Άσχημα φαίνεται ότι είναι τα μαντάτα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Ευρώπης καθώς η μεταστροφή των Ευρωπαίων καταναλωτών προς τα βενζινοκίνητα μοντέλα αύξησε τις μέσες εκπομπές CO2 των εταιρειών οι οποίες είναι πολύ πιθανό να βρεθούν αντιμέτωπες με πρόστιμα πολλών δισεκατομμυρίων ευρώ.
Ειδικότερα οι μέσες εκπομπές CO2 στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην ΕΕ ήταν 123 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο! Οι χαμηλότερες επιδόσεις καταγράφηκαν στη Νορβηγία με 59,9 γρ. CO2 και στην Ολλανδία με 94,8 γρ. CO2.
Η Ελλάδα κατάφερε να σημειώσει την 9η καλύτερη επίδοση όσον αφορά στις μέσες εκπομπές CO2 με 115,6 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο.
Πρωταθλήτρια στους εκπομπές CO2 αναδείχθηκε η Βουλγαρία με τις μέσες εκπομπές να ξεπερνούν τα 137,6 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και ακολουθεί η Σλοβακία με 133,4 γρ. CO2/χλμ. ενώ στην τρίτη θέση βρέθηκαν οι Πολωνία και Λιθουανία με 132 γρ. CO2/χλμ.
Στη συνέχεια ακολουθούν η Ουγγαρία με 131,8 γρ. CO2/χλμ., Γερμανία και Εσθονία με 131,2 γρ. CO2/χλμ., Τσεχία με 128,7 γρ. CO2/χλμ., Λετονία με 127,9 γρ. CO2/χλμ., Βρετανία με 127,7 γρ. CO2/χλμ., Αυστρία με 125,5 γρ. CO2/χλμ. και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνει η Ρουμανία με 124,3 γρ. CO2/χλμ.
Η Σλοβενία βρέθηκε είχε την 11η χειρότερη επίδοση με 123,7 γρ. CO2/χλμ. και ακολουθούν το Βέλγιο με 121,5 γρ. CO2/χλμ., η Ισπανία με 121,3 γρ. CO2/χλμ., η Σουηδία με 119,7 γρ. CO2/χλμ., η Ιταλία και η Κροατία με 119,4 γρ. CO2/χλμ., η Ελλάδα με 115,6 γρ. CO2/χλμ., η Φινλανδία με 115,3 γρ. CO2/χλμ., η Ιρλανδία με 114 γρ. CO2/χλμ., η Ισλανδία με 114,3 γρ. CO2/χλμ., η Γαλλία με 113,7 γρ. CO2/χλμ., η Δανία με 111,9 γρ. CO2/χλμ. και η Πορτογαλία με 109,4 γρ. CO2/χλμ.
Οι μοναδικές χώρες που σημείωσαν διψήφιο αριθμό στις μέσες εκπομπές CO2 ήταν η Ολλανδία με 94,8 γρ. CO2/χλμ. και η Νορβηγία με 59,9 γρ. CO2/χλμ.