμα MEB, την οποία θα συναντούμε και σε άλλα μοντέλα «ID» τα επόμενα χρόνια.
Ύστερα από το ID.4, η Volkswagen θα καταπιαστεί με την επιστροφή του Combi σε ηλεκτρική μορφή, που ουσιαστικά αποτελεί την έκδοση παραγωγής του πρωτοτύπου Buzz ID.