Στην Ελλάδα κατέφθασε και η νέα Lexus NX που εφοδιάζεται με κορυφαίες τεχνολογίες ενώ αποτελεί και το πρώτο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας με plug-in υβριδικό σύστημα.
Το νέο μοντέλο διαθέτει δυναμική σχεδίαση και αναλογίες με έντονες ακμές και ανάγλυφες επιφάνειες με την χαρακτηριστική μάσκα της Lexus, τα λεπτά φώτα και η ανασηκωμένη τριγωνική πίσω κολώνα.
Η καμπίνα έχει τη γνώριμη πολυτελή διάθεση της Lexus με άφθονες δερμάτινες επενδύσεις, ποιοτικά υλικά και προσεγμένο στη λεπτομέρεια φινίρισμα. Υπάρχει μια έντονα οδηγοκεντρική και προσεγμένη εργονομικά προσέγγιση με τη μεγάλη κάθετη επιφάνεια στην κεντρική κονσόλα να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο. Εκεί φιλοξενείται η μεγάλη οθόνη αφής που φθάνει μέχρι και τις 14 ίντσες (στην έκδοση Lexus Link Pro) ενώ έχει καταργηθεί το αρκετά περίπλοκο touchpad που η Lexus χρησιμοποιούσε για τον έλεγχο του συστήματος πολυμέσων. Από την άλλη πλευρά το τιμόνι έχει αποκτήσει απτικούς διακόπτες με τους οποίους ελέγχονται λειτουργίες του infotainment, αρκετών συστημάτων ασφαλείας αλλά και οι ενδείξεις του ψηφιακού πίνακα οργάνων.
Μέρος της τεχνολογικής αναβάθμισης εστιάζει στη διεύρυνση των δυνατοτήτων συνδεσιμότητας και των υπηρεσιών του συστήματος πολυμέσων το οποίο μεταξύ άλλων διαθέτει πλοήγηση με συνεχή σύνδεση στο διαδίκτυο για άμεση ενημέρωση σχετικά με τις κυκλοφοριακές συνθήκες, καθώς και αναβαθμισμένη λειτουργία φωνητικού ελέγχου με δυνατότητα αναγνώρισης της φυσικής ομιλίας
Από το βασικό εξοπλισμό του του νέου Lexus ΝΧ συναντάται η τρίτη γενιά του Lexus Safety System+ που περιλαμβάνει σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με εντοπισμό πεζών και δικυκλιστών, αλλά και το καινοτόμο σύστημα e-latch electronic door release που προειδοποιεί για αυτοκίνητα ή ποδήλατα που πλησιάζουν από πίσω, και αποτρέπει το άνοιγμα της πόρτας για την αποφυγή ατυχημάτων.
Η Lexus ΝΧ προσφέρεται στη χώρα μας σε δυο επιλογές κινητήρων, με κορυφαία την τετρακίνητη plug-in υβριδική εκπροσώπηση (NX 450+). Πρόκειται για έναν βενζινοκινητήρα 2.500 κ.εκ. 185 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα 183 PS με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τα 306 άλογα και την ολοκλήρωση του σπριντ 0-100 να ολοκληρώνεται σε 6,0 δλ. Μέρος του συνόλου είναι και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 18,1 kWh που προσφέρει 58 χλμ. αυτονομίας με ηλεκτρική ενέργεια.
Για όσους δεν θέλουν να φορτίζουν το αυτοκίνητό τους υπάρχει διαθέσιμη η πλήρως υβριδική δικίνητη ή τετρακίνητη NX 350h που ενσωματώνει το 4ης γενιάς υβριδικό σύστημα της μάρκας. Το SUV κινείται από έναν έναν 4κύλινδρο 2.500αρη και ένα ηλεκτρομοτέρ, που συνδράμει στην εκτόξευση της συνδυαστικής ισχύος στα 244 PS.
To νέο Lexus NX είναι διαθέσιμο στη χώρα μας, με τιμή εκκίνησης 51.900 και 63.900 ευρώ για το πλήρως υβριδικό 350h και plug-in υβριδικό 450h+ αντίστοιχα.
350h
DYNAMIC FWD – 51.900
DYNAMIC – 53.900,
BUSINESS S/R – 57.600
LUXURY – 63.900
LUXURY L P/R – 66.900
LUXURY L+ P/R – 70.900
RAPTURE P/R – 76.700
F SPORT P/R – 77.700
450h+
EXECUTIVE – 63.900
LUXURY S/R – 67.900
LUXURY L S/R – 70.900
LUXURY L+ S/R -74.500
RAPTURE S/R – 78.100