Τον… Χάρο με τα μάτια τους είδαν κυριολεκτικά οι οδηγοί του εικονιζόμενου εταιρικού αυτοκινήτου που ήρθε στην κατοχή τους ως όχημα αντικατάστασης καθώς το αυτοκίνητο που είχε εκμισθώσει η εταιρεία που εργάζονταν πήγαινε και ερχόταν στο συνεργείο εξαιτίας συγκεκριμένης βλάβης για διάστημα πάνω από 20 μήνες!
Το εταιρικό επαγγελματικό όχημα που είχε εκμισθώσει η εταιρεία το οποίο και παρέλαβε ως καινούριο μετά από 18 μήνες ξαφνικά άρχισε να εμφανίζει έντονους κραδασμούς που προέρχονταν από το εμπρόσθιο σύστημα κίνησης.
Μετά από τακτικές επισκέψεις στο συνεργείο της εταιρείας χρονομίσθωσης και σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία οι τεχνικοί αποφάνθηκαν ότι το αυτοκίνητο δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα.
Όμως οι οδηγοί του εταιρικού οχήματος διαπίστωσαν ότι το πρόβλημα όχι μόνο παρέμενε αλλά είχε επιδεινωθεί σε επικίνδυνο σημείο.
Έτσι λοιπόν επικοινώνησαν και πάλι με την εταιρεία χρονομίσθωσης και οδήγησαν το όχημα στο συνεργείο απ’ όπου και παρέλαβαν το όχημα αντικατάστασης.
Όπως μπορείτε να διακρίνεται και στις φωτογραφίες που δημοσιεύει αποκλειστικά το Newsauto.gr το όχημα αντικατάστασης αποδείχθηκε ότι είναι πολύ πιο επικίνδυνο από εκείνο που οδήγησαν στο συνεργείο όχι μόνο για τους επιβάτες του αλλά και για τους διερχόμενους οδηγούς.
Αρχικά το όχημα αντικατάστασης το οποίο προορίζονταν για να πραγματοποιεί δεκάδες δρομολόγια καθημερινά στην Αττική φορούσε τέσσερα ελαστικά διαφορετικών μαρκών και ημερομηνιών παραγωγής ενώ όπως φαίνεται ξεκάθαρα και στις φωτογραφίες ήταν εντελώς κατεστραμμένα και επικίνδυνα καθώς έλειπε σημαντικό μέρος από το πέλμα τους!
Ωστόσο το όχημα αντικατάστασης κυκλοφορούσε και κυκλοφορεί κανονικά και η εταιρεία χρονομίσθωσης το παρέχει στους πελάτες της για να συνεχίσουν τις εργασίες τους χωρίς προβλήματα ασχέτως αν οι οδηγοί που κινούνται με αυτό παίζουν τη ζωή τους κορώνα – γράμματα.
Μάλιστα στο ένα εκ των ελαστικών είχαν σκιστεί τα λινά με αποτέλεσμα μετά από λίγες ημέρες το ελαστικό να αχρηστευθεί. Όταν ο οδηγός επιχείρησε να αλλάξει το ελαστικό διαπίστωσε με έκπληξη ότι η ρεζέρβα ήταν σκισμένη και βέβαια δεν υπήρχε γρύλος!
Κατόπιν επικοινώνησε με την οδική βοήθεια όπου ο τεχνικός διαπίστωσε ότι η ρεζέρβα είναι επίσης κατεστραμμένη και μετέφερε το όχημα στις κεντρικές εγκαταστάσεις της εταιρείας χρονομίσθωσης όπου και του τοποθέτησαν ένα μεταχειρισμένο ελαστικό πολύ κακής κατάστασης και βέβαια διαφορετικής μάρκας από τα υπόλοιπα τρία που κινούσαν το επαγγελματικό εταιρικό όχημα.
Πάντως όπως μπορείτε να διακρίνεται και στη φωτογραφία το επαγγελματικό όχημα έχει περάσει κανονικά από ΚΤΕΟ και ο επόμενος επανέλεγχος έχει οριστεί για το 2022 αν βέβαια καταφέρουν οι οδηγοί που κινούνται με το συγκεκριμένο όχημα να μην εμπλακούν σε σοβαρό τροχαίο ατύχημα.
Σύμφωνα με νομικούς κύκλους η εταιρείες χρονομίσθωσης είναι υποχρεωμένες να διατηρούν σε καλή κατάσταση τα οχήματα που εκμισθώνουν σε επιχειρήσεις και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να δίνουν τέτοια οχήματα αντικατάστασης στους πελάτες τους καθώς αυτά μεταφέρουν σημαντικά εμπορεύματα αλλά πρωτίστως ανθρώπινες ζωές!
Επίσης το γεγονός ότι το όχημα αντικατάστασης έχει περάσει από ΚΤΕΟ έχοντας εμφανείς ελλείψεις και προβλήματα εγείρει πολλά ερωτηματικά για την ορθή λειτουργία των Κέντρων Τεχνικού Ελέγχου Οχημάτων και βέβαια σε περίπτωση ατυχήματος ο οδηγός ή η εταιρεία που έχει εκμισθώσει το όχημα μπορούν να αιτηθούν αποζημίωσης.