Ο Σεπτέμβριος σηματοδοτεί την επιστροφή των μαθητών στο σχολείο. Η έναρξη της σχολικής χρονιάς σημαίνει αγορές για σχολικά είδη, αλλά και είδη ένδυσης και υπόδησης. Οι σχολικές υποχρεώσεις αυξάνουν τον οικογενειακό προϋπολογισμό, δυσκολεύοντας την απόκτηση ενός νέου οικογενειακού αυτοκινήτου.
Ειδικά η φετινή σχολική χρονιά με τις μεγάλες αλλαγές και τις ιδιαιτερότητες στον τρόπο διδασκαλίας πιθανόν να έχει μεγαλύτερες επιβαρύνσεις στα σχολικά είδη και στην προετοιμασία των παιδιών (επιπλέον αγορές ηλεκτρονικών ειδών για τηλε-διδασκαλία).
Η Citroën για ακόμη μία σχολική χρονιά πρωτοπορεί παρουσιάζοντας την εταιρική καμπάνια “CITROËN SCHOOL n’ COOL” με κύριο μήνυμα “Και φέτος με CitroënSchool ‘n Cool, ξεκινάει η πιο “άνετη” σχολική χρονιά!”. Πιστή στην πελατοκεντρική της προσέγγιση, η Citroën ενστερνίζεται τις ανάγκες των υποψήφιων αγοραστών και προσφέρει ειδικά προγράμματα αγοράς, με σημαντικό όφελος.
Με το πρόγραμμα “SCHOOLn’ COOLbyCitroën“η Μάρκαπροσφέρει αποκλειστικά κατά την περίοδο επιστροφής των μαθητών στα θρανία, όλα της τα μοντέλα σε ειδικές προνομιακέςτιμές, με 5 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση και συνολικό όφελος πολλαπλάσιο του ετήσιου μέσου κόστους αγοράς σχολικών ειδών!
Εναλλακτικά, η Citroën σας δίνει τη δυνατότητα ευέλικτων και άκρως δελεαστικών προγραμμάτων αγοράς για την απόκτηση νέουοικογενειακού αυτοκινήτου, είτε με 0% προκαταβολή, είτε με το πλέον ανταγωνιστικό πακέτο της αγοράς, των 36 πραγματικά άτοκων δόσεων!
Το προωθητικό πρόγραμμα ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020.
Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το Επίσημο Δίκτυο Διανομέων CITROËN ή την ιστοσελίδα www.citroen.gr .