Η ανανεωμένη BMW iX3 θα κάνει ντεμπούτο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Μονάχου, μόλις δύο χρόνια από την επίσημη παρουσίαση του μοντέλου καθώς η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία αντιλήφθηκε ότι οι πωλήσεις του υπάρχοντος μοντέλου δεν πηγαίνουν και ιδιαίτερα καλά…
Το νέο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο εμφανίζεται να είναι εξοπλισμένο με μια μεγαλύτερη μάσκα εμπρός με μονοκόμματο πλαίσιο. Αυτή πλαισιώνεται από λεπτότερους προβολείς LED για τη βασική έκδοση, με τα φώτα τεχνολογίας laser να παραμένουν στη λίστα με τον προαιρετικό εξοπλισμό.
Οι αλλαγές της iX3 περιλαμβάνουν επίσης ως στάνταρ το πακέτο εξοπλισμού M Sport, που σημαίνει πως διαθέτει πιο επιθετικές αισθητικές λεπτομέρειες και έντονο πίσω διαχύτη. Ανάμεσα στα κυριότερα σημεία της ανανεωμένης σχεδίασης, είναι τα τρισδιάστατα πίσω φώτα και οι ζάντες 19 ή 20 ιντσών. Οι αλλαγές στην καμπίνα των επιβατών, είναι μεγαλύτερες καθώς εκεί ο οδηγός έχει στη διάθεσή του έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών.
Η οθόνη του συστήματος ψυχαγωγίας είναι 12,3 ή 12,5 ιντσών και συνοδεύεται από νέο κεντρικό διακόπτη ελέγχου, ανανεωμένη σχεδίαση στην κεντρική κονσόλα και νέας σχεδίασης επιλογέα ταχυτήτων. Νέες επιλογές και σε ότι αφορά στην επένδυση των επιφανειών αλλά και τις ταπετσαρίες των καθισμάτων, με την σκουρόχρωμη επένδυση Aluminium Rhombicle καθώς και τα σπορ καθίσματα με την αεριζόμενη επένδυση Sensatec αντίστοιχα να κάνουν τη διαφορά και σε πρακτικό επίπεδο.
Η μπαταρία των 80 kWh τροφοδοτεί έναν ηλεκτρικό κινητήρα που τοποθετείται στο πίσω μέρος και αποδίδει 286 ίππους και μέγιστη τιμή ροπής τα 40,8 kgm. Με τα δεδομένα αυτά, η iX3 επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η τελικής της ταχύτητα είναι (ηλεκτρονικά περιορισμένη) στα 180 χλμ./ώρα. Η αυτονομία της iX3 φτάνει τα 460 χιλιόμετρα κατά WLTP.
Μεγάλο πλεονέκτημα για την ευχρηστία του μοντέλου, αποτελεί η δυνατότητα φόρτισης σε φορτιστή 150 kW που δίνει τη δυνατότητα με δέκα λεπτά φόρτισης σε supercharger να «κερδίζει» 160 χιλιόμετρα αυτονομίας.
Με wallbox 11 kW, η iX3 μπορεί να φορτίσει από τελείως άδεια μπαταρία έως το 100% της χωρητικότητας, σε 7,5 ώρες. Η ανανεωμένη έκδοση της iX3 θα αρχίσει να παράγεται το Φθινόπωρο στην Κίνα, με τη διάθεσή του στην Ευρώπη να αρχίζει άμεσα με τιμή «εκκίνησης» τα 67.300 ευρώ (στη Γερμανία).