Η Porsche ολοκληρώνει τη γκάμα της Cayenne με την έκδοση ειδικών προδιαγραφών Turbo GT. Σύμφωνα με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, η νέα πρόταση συνδυάζει τη δυναμική οδήγηση με τη δυνατότητα της καθημερινής χρήσης του αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας V8 biturbo αποδίδει 640 ίππους και παρέχει τη βάση για υψηλά χαρακτηριστικά οδήγησης. Με ισχύ 90 ίππων περισσότερη από το Cayenne Turbo Coupé και μέγιστη ροπή 85,6 χλγμ. (αύξηση 8,2 χλγμ.), η επίδοση στο τυπικό τεστ 0-100 χλμ./ώρα μειώνεται στα 3,3 δευτερόλεπτα (0,6΄΄ λιγότερο) και η τελική ταχύτητα είναι τώρα 300 χλμ./ώρα (αύξηση 14 χλμ./ώρα).
Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται και ελαστικά ειδικών προδιαγραφών που αναπτύχθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο, αναφέρει η μάρκα. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης και το πλαίσιο έχουν επίσης νέες ρυθμίσεις κατάλληλες για την διαχείριση της ιδιαίτερα υψηλής ποσότητας ενέργειας που παράγει το θηριώδες μοτέρ.
Σε σύγκριση με το Cayenne Turbo Coupé, το Turbo GT έχει μειωμένο ύψος από το έδαφος έως και 7 χιλιοστά. Αυτή η παρέμβαση, οι ρυθμίσεις του πλαισίου και τα ενεργά συστήματα ελέγχου συμβάλουν στο βελτιστοποιημένο χειρισμό του πανάκριβου πολυτελούς αυτοκινήτου.
Ο κινητήρας biturbo της Porsche Cayenne Turbo GT είναι σήμερα η πιο ισχυρή οκτακύλινδρη μονάδα της μάρκας. Το οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic S και το σύστημα Porsche Traction Management (PTM) έχουν, επίσης, τροποποιηθεί. Υπάρχει επίσης πρόσθετη ψύξη για τον κινητήρα. Το βασικό σπορ σύστημα εξάτμισης, με τους κεντρικούς σωλήνες του είναι μια νέα κατασκευή υψηλών προδιαγραφών. Από τη μέση του οχήματος, το σύστημα εξάτμισης, είναι κατασκευασμένο από ελαφρύ και ιδιαίτερα ανθεκτικό στη θερμότητα τιτάνιο.
Το Porsche Cayenne Turbo GT είναι διαθέσιμο για παραγγελία και θα κυκλοφορήσει σε αντιπροσωπείες στα μέσα Σεπτεμβρίου 2021. Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από τα 196.078 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.