Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος, με τη διαδικασία μέσω καταλόγου, για την υλοποίηση του έργου «Υπηρεσίες υποστήριξης της Δράσης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”» απηύθυνε το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας προκειμένου να βελτιωθούν οι χρόνοι εξέτασης των αιτήσεων τους προγράμματος που αυτή τη στιγμή έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις 11.000 αιτήσεις.
Στην υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Διαύγεια η πρόσκληση του Υπουργείου αφορά τρεις εταιρείες στις οποίες δίδεται προθεσμία έως τις 12 Φεβρουαρίου.
Ο ανάδοχος θα πρέπει να ολοκληρώσει τον έλεγχο έως και 6.000 αιτήσεων και να εξετάσει περίπου 3.000 αιτήματα πληρωμής ενώ επίσης θα πρέπει να παρέχει και συμβουλευτική υποστήριξη αλλά και να οργανώσει το Help Desk.
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται σε έξι μήνες από την υπογραφή της σύμβασης και η αμοιβή του αναδόχου για την υλοποίηση του έργου δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να ξεπεράσει το ποσό των 74.400 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ 24%).
Όπως επισημαίνεται στην Απόφαση του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας καλούνται οι τρεις εταιρείες για την υποβολή προσφοράς προκειμένου να συναφθεί σύμβαση παροχής υπηρεσιών για το έργο «Υπηρεσίες υποστήριξης της Δράσης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”», το οποίο εντάσσεται στην Πράξη με τίτλο «Υποστήριξη Λειτουργίας της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας» με Κωδικό ΟΠΣ 5001238 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020».
Οι εταιρείες με τις επωνυμίες «EUROPEAN PROFILES SA», Ε. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ – Μ. ΜΑΝΙΑΤΗΣ Ο.Ε. και «DIADIKASIA BUSINESS CONSULTING SA», καλούνται για την υποβολή προσφοράς προκειμένου να συναφθεί σύμβαση παροχής υπηρεσιών για το έργο «Υπηρεσίες υποστήριξης της Δράσης “Κινούμαι Ηλεκτρικά”», το οποίο εντάσσεται στην Πράξη με τίτλο «Υποστήριξη Λειτουργίας της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας» με Κωδικό ΟΠΣ 5001238 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη 2014-2020».
Οι ανωτέρω καλούνται για την υποβολή προσφοράς για το έργο σύμφωνα με τη διαδικασία του άρθρου 119 παρ. 3 του ν. 4412/2016 και με δεδομένο ότι διαθέτουν ιδιαίτερη εμπειρία και εξειδίκευση στο αντικείμενο του έργου.
Αντικείμενο των εξειδικευμένων υπηρεσιών του αναδόχου
Στο πλαίσιο του έργου, ο Ανάδοχος θα παρέχει υπηρεσίες συμβούλου σχετικά με την τεχνική υποστήριξη της δράσης «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Ειδικότερα, η παροχή υπηρεσιών Συμβούλου Τεχνικής Υποστήριξης της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ ΥΠΕΝ, Τομέα Ενέργειας περιλαμβάνει τον έλεγχο των δικαιολογητικών των υποβληθεισών αιτήσεων προς έγκριση και των αιτημάτων πληρωμής καθώς και τη συμβουλευτική υποστήριξη των ωφελούμενων.
Ειδικότερα, το αντικείμενο των παρεχόμενων υπηρεσιών αφορά εξειδικευμένη υποστήριξη της Επιτελικής Δομής ΕΣΠΑ ΥΠΕΝ, Τομέα Ενέργειας:
Α. Στον έλεγχο των δικαιολογητικών των υποβληθεισών αιτήσεων προς έγκριση,
Β. Στον έλεγχο των δικαιολογητικών των αιτημάτων πληρωμής, που υποβλήθηκαν ή θα υποβληθούν στο πλαίσιο της δράσης «ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ», σύμφωνα με την υπ’ αρ. ΥΠΕΝ/ΕΣΠΑΕΝ/77472/520/07.08.2020 κοινή υπουργική απόφαση «Προκήρυξη της δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ» (Β’ 3323) και την υπ’αρ. ΥΠΕΝ/ΕΣΠΑΕΝ/106871/930/07.11.2020 κοινή υπουργική απόφαση «Τροποποίηση της υπό στοιχεία ΥΠΕΝ/ΕΣΠΑΕΝ/ 77472/520 κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Περιβάλλοντος και Ενέργειας και Υποδομών και Μεταφορών «Προκήρυξη της Δράσης ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ» (Β’ 3323/07.08.2020)» (Β’ 4904), και
Γ. Στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης των ωφελούμενων (Help Desk).
Ενέργεια Α: Έλεγχος Δικαιολογητικών υποβληθεισών αιτήσεων προς έγκριση
Ο ανάδοχος θα πρέπει να ολοκληρώσει τον έλεγχο έως έξι χιλιάδων (6.000) υποβληθεισών αιτήσεων προς έγκριση. Ειδικότερα, η διαδικασία του ελέγχου των δικαιολογητικών των υποβληθεισών αιτήσεων που θα πρέπει να ακολουθήσει παρουσιάζεται συνοπτικά στο παρακάτω διάγραμμα ροής:
Ενέργεια Β: Έλεγχος Δικαιολογητικών Αιτημάτων Πληρωμής
Ο ανάδοχος θα πρέπει να ολοκληρώσει τον έλεγχο έως τριών χιλιάδων (3.000) υποβληθέντων αιτημάτων πληρωμής. Ειδικότερα, η διαδικασία του ελέγχου των δικαιολογητικών των υποβληθέντων αιτημάτων που θα πρέπει να ακολουθήσει παρουσιάζεται συνοπτικά στο παρακάτω διάγραμμα ροής:
Γ: Στην παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης των ωφελούμενων (HelpDesk)
Ο ανάδοχος θα πρέπει να πρέπει να παρέχει συμβουλευτική υποστήριξη των ωφελούμενων (Help Desk) κατά διάρκεια υλοποίησης της αίτησης μέχρι την εκταμίευσή της, κατά τις εργάσιμες μέρες και ώρες. Ειδικότερα, θα παρέχονται κάθε λογής διευκρινήσεις και απαντήσεις σε απορίες και ερωτήματα των ωφελούμενων σχετικά με την διαδικασία και τα στάδια υποβολής των αιτήσεων καθώς και σχετικά με την ολοκλήρωση των αντίστοιχων έργων των ωφελουμένων.
Επίσης, θα γίνεται η συγκέντρωση και επεξεργασία των όποιων συστημικών προβλημάτων όπως αυτά καταγράφονται από την άνω επικοινωνία και θα υποβάλλονται στην Αναθέτουσα Αρχή προτάσεις που αφορούν τεχνικές επεμβάσεις, διορθώσεις και βελτιώσεις για το Πληροφοριακό Σύστημα.
Εν όψει των ιδιαίτερων απαιτήσεων του έργου καθώς και της φύσης των δεδομένων που θα τύχουν επεξεργασίας στα πλαίσια υλοποίησής του, ο Ανάδοχος καλείται να υποβάλλει συνημμένο πίνακα ομάδας Έργου η οποία θα αποτελείται κατ’ ελάχιστον από 4 άτομα, εκ των οποίων ένας Υπεύθυνος Έργου.
Διάρκεια του έργου – Χρονική διάρκεια παροχής υπηρεσιών
Η διάρκεια του έργου ανέρχεται σε έξι (6) μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Σε περίπτωση που ολοκληρωθεί ο έλεγχος των δικαιολογητικών που αφορά στον αριθμό, όπως αυτός αναφέρεται στην παρ. 2 σημεία Α και Β της παρούσης, των υποβληθεισών αιτήσεων και αιτημάτων πληρωμής σε συντομότερο χρονικό διάστημα, τότε ο Ανάδοχος για το χρονικό διάστημα που απομένει μέχρι την ολοκλήρωσης της διάρκειας της Σύμβασης θα παρέχει αποκλειστικά υπηρεσίες συμβουλευτικής υποστήριξης των ωφελούμενων, σύμφωνα με την παρ. 2 σημείο Γ. Η διάρκεια του έργου μπορεί να συντμηθεί σε περίπτωση πρόωρης λύσης της σύμβασης, έκπτωσης του Αναδόχου κλπ.
Παραδοτέα έργου – Παρακολούθηση, παραλαβή του έργου
Τα παραδοτέα του έργου θα είναι 3 Διμηνιαίες Εκθέσεις Προόδου, στις οποίες θα περιγράφονται όλες οι ενέργειες υποστήριξης που θα έχουν παρασχεθεί κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.
Στα ανωτέρω παραδοτέα θα περιλαμβάνονται:
1.Αρχείο excel με τις καταγεγραμμένες εισερχόμενες και εξερχόμενες επικοινωνίες , τηλεφωνικές και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
2.Αρχείο excel με τις μηνιαίες αξιολογήσεις και αναφορά σε εγκρίσεις , απορρίψεις, αιτήματα συμπληρωματικών στοιχείων και ανταπόκριση σε αυτά.
3.Αρχείο excel με τις μηνιαίες αξιολογήσεις αιτημάτων πληρωμής και το ποσό απορρόφησης.
Το κάθε παραδοτέο θα παραδίδεται σε διάστημα 10 ημερών από τη λήξη της περιόδου αναφοράς.
Ο Ανάδοχος οφείλει να ενημερώνει την Αναθέτουσα Αρχή με ενδιάμεσες αναφορές, σε περίπτωση που ζητηθεί από την Αναθέτουσα Αρχή.
Η παρακολούθηση και παραλαβή του αντικειμένου της σύμβασης θα γίνεται από την οικεία τριμελή Επιτροπή Παρακολούθησης και Παραλαβής Έργου που θα συσταθεί με απόφαση του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας.