Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Tucson 1,6T 48V Hybrid με 180 ίππους!

Άκρως εντυπωσιακό σε όλα τα επίπεδα είναι το νέο Hyundai Tucson το οποίο πρόσφατα παρουσιάστηκε στην Ελλάδα και είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε.

Η ναυαρχίδα της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας σίγουρα θα αποτελέσει σημαντικό ανταγωνιστή στην κατηγορία των SUV ενώ η μοναδική του σχεδίαση, ο υπερπλήρης εξοπλισμός και η αναβαθμισμένη ποιότητα κατασκευής δείχνει ότι η Hyundai εισέρχεται στα «μεγάλα» σαλόνια και δεν φοβάται να «χτυπηθεί» με τα πολύ ακριβότερα Mercedes-Benz και BMW.

Άλλωστε η πολυετής εργοστασιακή εγγύηση (5έτη) και η αξιοπιστία είναι δύο από τα βασικά συστατικά που οι Κορεάτες έχουν συνδέσει με το όνομα της μάρκας γεγονός που δύσκολα συναντά κανείς σε άλλα ανταγωνιστικά μοντέλα.

Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας να δοκιμάσουμε την έκδοση των 180 ίππων με το χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων και ήπιο υβριδικό σύστημα η οποία διατίθεται έναντι 26.590 ευρώ και διαθέτει 5ετή εργοστασιακή εγγύηση με απεριόριστα χιλιόμετρα. Όσον αφορά στα ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας κυμαίνονται σε 105 ευρώ γεγονός που αυξάνει και την μεταπωλητική αξία του κορεάτικου μοντέλου καθώς μειώνει στο ελάχιστο το κόστος χρήσης.

Μοναδική σχεδίαση

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του νέου Hyundai Tucson αποτελεί η μοναδική σχεδίαση που διαθέτει με την πρωτοποριακή μάσκα στην οποία κρύβονται τα φωτιστικά σώματα του αυτοκινήτου που η Hyundai αποκαλεί «Parametric Hidden Lights».

Η ολοκαίνουργια εξωτερική σχεδίαση του νέου Tucson εκφράζει επίσης αυτό που οι σχεδιαστές της Hyundai αποκαλούν «Parametric Dynamics» και χρησιμοποιεί γραμμές, πρόσωπα, γωνίες και σχήματα για τη δημιουργία λεπτομερειών μέσω ψηφιακών δεδομένων που μοιάζουν με κόσμημα για να προσφέρει πρωτοφανή, τολμηρή αίσθηση σχεδιασμού. Τα παραμετρικά κρυμμένα φώτα παρέχουν μια έντονη πρώτη εντύπωση. Τα Daytime Running Lights (DRL) ενσωματώνονται απρόσκοπτα στη μάσκα που μοιάζει με κόσμημα και αποκαλύπτονται μόνο όταν ενεργοποιηθούν από τον οδηγό.

Μάλιστα όταν πέφτει ο ήλιος και ενεργοποιούνται τα φωτιστικά σώματα πραγματικά οι περαστικοί κοιτούν με έκπληξη τόσο τα εμπρόσθια όσο και τα πίσω που είναι μοναδικά…

Συνολικά, το νέο αμάξωμα του νέου Tucson είναι μακρύτερο και ευρύτερο από τα μοντέλα προηγούμενης γενιάς, προσφέροντας ένα μακρύ καπό και κοντούς προβόλους σε ένα αυξημένο μεταξόνιο που του δίνουν έναν κρυφό χαρακτήρα κουπέ. Πλευρικά, οι σμιλεμένες επιφάνειες δημιουργούν μια εντυπωσιακή αντίθεση μεταξύ μιας κομψής σιλουέτας και ενός μυώδους αμαξώματος, υποδηλώνοντας κίνηση προς τα εμπρός ακόμα και όταν το όχημα είναι σταθμευμένο.

Hitech εσωτερικό

Το εσωτερικό του νέου Hyundai Tucson είναι σίγουρα πολύ πιο ευρύχωρο όπου η τεχνολογία και οι πληροφορίες συνδυάζονται αρμονικά.

Η εξέλιξη στο εσωτερικό του νέου Tucson οδήγησε στην τοποθέτηση του πίνακα οργάνων σε χαμηλότερη θέση ενώ παράλληλα πολυεπίπεδες, υψηλής αισθητικής επιφάνειες ενισχύουν την αίσθηση της διαφάνειας.

Οι κάθετα προσανατολισμένες επιφάνειες της πλήρως ενσωματωμένης κεντρικής κονσόλας είναι εμπνευσμένες από καταρράκτες. Οι δύο ασημένιες γραμμές που ρέουν από την κεντρική κονσόλα προς τις πίσω πόρτες εναρμονίζουν τα υψηλής ποιότητας υλικά με ουδέτερους τόνους.

Στο hi-tech εσωτερικό εδρεύει μια κεντρική οθόνη αφής των 10,25 ιντσών, ενώ ίδια διάμετρο έχει και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων. Παράλληλα, επικρατεί μια «αύρα» απλότητας και γαλήνης, ενώ για την πρακτικότητα φροντίζουν οι ποτηροθήκες στην κεντρική κονσόλα.

Οι χώροι για τους πίσω επιβάτες είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, ενώ και ο χώρος αποσκευών παρά την ύπαρξη της μπαταρίας του 48βολτου συστήματος προσφέρει από 577 λίτρα. Οι πλάτες στα πίσω καθίσματα ρυθμίζονται ενώ με μια κίνηση μπορεί να πέσουν επίπεδα. Αξιοσημείωτο είναι πως η κλίση της ράχης των πίσω διαιρούμενων καθισμάτων ρυθμίζεται, ενώ με μια κίνηση μπορούν να πέσουν επίπεδα.

Όσον αφορά στον εξοπλισμό το νέο Hyundai Tucson διαθέτει τα πάντα και ο οδηγός θα χρειαστεί κάποιο χρόνο ώστε να μάθει και να εξοικειωθεί με την υψηλή τεχνολογία που διαθέτει το αυτοκίνητο.

180 ίπποι

Κάτω από το καπό του Hyundai Tucson της δοκιμής μας είχε τοποθετηθεί ο γνωστός υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 1,6 λίτρου ο οποίος συνδυάζεται με ένα σύστημα ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Η μέγιστη απόδοση του αγγίζει τους 180 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 265 Nm από τις 1.500-4.500 σ.α.λ.

Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρόσθιο άξονα μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου που διαθέτει σωστή κλιμάκωση και αίσθηση ωστόσο το αυτοκίνητο θα λέγαμε ότι θέλει μια εξάσκηση στην πράξη κυρίως κατά την εκκίνηση καθώς ο οδηγός είναι πολύ πιθανό να αναγκαστεί να πιέσει αρκετά το πεντάλ του γκαζιού κατά την εκκίνηση καθώς μπορεί να αισθανθεί ότι πάει να σβήσει ο κινητήρας

Ο λόγος της παραπάνω αίσθησης προκαλείται από τον συμπλέκτη τον οποίο θα θέλαμε να είναι πιο προοδευτικός κατά την εκκίνηση από στάση…

Όσον αφορά στην κατανάλωση καυσίμου το εντελώς καινούριο Hyundai Tucson που παραλάβαμε με ελάχιστα χιλιόμετρα σημείωσε μια μέση κατανάλωση 8,1 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη ενώ στο εθνικό οδικό δίκτυο η κατανάλωση μειώνονταν σε περίπου 7 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα.

Ο οδηγός βέβαια έχει στην διάθεσή του να επιλέξει μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης Eco, Normal και Sport και ανάλογα με τις επιλογές αλλάζει και ο πίνακας οργάνων. Αν βέβαια ο οδηγός θέλει ένα καντράν ανεξάρτητα με το στιλ οδήγησης που έχει επιλέξει μπορεί να το πραγματοποιήσει.

Εξαιρετικό στο δρόμο

Το νέο Hyundai Tucson εκτός της μοναδικής σχεδίασης και της υψηλής τεχνολογίας που έχει εφοδιαστεί αποτελεί και μια ευχάριστη έκπληξη στο δρόμο καθώς δεν θυμίζει σε τίποτα τον προκάτοχό του.

Το νέο μοντέλο είναι καλοστημένο, πολυτελές, ποιοτικό και σίγουρα μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση 5 επιβάτες ακόμη και για ένα πολύωρο ταξίδι.

Στο εθνικό οδικό δίκτυο το Hyundai Tucson αποδείχθηκε ευθύβολο, σταθερό και απόλυτα ασφαλές ενώ ακόμη και όταν κινείται με ταχύτητες που ξεπερνούν τα 170 χλμ./ώρα δεν παράγονται αλλά ούτε ακούγονται στην καμπίνα επιβατών περίεργοι ήχοι…

Στο επαρχιακό οδικό δίκτυο με συνεχείς στροφές το Hyundai Tucson απέδειξε ότι διαθέτει υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ενώ οι κλίσεις του αμαξώματος είναι απόλυτα φυσιολογικές και σε καμία περίπτωση δεν θα προβληματίσουν τον οδηγό.

Μέσα στην πόλη το κορεάτικο SUV κρύβει καλά το μέγεθός του ενώ η ανάρτηση φιλτράρει στο μέγιστο βαθμό τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Η ύπαρξη κάμερας οπισθοπορείας κάνει τη διαδικασία παρκαρίσματος παιχνιδάκι ακόμη και για έναν άπειρο οδηγό. Επίσης το νέο Hyundai Tucson μαγνητίζει τα βλέμματα των περαστικών είτε κινείται είτε βρίσκεται σταθμευμένο επιβεβαιώνοντας ότι αποτελεί ένα μοναδικό αυτοκίνητο που οι καταναλωτές δεν έχουν ξαναδεί.

Εκτός δρόμου το Hyundai Tucson θα κινηθεί άνετα σε χωματόδρομους ωστόσο η έλλειψη τετρακίνησης δεν επιτρέπει να προχωρήσει σε περιοχές με λάσπες ή άμμο. Πάντως τα πεζοδρόμια στις πόλεις δεν αποτελούν εμπόδιο για το κορεάτικο μοντέλο όπως επίσης και οι λακκούβες καθώς τα ελαστικά με υψηλό προφίλ απορροφούν τους κραδασμούς και δεν τραυματίζονται εύκολα…

ΥΠΕΡ

Σχεδίαση

Εξοπλισμός

Τιμή

Κόστος χρήσης

Πολυετής Εγγύηση

ΚΑΤΑ

Έλλειψη κινητήρα diesel