Παράλληλα, οι μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρίες, αρχίζουν να προσφέρουν και μεγαλύτερη αυτονομία κίνησης, ώστε ο οδηγός να μπορεί να κάνει μεγάλες διαδρομές και να μην χρειάζεται κάθε τόσο φόρτιση.
Πάντως, η ηλεκτροκίνηση προσφέρει τεράστια οφέλη για τις σχετικά κοντινές μετακινήσεις και προς αυτή τη κατεύθυνση, αρχίζει να αναπτύσσεται η ιδέα των αστικών ηλεκτρικών οχημάτων, που θα έχουν ικανοποιητική εμβέλεια, υπερ-καλύπτοντας τις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, ενώ η απόκτησή τους δεν θα είναι απαγορευτική.
Την αρχή έκανε η DACIA, η οποία ετοιμάζεται αυτές τις ημέρες να λανσάρει στην αγορά το Spring, ένα ηλεκτρικό crossover, πολύ προσιτό οικονομικά. Στη σκυτάλη παίρνει η SEAT, ανακοινώνοντας μόλις σήμερα ότι θα λανσάρει κι αυτή, αλλά το 2025, ένα αστικό, ηλεκτρικό μοντέλο, με τιμή που θα κυμαίνεται μεταξύ 20.000 – 25.000 ευρώ.
Σκοπός της είναι να καταστήσει τον εξηλεκτρισμό προσιτό στις μάζες και να επιτύχει τους στόχους της Πράσινης Συμφωνίας. Μάλιστα, φιλοδοξεί να παράγει ετησίως 500.000 μονάδες, στο εργοστάσιο του Μαρτορέλ, λίγο έξω από τη Βαρκελώνη.
Εξάλλου, η SEAT παρουσίασε ένα φιλόδοξο σχέδιο, που ονομάζεται Future Fast Forward, για να ηγηθεί του εξηλεκτρισμού της αυτοκινητοβιομηχανίας στην Ισπανία, ζητώντας χείρα βοηθείας από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για να πετύχει το στόχος της.
Το σχέδιο Future Fast Forward θα χρησιμεύσει ως κινητήρια δύναμη για τη δημιουργία θέσεων απασχόλησης, ειδικά για τους νέους. Το έργο περιλαμβάνει τη SEAT, καθώς και τοπικές κυβερνήσεις, τεχνολογικά κέντρα και μεγάλες, μεσαίες και μικρές εταιρείες. Ένα σύνολο από 15 συμμετέχοντες, από τουλάχιστον 6 τομείς, υποστηρίζουν το σχέδιο: Aeorum, Antolín, Asti Mobile Robotics, Caixa Bank, Delta Vigo, Ficosa, Fisas Navarro, Gestamp, Iberdrola, Lithium Iberia, Mind Caps, Sayer Technologies, SEAT SA, Sesé και Telefónica.