Πολλά δισεκατομμύρια ευρώ θα πληρώσουν το 2021 οι ιδιοκτήτες οχημάτων με πολλούς φόρους να υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια και κάποιους άλλους να κάνουν πρεμιέρα από την 1η Ιανουαρίου.
Βέβαια εκτός των φόρων που καλούμαστε να πληρώσουμε όλοι η ελληνική αγορά θα βρεθεί αντιμέτωπη και με τις αλλαγές που προκαλεί ο νέος τρόπος μέτρησης των εκπομπών CO2 το λεγόμενο WLTP αλλά με την πανδημία που κυριολεκτικά κανείς δεν γνωρίζει πως θα εξελιχθεί ειδικά τους πρώτους μήνες της νέας χρονιάς.
Ωστόσο έρχονται να καλά νέα από την φορολογική πολιτική της κυβέρνησης καθώς το 2021 αναμένεται να δούμε την πρώτη κίνηση του οικονομικού επιτελείου που αφορά στην σταδιακή κατάργηση των τεκμηρίων διαβίωσης και κατ’ επέκταση του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης ενώ παράλληλα θα συνεχιστεί και για όλο το έτος το πρόγραμμα Κινούμαι Ηλεκτρικά που αφορά στην επιδότηση απόκτησης ηλεκτρικών οχημάτων αλλά και ταχυφορτιστών. Επίσης από την 1η Ιανουαρίου εφαρμόζεται στην Ολυμπία Οδό η χιλιομετρική χρέωση στα διόδια που θα μειώσει σημαντικά το κόστος των μετακινήσεων για όσους χρησιμοποιούν τον συγκεκριμένο αυτοκινητόδρομο.
Ο «λογαριασμός» του 2021
Το ποσό-μαμούθ των 6,630 δισ. ευρώ θα συνεισφέρει ο κλάδος του αυτοκινήτου και των πετρελαιοειδών στο κράτος το 2021 σύμφωνα με όσα αναγράφει ο Προϋπολογισμός που ψηφίστηκε πρόσφατα στη Βουλή των Ελλήνων!
Ωστόσο θα πρέπει να τονίσουμε ότι τα έσοδα είναι μειωμένα κατά 15,8% σε σχέση με τα αντίστοιχα ποσά που αναγράφονταν στον Προϋπολογισμό του 2020 καθώς για την επόμενη χρονιά η συνολική συνεισφορά του κλάδου υπολογίζεται σε 6,630 δισ. ευρώ έναντι 7,785 δισ. ευρώ.
Παράλληλα τα έσοδα από Τέλη Κυκλοφορίας, Τέλος Ταξινόμησης, ΦΠΑ, Έλεγχο ΚΤΕΟ και Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αναμένεται να καταγράψουν πτώση 16% καθώς για το 2021 το οικονομικό επιτελείο υπολογίζει ότι θα εισπράξει 1,667 δισ. ευρώ έναντι 1,986 δισ. ευρώ το 2020. Ο λόγος εστιάζεται βέβαια στα προβλήματα που έχει προκαλέσει ο κορωνοϊός αλλά και τα περιοριστικά μέτρα που πιθανόν να επιβληθούν και στο άμεσο μέλλον…
Ειδικότερα για το 2021 ο Προϋπολογισμός προβλέπει έσοδα:
278 εκατ. ευρώ από τον ΦΠΑ στα οχήματα (κωδικός 1110202). Το 2020 τα αντίστοιχα έσοδα κυμαίνονταν σε 328 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα τα συγκεκριμένα έσοδα να καταγράφουν πτώση 15,24%.
8 εκατ. ευρώ από την Εφάπαξ εισφορά στα φορτηγά που μπαίνουν σε κυκλοφορία (Κωδικός 1110317). Το αντίστοιχο ποσό στον Προϋπολογισμό του 2020 ήταν 9 εκατ. ευρώ οπότε και εδώ καταγράφεται πτώση 11,11%.
198 εκατ. ευρώ από το Τέλος Ταξινόμησης οχημάτων (Κωδικός 11106). Στον Προϋπολογισμό του 2020 τα αντίστοιχα έσοδα ανέρχονταν σε 288 εκατ. ευρώ με αποτέλεσμα την επόμενη χρονιά να καταγράφουν πτώση 31,25%.
1,90 δισ. ευρώ από το φόρο στη βενζίνη (Κωδικός 1110302). Τα αντίστοιχα έσοδα στον Προϋπολογισμό του 2020 ανήλθαν σε 2,1 δισ. ευρώ οπότε και εδώ τα έσοδα προβλέπεται ότι θα καταγράψουν πτώση 9,5%.
Επίσης οι φόροι στο πετρέλαιο κίνησης αναμένεται να καταγράψουν πτώση 13,3% καθώς στον Προϋπολογισμό του 2021 εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν 1,3 δισ. ευρώ ενώ πέρυσι είχαν προϋπολογιστεί έσοδα 1,5 δισ. ευρώ. (Κωδικός 1110303).
Πτώση κατά 1 εκατ. ευρώ αναμένεται να καταγράψουν και τα έσοδα που προέρχονται από το Ειδικό Τέλος διενέργειας Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων τα οποία θα ανέλθουν σε 16 εκατ. ευρώ το 2021 έναντι 17 εκατ. ευρώ που ανέγραφε ο Προϋπολογισμός του 2020. (Κωδικός 1140103).
Πτώση θα καταγράψουν τα έσοδα του 2021 που προέρχονται από τα Τέλη Κυκλοφορίας σύμφωνα με τον Προϋπολογισμό που κατατέθηκε στη Βουλή καθώς θα ανέλθουν σε 1,088 έναντι 1,214 δισ. ευρώ το 2020. Δηλαδή τα έσοδα από τα Τέλη Κυκλοφορίας το 2021 θα καταγράψουν πτώση 10,3%. (Κωδικός 1190101).
Νέα πτώση προβλέπεται να καταγράψουν τα έσοδα που προέρχονται από το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης καθώς στον Προϋπολογισμό του 2021 εκτιμάται ότι θα εισπραχθούν 51 εκατ. ευρώ έναντι 54 εκατ. ευρώ που ανέγραφε ο Προϋπολογισμός του 2020. Δηλαδή τα συγκεκριμένα έσοδα θα καταγράψουν μείωση 5,55%. (Κωδικός 1190189).
Τα ίδια ακριβώς χρήματα θα εισπράξει το κράτος και από τις Ιατρικές Εξετάσεις Οδηγών καθώς ο Προϋπολογισμός του 2021 προβλέπει ότι θα αντληθούν 53 εκατ. ευρώ όσα δηλαδή εισπράχθηκαν και το 2020. (Κωδικός 1190301).
Μειωμένα σε μόλις 1 εκατ. ευρώ αναγράφει ο Προϋπολογισμός ότι θα ανέλθουν τα έσοδα τα οποία προέρχονται από εκποίηση κατασχεμένων οχημάτων ενώ το 2020 τα αντίστοιχα έσοδα υπολογίζονταν σε 2 εκατ. ευρώ. Δηλαδή τα συγκεκριμένα έσοδα θα καταγράψουν μείωση 50%. (Κωδικός 1490901).
Αυξημένα έσοδα προβλέπει ο Προϋπολογισμός 2021 τα οποία προέρχονται από το Φόρο Ασφαλίστρων καθώς για το 2021 προβλέπονται έσοδα 448 εκατ. ευρώ έναντι 422 εκατ. ευρώ. Δηλαδή τα συγκεκριμένα έσοδα θα καταγράψουν άνοδο 6,16%. (Κωδικός 1110820).
Νέα Τέλη Κυκλοφορίας και δασμοί
Μηδενικά θα είναι τα Τέλη Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα που εκπέμπουν έως 122 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο τα οποία θα ταξινομηθούν μετά την 1η Ιανουαρίου 2021 σύμφωνα με όσα ορίζει σχετικό άρθρο που περιλαμβάνεται στο νόμο που ψηφίστηκε στη Βουλή του υπουργείου Οικονομικών με τίτλο: «Περιστολή του λαθρεμπορίου-Κύρωση του Πρωτοκόλλου για την εξάλειψη του παράνομου εμπορίου καπνού, διατάξεις περί κοινωφελών περιουσιών και σχολαζουσών κληρονομιών, διατάξεις για τα τέλη κυκλοφορίας και τα τέλη ταξινόμησης, κίνητρα για την προσέλκυση φορολογικών κατοίκων» επιβεβαιώνοντας πλήρως το ρεπορτάζ του Newsauto.gr.
Ειδικότερα στο άρθρο 38 του νομοσχεδίου περιλαμβάνεται ο νέος τρόπος υπολογισμού των Τελών Κυκλοφορίας στα αυτοκίνητα που οι εκπομπές CO2 θα μετρώνται με το νέο τρόπο που δεν είναι άλλος από το πρότυπο WLTP που ουσιαστικά αυξάνει τις μέσες εκπομπές ρύπων.
Όπως είχε ανακοινώσει και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας το οικονομικό επιτελείο αποφάσισε να μην αυξηθούν σε καμία περίπτωση τα Τέλη Κυκλοφορίας στα καινούρια αυτοκίνητα εξαιτίας της ανόδου των εκπομπών CO2 που προκαλεί το νέο πρότυπο μέτρησης μειώνοντας τις τιμές χρέωσης και αντίστοιχα αυξάνοντας όρια των εκπομπών που αλλάζουν οι συντελεστές χρέωσης.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο άρθρο 38 του νομοσχεδίου που ψηφίστηκε με τίτλο «Υπολογισμός Τελών Κυκλοφορίας με βάση την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια μέθοδο εκπομπών ρύπων CO2 – Τροποίηση του άρθρου 20 του νόμου 2948/2001.
Στην παράγραφο 1 του άρθρο 20 του νόμου 2948/2001 (Α’ 242) επέρχονται οι εξής τροποποιήσεις:
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά σε κράτος μέλος της ΕΕ/ΕΟΧ από την 1η Ιανουαρίου 2021 και εφεξής με βάση τις τιμές εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP) όπως αναγράφονται στη άδεια του οχήματος και μόνον εφόσον οι τιμές αυτές συμφωνούν με αυτές που αναγράφονται στο Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ή άλλο δικαιολογητικό που προσκομίζεται στο Τελωνείο για τις ανάγκες υπολογισμού Τελών Ταξινόμησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 8 του άρθρου 121 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα. Σε περίπτωση που οι τιμές δεν συμφωνούν λαμβάνονται υπόψη οι τιμές ρύπων που αναγράφονται στο Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ή το έτερο δικαιολογητικό που προσκομίστηκε στο τελωνείο κατά τα ανωτέρω. Ο υπολογισμός γίνεται σύμφωνα με το πίνακα ΙΙ.
Πίνακας ΙΙ
Εκπομπές CO2 Tιμή (ευρώ)
0-122 0
123-139 0,64
140-166 0,70
167-208 0,85
209-224 1,87
225-240 2,20
241-260 2,50
261-280 2,70
Πάνω από 281 2,82
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά σε κράτος μέλος της ΕΕ/ΕΟΧ από την 1η Ιανουαρίου 2021 και εφεξής με βάση τις τιμές εκπομπών CO2 ανά χιλιόμετρο σύμφωνα με την Παγκοσμίως Εναρμονισμένη Διαδικασία Δοκιμής Ελαφρών Οχημάτων (WLTP) όπως αναγράφονται στη άδεια του οχήματος και μόνον εφόσον οι τιμές αυτές συμφωνούν με αυτές που αναγράφονται στο Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ή άλλο δικαιολογητικό που προσκομίζεται στο Τελωνείο για τις ανάγκες υπολογισμού Τελών Ταξινόμησης σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 8 του άρθρου 121 του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα. Σε περίπτωση που οι τιμές δεν συμφωνούν λαμβάνονται υπόψη οι τιμές ρύπων που αναγράφονται στο Πιστοποιητικό Συμμόρφωσης ή το έτερο δικαιολογητικό που προσκομίστηκε στο τελωνείο κατά τα ανωτέρω. Ο υπολογισμός γίνεται σύμφωνα με το πίνακα IV.
Πίνακας IV
Εύρος εκπομπών CO2 Τιμή (ευρώ)
0-114 0
115-186 1,7
Πάνω από 187 2
Οι αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης
Στο άρθρο 39 του νομοσχεδίου του υπουργείου Οικονομικών για το λαθρεμπόριο περιλαμβάνονται οι αλλαγές στο Τέλος Ταξινόμησης των οχημάτων που θα ταξινομηθούν μετά την 1η Ιανουαρίου 2021 εξαιτίας της εφαρμογής του νέου πρότυπου μέτρησης εκπομπών ρύπων WLTP.
Όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στο άρθρο 39 του νομοσχεδίου που κατατέθηκε στη Βουλή με τίτλο «Υπολογισμός Τέλους Ταξινόμησης με βάση την ευρωπαϊκή και την παγκόσμια μέθοδο εκπομπών ρύπων CO2 – Τροποποίηση του άρθρου 121 του νόμου 2960/2001.
Στο άρθρο 121 του νόμου 2960/2001 (Α’ 265) αντικαθίστανται οι παρ.3 και 8, προστίθεται νέα παρ. 3Α και το άαρθρο 121 διαμορφώνεται ως εξής:
Τέλος Ταξινόμησης επιβατικών αυτοκινήτων ιδιωτικής χρήσης
Επιβατικά αυτοκίνητα της δασμολογικής κλάσης 87.03 της Συνδυασμένης Ονοματολογίας (Κανονισμός ΕΟΚ 2658/1987 του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 1987 ΕΕ Ι της 7-9-1987), υποβάλλονται σε Τέλος Ταξινόμησης επί της φορολογητέας αξίας όπως αυτή διαμορφώνεται σύμφωνα με το άρθρο 126 του ν. 2960 και το άρθρο 4 του ν. 1573/1985 (Α’ 201).
Οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης της παρ. 1 ορίζονται σύμφωνα με την ακόλουθη κλίμακα προοδευτικής φορολόγησης:
Φορολογητέα Αξία (ευρώ) Συντελεστής
0-14.000 4%
14.001-17.000 26%
17.001 – 20.000 53%
20.001 – 25.000 62%
25.001 – 30.000 71%
Πάνω από 30.001 30%
Για την επιλογή των άνω συντελεστών για μεταχειρισμένα επιβατικά αυτοκίνητα λαμβάνεται υπόψη η φορολογητέα αξία του άρθρου 126 πριν από τις μειώσεις που προβλέπονται στο άρθρο αυτό.
Για τα επιβατικά αυτοκίνητα της παρ. 1 τα οποία ταξινομούνται για πρώτη φορά σε κράτος μέλος της ΕΕ μετά την 1η Ιανουαρίου 2021 των οποίων η εκπεμπόμενη μάζα CO2 σύμφωνα με το πρότυπο WLTP είναι:
Μικρότερη ή ίση των 130 γρ. CO2 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης μειώνονται κατά 5%.
Μεγαλύτερη από 156 γρ αλλά μικρότερη από 182 γρ. CO2 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 10%.
Μεγαλύτερη από 182 γρ αλλά μικρότερη από 208 γρ. CO2 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 20%.
Μεγαλύτερη από 208 γρ αλλά μικρότερη από 234 γρ. CO2 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 30%.
Μεγαλύτερη από 234 γρ αλλά μικρότερη από 260 γρ. CO2 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 40%.
Μεγαλύτερη από 260 γρ αλλά μικρότερη από 325 γρ. CO2 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 60%.
Μεγαλύτερη από 325 γρ CO2 οι συντελεστές του Τέλους Ταξινόμησης αυξάνονται κατά 100%.
Πράσινο Τέλος
Ρεβεγιόν με αύξηση στην τιμή του πετρελαίου κίνησης θα κάνουμε φέτος την Πρωτοχρονιά καθώς το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας κατέθεσε σχετική νομοθετική ρύθμιση στη Βουλή την Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου η οποία και ψηφίστηκε σύμφωνα με την οποία επιβάλλεται Πράσινο Τέλος ύψους 0,03 ευρώ ανά λίτρο diesel!
Ειδικότερα όπως αναγράφεται στη σχετική τροπολογία: «Θεσπίζεται –με ισχύ από 1ης Ιανουαρίου 2021– Πράσινο Τέλος στην κατανάλωση πετρελαίου κίνησης (diesel) ίσου με 0,03 ευρώ/λίτρο, ως αντικίνητρο επιλογής του ρυπογόνου αυτού καυσίμου για χρήση από τον τομέα των μεταφορών. Τα έσοδα θα κατευθύνονται –μεταξύ άλλων- για την ενίσχυση των έργων ΑΠΕ και την αύξηση του ποσοστού των ΑΠΕ στο ενεργειακό μείγμα, την βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης και εξοικονόμησης, την προώθηση της ηλεκτροκίνησης. Με Υπουργική Απόφαση το ποσό θα κατανέμεται κάθε χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες.»
Το Πράσινο Τέλος προορίζεται για την ενίσχυση πράσινων δράσεων που συμβάλλουν στη μείωση των εκπομπών ρύπων (στήριξη ανάπτυξης έργων ΑΠΕ, ανάπτυξη ηλεκτροκίνησης, ενεργειακή εξοικονόμηση κλπ.). Παράλληλα το μέτρο αυτό που είναι μια μορφή «Ειδικού φόρου άνθρακα» (Special Carbon Tax) ήδη εφαρμόζεται και σε άλλες χώρες της ΕΕ και υπολογίζεται ότι θα ενισχύει μόνιμα τις πράσινες δράσεις κατά 100 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση.
Το Πράσινο Τέλος αναμένεται να επηρεάσει περίπου 1,9 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων εκ των οποίων το 65% αφορά σε φορτηγά και λεωφορεία και το υπόλοιπο ποσοστό σε αυτοκίνητα και Ταξί.
Στόλος πετρελαιοκίνητων οχημάτων
Αυτοκίνητα (ΙΧ και Ταξί): 650.000
Φορτηγά: 1,2 εκατ.
Λεωφορεία: 26.300
Επιβάρυνση ΙΧ από το Περιβαλλοντικό Τέλος στο Diesel
ΙΧ που διανύει 15.000 χλμ. ετησίως η επιβάρυνση ανέρχεται σε 27,9 ευρώ.
Ταξί που διανύει 100.000 χλμ. ετησίως η επιβάρυνση ανέρχεται σε 186 ευρώ.
Λεωφορείο που διανύει 100.000 χλμ. ετησίως η επιβάρυνση ανέρχεται σε 1.860 ευρώ.
Φορτηγό που διανύει 500.000 χλμ. ετησίως η επιβάρυνση ανέρχεται σε 9.300 ευρώ.
Διόδια με το χιλιόμετρο
Μετά τη διαλειτουργικότητα, προχωρά και η χιλιομετρική χρέωση στα διόδια για πρώτη φορά στην Ελλάδα η οποία εφαρμόζεται στην Ολυμπία Οδό από τις αρχές του 2021.
Για παράδειγμα αν κάποιο όχημα περάσει από τα διόδια της Ελευσίνας, αμέσως χρεώνονται στο λογαριασμό του το ποσό που αντιστοιχεί στο τμήμα Ελευσίνα- Κινέτα (2,10 ευρώ) και όταν εξέλθει από την έξοδο της Ν. Περάμου, το σύστημα αναγνωρίζει, υπολογίζει και πιστώνει πίσω στο λογαριασμό το ποσό που αντιστοιχεί στο τμήμα Ν. Πέραμος – Κινέτα (1,40 ευρώ). Έτσι, ο λογαριασμός χρεώθηκε μόνο το ποσό της διαδρομής που πραγματοποίησε το όχημα που αντιστοιχεί σε μόλις 0,70 ευρώ.
Το σύστημα χιλιομετρικής χρέωσης χρησιμοποιεί αισθητήρες, κάμερες και συστήματα ενδοεπικοινωνίας εγκατεστημένα στους κόμβους εισόδου και εξόδου του αυτοκινητόδρομου. Ειδικότερα, για τη λειτουργία του συστήματος εγκαταστάθηκε τεχνολογικός εξοπλισμός (αισθητήρες, κάμερες και κεραίες τεχνολογίας DSRC) σε 13 ανισόπεδους κόμβους της Ολυμπίας Οδού: Ανισόπεδος Κόμβος Νέας Περάμου, Πάχης, Αγ. Θεοδώρων, Λουτρακίου, Επιδαύρου, Ζευγολατιού, Κιάτου, Δερβενίου, Ακράτας, Καλαβρύτων, Σελιανίτικων, Δρεπάνου και Ημικόμβος Μεγάρων.
myCAR: Ηλεκτρονική κατάθεση πινακίδων κυκλοφορίας
Στα τέλη του 2020 θα ενεργοποιηθεί στην ιστοσελίδα της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) η εφαρμογή MyCAR που πρώτο αποκάλυψε το Newsauto.gr στην οποία οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα μπορούν να πραγματοποιούν ηλεκτρονικά την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας τους και να θέτουν με ένα κλικ το αυτοκίνητό τους σε καθεστώς προσωρινής ακινησίας.
Από την άλλη μεριά βέβαια η ΑΑΔΕ μέσω της πλατφόρμας myCAR θα γνωρίζει ανά πάσα στιγμή ποιοι ιδιοκτήτες δεν έχουν εξοφλήσει τα Τέλη Κυκλοφορίας, κινούν τα οχήματα χωρίς ασφάλεια και ΚΤΕΟ ή τα κινούν παράνομα ενώ έχουν δηλώσει ακινησία και θα μπορεί ανά πάσα στιγμή να επιβάλλει τα πρόστιμα που ορίζει η νομοθεσία που εξαιτίας των προβλημάτων διαλειτουργικότητας είχε ουσιαστικά αδρανοποιηθεί…
Πάντως όσοι ιδιοκτήτες οχημάτων θέλουν να καταθέσουν τις πινακίδες κυκλοφορίας τους το μόνο, που θα χρειάζεται να κάνουν θα είναι πλέον να τις αφαιρέσουν από το όχημα και να τις κρατήσουν σπίτι τους ωστόσο σε περίπτωση που παρανομήσουν και κινήσουν τα οχήματά τους ενώ έχουν καταθέσει ηλεκτρονικά αίτημα ακινησίας τότε προβλέπονται υπέρογκα πρόστιμα που κυμαίνονται από 10.000 ευρώ έως και 30.000 ευρώ αλλά και αφαίρεση της άδειας οδήγησης για 3 χρόνια.
Η ΑΑΔΕ εκτιμά ότι με αυτό τον τρόπο θα σταματήσουν οι επισκέψεις στις κατά τόπους Εφορίες για την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας οι οποίες σύμφωνα με πληροφορίες ανέρχονται σε 650.000 πράξεις ετησίως που περιλαμβάνουν ακινησίες αλλά και άρσεις ακινησιών.
Επιπλέον, σε σύντομο χρονικό διάστημα, στην πλατφόρμα myCAR θα υπάρχει και μια πολύ εύχρηστη εφαρμογή για την πληρωμή των Τελών Κυκλοφορίας.
Πάντως ειδικά για τα Τέλη Κυκλοφορίας όπως και για την κατάθεση των πινακίδων κυκλοφορίας το οικονομικό επιτελείο έχει δώσει παράταση στην εξόφληση ή στην κατάθεση των πινακίδων έως τις 28 Φεβρουαρίου 2021 οπότε οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν αρκετό χρόνο στη διάθεσή τους για να αποφασίσουν τι θα κάνουν…
Πέραν την ηλεκτρονικής κατάθεσης των πινακίδων κυκλοφορίας η ΑΑΔΕ θα αποκτήσει με τη νέα πλατφόρμα myCAR ένα σύστημα στο οποίο θα καταγράφονται τα πάντα όπως τα ΚΤΕΟ, αν κάποιο όχημα είναι ασφαλισμένο, ποιοι ιδιοκτήτες έχουν εξοφλήσει τα Τέλη Κυκλοφορίας και με αυτό τον τρόπο θα μπορέσει επιτέλους να εφαρμόσει και το νόμο για τα ανασφάλιστα και χωρίς ΚΤΕΟ οχήματα που έχουν εξελιχθεί σε μάστιγα για την αγορά.