Η Ferrari παρουσίασε την Omologata η οποία αποτελεί κυριολεκτικά μια και μοναδική δημιουργία βασισμένη στην 812 Superfast καθώς κατασκευάστηκε κατά παραγγελία για ένα ανώνυμο συλλέκτη από την Ευρώπη.
Αυτή είναι η 10η κατά σειρά μοναδική δημιουργία του Maranello από την P540 Superfast Aperta (2009) και σύμφωνα με τη Ferrari η εξέλιξη διήρκησε δύο ολόκληρα χρόνια με έμπνευση από τους αγώνες, τις ταινίες επιστημονικής φαντασίας και τη σύγχρονη αρχιτεκτονική.
Βασικός στόχος από την αρχή του όλου project ήταν να δημιουργηθεί ένα αυτοκίνητο με «φουτουριστικό σχεδιασμό και στοιχεία που να εξασφαλίζουν ένα διαχρονικό σχήμα».
Το χειροποίητο αλουμινένιο αμάξωμα είναι εντελώς νέο, με τα εμπρός φώτα και το παρμπρίζ να αποτελούν τα μοναδικά κοινά στοιχεία με την 812 Superfast. Στο εμπρός μέρος ξεχωρίζει η νέα γρίλια με το έμβλημα της Ferrari και οι εισαγωγές αέρα στις άκρες του προφυλακτήρα που παραπέμπουν στην 250 GTO.
Μια λωρίδα αγκαλιάζει το καπό και καλύπτει την εσοχή στο προφίλ που δημιουργεί όμορφες καμπύλες στο αμάξωμα. Πίσω, τα φουσκωμένα φτερά καταλήγουν στην ενσωματωμένη αεροτομή της ουράς που έχει αγριεμένο look. Τα δύο στρογγυλά φώτα LED βρίσκονται μέσα σε εσοχές, το πίσω παρμπρίζ έχει δώσει τη θέση του σε τρεις σχισμές ενώ ο πίσω προφυλακτήρας καλύπτεται από τον ανθρακονημάτινο διαχύτη που φιλοξενεί τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.
Για το εξωτερικό επιλέχθηκε η απόχρωση Rosso Magma σε συνδυασμό με λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, σκουρόχρωμα γραφικά και τον αριθμό 7 σε καπό και πόρτες.
Στην καμπίνα επιβατών ο κατασκευαστής έχει κάνει εκτενή χρήση από ανθρακονήματα, μεταλλικές λεπτομέρειες αλλά και δέρμα.
Επίσης, ένα εντυπωσιακό και σφυρήλατο για την περίσταση φινίρισμα, που χρησιμοποιήθηκε σε αυτοκίνητα όπως οι 250 LM και 250 GTO, απαντάται σε πολλές λεπτομέρειες της μοναδικής Omologata, όπως οι εσωτερικές λαβές της πόρτας και η χαρακτηριστική «γέφυρα» της Ferrari ανάμεσα στα καθίσματα.
Κάτω από το καπό βρίσκουμε το γνωστό ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 6,5 λίτρων της 812 Superfast. Στην τελευταία, το μοτέρ αποδίδει 800 PS και 718 Nm και συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων επιτρέποντας επιτάχυνση 0-100 km/h σε 2,9″ και τελική ταχύτητα 340 km/h – αν και τα νούμερα λίγο απασχολούν το κοινό στο οποίο απευθύνεται το συγκεκριμένο μοντέλο.
Η τιμή της Ferrari Omologata δεν ανακοινώθηκε, όμως πιθανότατα θα αφορά εκατομμύρια ευρώ λόγω σπανιότητας όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα κατά παραγγελία.