Έως 6.000 ευρώ γλιτώνουν ετησίως οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών Ταξί

    Η BEAT ανακοίνωσε ξεκινά να δίνει προτεραιότητα μέσω της εφαρμογής της στα οχήματα μηδενικών ρύπων, ως βασικό κίνητρο προς τους συνεργάτες οδηγούς της, προκειμένου να αντικαταστήσουν τα θερμικής καύσης οχήματά τους με ηλεκτρικά, υποστηρίζοντας ότι – με αυτό τον τρόπο – μπορούν να εξοικονομήσουν 2.000 – 6.000 ευρώ ετησίως.

    Παράλληλα, από το 2025 και μετά, και εφόσον το νομοθετικό πλαίσιο το επιτρέψει, η BEAT στοχεύει να εγγράφει στην πλατφόρμα της μόνο οχήματα μηδενικών ρύπων.

    Τα ηλεκτρικά ταξί θα έχουν προτεραιότητα στις κλήσεις

    Τα οχήματα μηδενικών ρύπων θα λαμβάνουν διαδρομές κατά προτεραιότητα σε σχέση με τα οχήματα θερμικής καύσης, μέσω ενός νέου συστήματος «Έξυπνης Ανάθεσης Διαδρομών», το οποίο έχει δημιουργηθεί στην Ελλάδα και θα δοκιμαστεί από τον όμιλο της FREE NOW, μέλος του οποίου είναι η ΒΕΑΤ, για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

    Πρόκειται για ένα σύστημα προτεραιότητας, με πολλαπλούς στόχους που περιλαμβάνουν καλύτερη εμπειρία μετακίνησης για τον επιβάτη, επιβράβευση, με περισσότερα έσοδα για τον επαγγελματία οδηγό ταξί και βιωσιμότητα.

    Το σύστημα αυτό, μέσω του αλγόριθμού του, θα επιλέγει το όχημα που θα στέλνει σε κάθε διαδρομή υπολογίζοντας παραμέτρους, όπως την ηλικία και τους ρύπους του οχήματος, το χρόνο αναμονής του επιβάτη, αλλά και τη βαθμολογία που έχουν συγκεντρώσει οι οδηγοί από τους επιβάτες του BEAT.

    Έτσι, μεταξύ των κοντινών στον επιβάτη οχημάτων, θα επιλέγεται από την εφαρμογή εκείνο με τους μηδενικούς ή τους λιγότερους δυνατούς ρύπους.

    Σήμερα, για να αντισταθμιστεί η ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν τα 13.500 ταξί της Αττικής ετησίως, απαιτείται, όπως υποστηρίχθηκε χθες, να φυτευτεί έκταση δάσους ίση με 1,5 φορά τον Εθνικό Δρυμό της Πάρνηθας.

    Πάνω από 8.000 οδηγοί συνεργάζονται με την ΒΕΑΤ

    Η ΒΕΑΤ έχει το μεγαλύτερο συνεργαζόμενο στόλο ταξί στην Ελλάδα, με πάνω από 8.000 οδηγούς. Η νέα αυτή τεχνολογία μπορεί να μεγιστοποιεί το utilisation (βέλτιστη οικονομική απόδοση & πληρότητα) των οχημάτων, το οποίο αποτελεί κλειδί για τη βιωσιμότητα.

    Η στρατηγική αυτή στο σύνολό της, εκτός από τα περιβαλλοντικά πλεονεκτήματα και την ολοένα μεγαλύτερη βελτίωση της ποιότητας των διαδρομών, θα οδηγήσει ταυτόχρονα σε όφελος για τους συνεργαζόμενους οδηγούς, με αύξηση των εσόδων τους.

    Υπολογίζεται, ότι ένας οδηγός ηλεκτρικού οχήματος, συνεργαζόμενος με τη ΒΕΑΤ και έχοντας τη δυνατότητα να φορτίσει στο σπίτι του, θα κέρδιζε 2.000 – 6.000 ευρώ περισσότερα ανά έτος σε σχέση με το μέσο ταξί, παύοντας παράλληλα να επιβαρύνει το περιβάλλον με 13 τόνους CO2 ετησίως.

    Ο όμιλος της FREE NOW προσβλέπει στο αντιστάθμισμα των σημερινών εκπομπών, με τη σταδιακή μείωσή τους μέχρι την επίτευξη του στόχου των μηδενικών ρύπων.

    Σημειώνεται ότι, συνολικά η FREE NOW θα προχωρήσει σε επενδύσεις ύψους 100 εκατ. ευρώ στην Ευρώπη, με τη μορφή κινήτρων προς τους οδηγούς για να κάνουν τη μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.

    Σδούκου: Συγχαίρουμε την Beat

    Η ΒΕΑΤ πραγματοποίησε πρόσφατα εταιρική εκδήλωση ενημέρωσης και παρουσίασης της στρατηγικής της, όπου παρευρέθηκαν ο Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Κώστας Σκρέκας και η Γενική Γραμματέας Ενέργειας και Φυσικών Πόρων, κ. Αλεξάνδρα Σδούκου, η οποία δήλωσε: «Συγχαίρουμε τη ΒΕΑΤ για την πρωτοβουλία της. Το μέλλον της αστικής κινητικότητας χαρακτηρίζεται από ένα καθολικό αίτημα και μια επιτακτική ανάγκη: την μείωση των ρύπων που επιβαρύνουν το περιβάλλον και βλάπτουν τη δημόσια υγεία, υποβαθμίζοντας την ποιότητα ζωής. Η ανάγκη αυτή έχει εκφραστεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση μέσω του European Green Deal, το οποίο η Ελληνική Κυβέρνηση ενστερνίστηκε και εφαρμόζει με σταθερά βήματα και πολιτικές. Ως Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας έχουμε ορίσει τους στόχους μας μέσω του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα και δεσμευόμαστε για την ένθερμη υποστήριξή μας σε πρωτοβουλίες που ενθαρρύνουν την μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών ρύπων».

    Από την πλευρά του, ο Γενικός Διευθυντής της ΒΕΑΤ στην Ελλάδα, Βασίλης Ντάνιας τόνισε ότι: «Έχοντας την πεποίθηση πως τα χειρότερα της πανδημίας είναι πίσω μας, εγκαινιάζουμε σήμερα μια νέα εποχή πράσινων μετακινήσεων και πιο βιώσιμων πόλεων. Παράλληλα, εστιάζουμε στη βελτίωση της εμπειρίας των επιβατών και την αύξηση του εισοδήματος των οδηγών που συνεργάζονται μαζί μας. Το νέο σύστημα ανάθεσης διαδρομών της BEAT βρίσκεται στο επίκεντρο αυτής της στρατηγικής και είμαι πολύ περήφανος που η τεχνολογία αυτή αναπτύσσεται από την ελληνική μας ομάδα».