Η περίοδος της πανδημίας και το μεγάλο διάστημα του lockdown οδήγησε πολλούς καταναλωτές στις online αγορές τόσο αγαθών όσο και υπηρεσιών. Είναι πολύ σημαντικό οι onlineαγορές να συνδυάζονται με υψηλή ποιότητα εξυπηρέτησης πελατών και με ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών και διαχείρισης προσωπικών δεδομένων. Ο πελάτης δεν πρέπει ποτέ να νιώθει μόνος ή εκτεθειμένος σε κινδύνους και η επένδυση στην εξυπηρέτηση πελατών στο online οικοσύστημα πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις. Πόσο μάλλον σε ένα περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, όπως το ασφαλιστικό, όπου οι ψηφιακές πλατφόρμες αναπτύσσονται όλο και περισσότερο σε σχέση με το παρελθόν, η ικανοποίηση του πελάτη είναι καθοριστικής σημασίας για την επιβίωση αλλά και την απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος μιας εταιρείας.
Online υπηρεσίες και εξυπηρέτηση πελατών
Οι Onlineυπηρεσίες είναι ένας κλάδος που πρέπει να εμπνέει εμπιστοσύνη στους καταναλωτές. Πολλές φορές οι online αγορές δημιουργούν μια ανησυχία στους καταναλωτές ως προς το αν θα αγοράσουν το κατάλληλο προϊόν, ποια θα είναι η υποστήριξη σε περίπτωση που προκύψει κάποιο πρόβλημα ή πολύ απλά αν έχουν κάποια απορία και δεν ξέρουν ή δεν έχουν που να απευθυνθούν. Ένα επίσης μεγάλο θέμα για τους καταναλωτές είναι η προστασία των προσωπικών δεδομένων καθώς και η ασφάλεια των Online συναλλαγών. Πλέον οι onlineεταιρείες συνεχώς προσπαθούν να βελτιώσουν την ποιότητα εξυπηρέτησης των πελατών τους. Εταιρείες όπως το Pricefox που έχουν εισέλθει σε έναν ανταγωνιστικό κλάδο προσπαθούν να διαφοροποιηθούν προσφέροντας υψηλή και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση πελατών.
Το Pricefoxαπό την αρχή της λειτουργίας του επένδυσε σε μια ομάδα πιστοποιημένων ασφαλιστικών συμβούλων που 24 ώρες το 24ωρο 7 ημέρες την εβδομάδα είναι δίπλα στον καταναλωτή. Παρά το γεγονός ότι είναι μια πλατφόρμα πολύ εύκολη και εύχρηστη πάρα πολλοί καταναλωτές χρειάστηκε να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο για να λύσουν απορίες ή να ζητήσουν καθοδήγηση. Το τελευταίο τρίμηνο έχουν απευθυνθεί στο τμήμα εξυπηρέτησης Τα ερωτήματα; Πολλά. Παρόλα αυτά όταν επενδύεις στο τμήμα εξυπηρέτησης βλέπεις τα αποτελέσματα στην ικανοποίηση των πελατών σου. Σαν αποτέλεσμα δεν είναι τυχαίο ότι το Pricefox έχει ένα NPS 75% όταν ο μέσος όρος στον κλάδο των ασφαλίσεων κυμαίνεται διεθνώς στο 37%.
Πηγή NPS: https://delighted.com/nps-benchmarks
Παραδείγματα πραγματικής εξυπηρέτησης πελατών
Στο Pricefoxη πραγματική εξυπηρέτηση πελατών αποτελεί προτεραιότητα. Παρακάτω αναφέρονται ορισμένες χαρακτηριστικές περιπτώσεις:
- Πελάτης προσπάθησε να αγοράσει την ασφάλεια αυτοκινήτου του Online ωστόσο δεν ήταν δυνατό να ολοκληρωθεί η αγορά onlineκαθώς δεν διέθετε email. Επικοινώνησε με το τηλεφωνικό μας κέντρο και η ομάδα μας ανέλαβε με δικά μας έξοδα την ταχυδρομική αποστολή του συμβολαίου στην οικία του πελάτη μας.
- Πελάτης σε τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης του Pricefox μεταξύ άλλων ανέφερε ότι θα ολοκληρώσει την διαδικασία αγοράς του συμβολαίου του Onlineμε πληρωμή σε άτοκες μηνιαίες δόσεις. Ο πελάτης τελικά αγόρασε Onlineαλλά πλήρωσε όλο το ποσό. Το τμήμα εξυπηρέτησης στην συνέχεια τον κάλεσε, τον ενημέρωσε ότι τελικά δεν πλήρωσε με δόσεις, του επιστρέψαμε το ποσό και πλήρωσε ξανά με άτοκες δόσεις.
- Πελάτης ο οποίος δεν είχε internet κάλεσε το τμήμα εξυπηρέτησης και ανέφερε πως επιθυμεί να λάβει προσφορές και αν είναι δυνατόν συμβόλαιο. Η ομάδα μας έδωσε τηλεφωνικά προσφορές στον πελάτη, εξήγησε όλα όσα επιθυμούσε ο πελάτης και στη συνέχεια έστειλε με smsκωδικό πληρωμής ώστε να πραγματοποιηθεί η πληρωμή σε ένα από τα vivaspots. Ακολούθως ο πελάτης έλαβε με δικά μας έξοδα το συμβόλαιο του ταχυδρομικά.
Η μεγαλύτερη ικανοποίηση είναι όταν λαμβάνουμε μηνύματα από τους πελάτες μας σαν τα παρακάτω:
- «Άριστη, άμεση, προσωποποιημένη, εξυπηρέτηση, παραπάνω από επαγγελματίες»
- «Καλησπέρα σας, μίλησα πριν λίγο με τον Δ. Πήρα μια ανταγωνιστική́ προσφορά́ συμβολαίου για το αυτοκίνητο μου γρηγορά, ευκολά με ευγένεια και πάνω από́ όλα για εμένα…. έλαβα εξυπηρέτηση από́ έναν άνθρωπο που αγαπάει την εργασία του.»
Η σημασία της συνεχούς εκπαίδευσης
Η συνεχής εκπαίδευση των ανθρώπων κάθε τμήματος εξυπηρέτησης πελατών και ιδιαίτερα στο κλάδο των online υπηρεσιών είναι ύψιστης σημασίας. Στο Pricefoxπραγματοποιείται συνεχώς εκπαίδευση σε θέματα σχετικά με τα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου, στους τρόπους επεξήγησης και διαχείρισης συγκεκριμένων καταστάσεων τόσο κατά τη διαδικασία της πώλησης όσο και για τις ανάγκες που προκύπτουν στη συνέχεια. Η εκπαίδευση γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα από τους υπεύθυνους διαχείρισης του τμήματος οι οποίοι είναι έμπειροι και καταξιωμένοι τόσο στην ασφαλιστική αγορά όσο και στις onlineυπηρεσίες.
Ασφάλεια αυτοκινήτου στο Pricefox
ToPricefox.gr είναι η καινοτόμα, ελληνική πλατφόρμα σύγκρισης και αγοράς ασφαλειών αυτοκινήτου. Το Pricefox επιτρέπει στον καταναλωτή να ενημερωθεί για όλα τα πακέτα ασφάλισης, να πάρει προσφορές από αξιόπιστες ασφαλιστικές σε μόλις 30’’ και να αγοράσει ασφάλεια αυτοκινήτου χωρίς δικαιολογητικά με απόλυτη ασφάλεια.
Το Pricefox συνεργάζεται αυτή τη στιγμή με 15 ασφαλιστικές εταιρείες (Ατλαντική Ένωση, Δύναμις, Εθνική, Ευρώπη, Anytime, Apeiron, ETU, Euroins, Eurolife, Groupama, HellasDirect, Interamerican, Interasco, Interlife, Mapfre) και ο καταναλωτής μπορεί να συγκρίνει περισσότερα από 40 πακέτα της αγοράς.
Συγκρίνοντας τιμές ασφάλειας αυτοκινήτου στο Pricefox μπορεί να εξοικονομήσεις έως και 172€ ετησίως.
Η εμπειρία του καταναλωτή πλαισιώνεται σε κάθε στάδιο με πραγματική εξυπηρέτηση πελατών 24ώρες το 24ωρο κάθε μέρα. Η ομάδα του Pricefox είναι δίπλα σου για ό,τι χρειαστείς στο 2103000450.
Μπες στο Pricefox, βάλε την πινακίδα σου και μερικά στοιχεία για σένα και το αυτοκίνητο σου, σύγκρινε τις καλύτερες προσφορές και αγόρασε φθηνή ασφάλεια αυτοκινήτουonline από 7€/μήνα και με δυνατότητα πληρωμής με άτοκες δόσεις.
Επίσης, στοPricefox θα βρεις οδική βοήθεια από την Mapfre στην καλύτερη τιμή της αγοράς με μόλις 1.59€/μήνα και θραύση κρυστάλλων από την ETU με μόλις 1.5€/μήνα.