Για τον Marc ter Stegen, μια καλή μέρα ξεκινά με ένα καλό φλιτζάνι καφέ. «Τουλάχιστον προσπαθώ», λέει με ένα χαμόγελο. Ο τερματοφύλακας της Μπαρτσελόνα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί για να ακολουθήσει τις καθημερινές του συνήθειες όταν δεν χρειάζεται να ταξιδέψει για να παίξει σε έναν αγώνα: πρωινό, προπόνηση, να ξοδεύει χρόνο με την οικογένειά του. Αλλά σε αυτήν την περίπτωση, υπάρχει κάτι νέο στην καθημερινή του ρουτίνα. Για πρώτη φορά οδηγεί προς την προπόνηση το νέο του αυτοκίνητο, το CUPRA Formentor e-HYBRID.
Μια νέα ρουτίνα. Μετά το πρωινό ετοιμάζεται για προπόνηση. Ζει περίπου 25 χιλιόμετρα από το προπονητικό κέντρο Ciutat Esportiva της Barça, οπότε οδηγεί το δικό του όχημα για να μετακινηθεί. Ως πρεσβευτής της CUPRA, τώρα οδηγεί το plug-in υβριδικό του αυτοκίνητο, το CUPRA Formentor e-HYBRID και προσθέτει μια νέα ρουτίνα στη ζωή του: ελέγχει τον ηλεκτρικό φορτιστή του, ο οποίος είναι εγκατεστημένος στο γκαράζ του, για να βεβαιωθεί ότι το αυτοκίνητο είναι πλήρως φορτισμένο. Είναι έτοιμος να φύγει. «Είναι πραγματικά εύκολο και βολικό. Το συνδέω τη νύχτα και το πρωί είναι πλήρως φορτισμένο», λέει ο τερματοφύλακας.
Ένα αυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές ρύπων
Στην ηλεκτρική λειτουργία, το ταξίδι προς την προπόνηση είναι επίσης διαφορετικό. «Είναι ένα πολύ διαφορετικό συναίσθημα. Όταν πίεσα για πρώτη φορά το κουμπί εκκίνησης, σκέφτηκα, έκανα κάτι λάθος, γιατί δεν κάνει θόρυβο, αστειεύεται, αλλά το συνηθίζεις πολύ γρήγορα, επειδή είναι πολύ ήσυχο.» Ο Ter Stegen χρησιμοποιεί αυτές τις στιγμές για να συγκεντρωθεί, ειδικά όταν παίζει στο Camp Nou. «Πριν από ένα παιχνίδι έχω λίγο χρόνο να συγκεντρωθώ, οπότε στο δρόμο εκεί σκέφτομαι πώς θα είναι το παιχνίδι, για την αντίπαλη ομάδα, για το πώς να το προσεγγίσω με τις πληροφορίες που έχω για αυτούς. Μου αρέσει επίσης να ακούω μουσική. Αυτό με βοηθά να επικεντρωθώ.»
Η είσοδος της μάρκας στην κατηγορία crossover SUV
Με τις 8 εκδόσεις κινητήρα, το CUPRA Formentor είναι η είσοδος της μάρκας στην κατηγορία crossover SUV, η οποία αναμένεται να διπλασιάσει το μερίδιο αγοράς της στην Ευρώπη τα επόμενα πέντε χρόνια. Με τις δύο υβριδικές εκδόσεις του πρώτου μοντέλου που αναπτύχθηκαν και σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για CUPRA, οι οποίες προσφέρουν 204 και 245 ίππους, η μάρκα συνεχίζει να αποδεικνύει ότι η απόδοση και η ηλεκτροδότηση είναι τέλεια αντιστοιχία.