Τι αναφέρει ο ΣΕΑΑ για τις πωλήσεις νέων ΙΧ Φεβρουαρίου

Τα αναλυτικά στοιχεία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων επιβεβαίωσαν πλήρως το ρεπορτάζ του Carpress.gr σχετικά με την πτώση που κατέγραψαν οι πωλήσεις νέων ΙΧ και τον Φεβρουάριο δημιουργώντας ανησυχία στα στελέχη της αγοράς.

Ειδικότερα ο ΣΕΑΑ επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση ότι με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:

Φεβρ. 2021 Φεβρ. 2020 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 6.690 7.862 -14,9%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 714 645 +10,4%
Καινούργια λεωφορεία 14 44 -68,2%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 2.233 2.264 -1,4%
Ιαν.-Φεβρ. 2021 Ιαν.-Φεβρ. 2020 Μεταβολή
Καινούργια επιβατικά 14.456 17.647 -18,1%
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 1.453 1.335 +8,8%
Καινούργια λεωφορεία 40 94 -57,4%
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 3.937 4.538 -13,2%

Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως το Φεβρουάριο, έχει ως εξής:

Segment Φεβ. 2021 Φεβ. 2020 Διαφ.

(μον. μερ.)

Ιαν.-Φεβ. 2021 Ιαν.-Φεβ. 2020 Διαφ.

(μον. μερ.)

A 7,1% 11,4% -4,3 6,8% 9,9% -3,1
A-SUV 0,9% 1,8% -0,9 1,1% 2,0% -0,9
A TOTAL 8,0% 13,3% -5,3 7,9% 11,9% -4,0
B 29,7% 29,1% +0,7 31,2% 29,7% +1,5
B-SUV 21,8% 17,7% +4,0 20,2% 18,1% +2,1
B TOTAL 51,5% 46,8% +4,7 51,4% 47,8% +3,6
C 13,2% 12,4% +0,8 13,1% 12,7% +0,4
C-SUV 21,7% 20,6% +1,1 21,9% 20,9% +1,0
C TOTAL 34,9% 33,0% +1,9 35,0% 33,6% +1,4
D 1,4% 1,5% -0,1 1,7% 1,4% +0,3
D-SUV 2,6% 3,1% -0,5 2,4% 2,7% -0,2
D TOTAL 4,0% 4,6% -0,6 4,1% 4,1% +0,1
E 0,1% 0,2% -0,1 0,1% 0,2% -0,1
E-SUV 0,4% 0,2% +0,2 0,5% 0,2% +0,2
E TOTAL 0,5% 0,5% +0,1 0,6% 0,5% +0,1
F-G 0,0% 0,0% +0,0 0,0% 0,0% -0,0
F-G-SUV 0,2% 0,1% +0,1 0,1% 0,1% -0,0
F-G TOTAL 0,3% 0,1% +0,1 0,2% 0,2% -0,0
SPORTS 0,0% 0,1% -0,1 0,1% 0,1% -0,1
MPV 0,3% 0,1% +0,1 0,2% 0,1% +0,1
MPV-M/COMBI 0,5% 1,6% -1,1 0,6% 1,7% -1,1
  100,0% 100,0% 0,0 100,0% 100,0% 0,0
(Εκ των οποίων
SUV
47,6% 43,6% +4,1 46,1% 44,1% +2,1)

 

Φεβ. 2021 Φεβ. 2020 Διαφ. (μον. μερ.) Ιαν. –

Φεβ. 2021

Ιαν. –

Φεβ.
20
20

Διαφ.
(μον. μερ.)
Μερ. αγ.

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘20*

Μερ. αγ.

στην ΕΕ

Ιαν.-Δεκ. ‘19*

Διαφ. (μον. μερ.)
Βενζίνη 49,1% 58,7% -9,5 48,6% 58,5% -9,9 47,5% 57,8% -10,3
Diesel 21,5% 27,0% -5,5 21,6% 27,4% -5,8 28,0% 31,6% -3,6
Hybrid 22,1% 12,0% +10,1 22,1% 11,8% +10,3 11,9% 5,7% +6,2
Επανα-
φορτι
ζόμενα
(BEV-PHEV)
4,9% 0,8% +4,1 5,0% 0,7% +4,3 10,5% 3,0% +7,6
Φυσ. αέριο
(αμιγώς
ή διπλού καυσίμου)
1,3% 1,6% -0,2 1,5% 1,7% -0,1 2,1% 2,0% +0,1
Υγραέριο

(αμιγώς
ή διπλού καυσίμου)

1,1% 0,0% +1,1 1,2% 0,0% +1,2

*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση

Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και τον Ιανουάριο ως εξής:

Ιανουάριος 2021 Ιανουάριος 2020 Μεταβολή
ΕΕ(1) 726.491 956.447 -24,0%
ΕΕ 14(2) 646.063 847.095 -23,7%
ΕΕ(1) + EFTA(3) 752.586 985.619 -23,6%
Ελλάδα 7.766 9.785 -20,6%

 

(1) ΕΕ των 27, εκτός της Μάλτας, που δεν αποδίδει στοιχεία σε μηνιαία βάση.

(2) Μέλη της ΕΕ ως το 2004.

(3) Νορβηγία, Ισλανδία και Ελβετία.