Ο κορωνοϊός εκτός από τις πωλήσεις επηρέασε αρνητικά και τα εργοστάσια παραγωγής αυτοκινήτων εκ των οποίων μερικά κατασκεύαζαν συσκευές οξυγόνου αλλά και μάσκες ώστε να βοηθήσουν στον «πόλεμο» ενάντια στην πανδημία.
Ωστόσο η παραγωγή των οχημάτων κατέγραψε πτώση-ρεκόρ σε ποσοστό 22,3% στο 9μηνο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι με αποτέλεσμα οι απώλειες να ξεπερνούν τα 4 εκατ. μονάδες!
Ειδικότερα η Γερμανία αναδείχθηκε πρωταθλήτρια στη μείωση παραγωγής καθώς πάνω από 1 εκατ. οχήματα δεν πέρασαν από τις γραμμές παραγωγής της.
Στην δεύτερη θέση βρέθηκε η Ισπανία καταγράφοντας απώλειες 754.978 οχημάτων και στην τρίτη θέση ακολουθεί η Γαλλία με 416.149 λιγότερα οχήματα.
Στη συνέχεια με εξαψήφιο αριθμό μείωσης παραγωγής ακολουθούν η Βρετανία με απώλειες 324.460 οχημάτων, η Ιταλία με 284.785, η Τσεχία με 284.065, η Σλοβακία με 193.435, η Πολωνία με 159.185, η Ρουμανία με 105.468 και η Ουγγαρία με 101.499 οχήματα.
Με πενταψήφιο αριθμό πτώσης της παραγωγής και συνεπώς μικρότερες απώλειες ακολουθούν η Πορτογαλία με 72.209, η Σουηδία με 65.792, το Βέλγιο με 48.494, η Αυστρία με 37.322, η Ολλανδία με 34.379, η Σλοβενία με 32.941 και η Φινλανδία με 30.932.