Η Volvo Cars αλλάζει δραστικά το πώς και το πού θα συναντά τους πελάτες της και μετασχηματίζει το παραδοσιακό μοντέλο χονδρικής, περνώντας στην απευθείας online επαφή και στο χτίσιμο ισχυρών δεσμών με τον πελάτη.
Έως το 2030, η εταιρεία σκοπεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο σύνολό τους, αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online.
Ως τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo Cars θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των προϊόντων της και υιοθετώντας ξεκάθαρα και σταθερά μοντέλα τιμολόγησης.
Σε συνδυασμό με τις online πωλήσεις, η Volvo Cars θα εστιάσει σε μία συνολική και πρακτική προσφορά προς τον πελάτη, υπό το όνομα Care by Volvo.
«Το μέλλον της Volvo Cars καθορίζεται από τρεις πυλώνες: ηλεκτρικά αυτοκίνητα, online και ανάπτυξη», δήλωσε ο Lex Kerssemakers, Επικεφαλής Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών. «Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας έναν απροβλημάτιστο και χωρίς έγνοιες τρόπο να έχουν ένα Volvo, εξαλείφοντας την πολυπλοκότητα και διευκολύνοντας την πρόσβαση στο αυτοκίνητο και την οδήγησή του. Απλότητα και ευκολία αποτελούν σημαντικά στοιχεία σε οτιδήποτε κάνουμε».
Η στρατηγική εστιάζει στην ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία παγκοσμίως στον κλάδο των αυτοκινήτων: την αγορά των premium ηλεκτρικών. Η Volvo Cars αφοσιώνεται στο να αναλάβει ηγετική θέση σε αυτή την κατηγορία, συνεχίζοντας να αναπτύσσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Μαζί με τη μεγάλη επένδυση που πραγματοποιεί σε online πλατφόρμες πωλήσεων, η Volvo Cars θα χτίσει ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες της από κοινού με τους συνεργάτες της στη λιανική πώληση. Οι Επίσημοι Διανομείς παραμένουν ένα ζωτικό τμήμα της εμπειρίας του πελάτη και θα συνεχίσουν να έχουν την ευθύνη για μια σειρά σημαντικών υπηρεσιών, όπως η προετοιμασία, η παράδοση και η συντήρηση αυτοκινήτων.
«Οι online και off–line δραστηριότητες χρειάζεται να είναι πλήρως και απρόσκοπτα ενωμένες», πρόσθεσε ο Lex Kerssemakers. «Σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής του – online, σε μία έκθεση, σε ένα Volvo Studio ή κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου – ο πελάτης πρέπει να απολαμβάνει μία εμπειρία κορυφαίου επιπέδου».
Το Care by Volvo, μέχρι σήμερα γνωστό ως όνομα για τη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, θα επεκταθεί σε μία ευρύτερη προσφορά για τον πελάτη, στοχεύοντας σε ακόμη καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση.
Η online αγορά ενός ηλεκτρικού Volvo θα συνοδεύεται από ένα πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση – όπου διατίθεται.
Το volvocars.com θα είναι η online ναυαρχίδα των εκθέσεων της εταιρείας, παρέχοντας στους επισκέπτες δραστικά απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής, με λιγότερα βήματα. Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ελκυστικών προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών Volvo που είναι έτοιμα για απλή και εύκολη παραγγελία και γρήγορη παράδοση. Η διαδικασία απλοποιείται και διευκολύνεται περαιτέρω μέσω ξεκάθαρων και σταθερών μοντέλων τιμολόγησης. Αυτό αυξάνει τη διαφάνεια και εντείνει τους δεσμούς εμπιστοσύνης.