Λύνεται το θέμα με τα απούλητα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ταξί

    Το πρόβλημα που είχε δημιουργηθεί με τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα Ταξί που δεν είχαν πωληθεί στην Ελλάδα λόγω του κορωνοϊού λύνει το νομοσχέδιο του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα διπλώματα.

    Ειδικότερα όπως επισημαίνεται χαρακτηριστικά στο άρθρο 41 του νομοσχεδίου: «Κατά παρέκκλιση της περ. δ της παρ. 5 του άρθρου 89 του ν. 4070/2012 (Α’ 82), τα μεταχειρισμένα Ε.Δ.Χ. αυτοκίνητα ΤΑΞΙ κατηγορίας EURO 5 ή EURO V ή νεότερης τεχνολογίας που τίθενται για πρώτη φορά σε κυκλοφορία από την ημερομηνία ισχύος του παρόντος έως και την 31.12.2021, επιτρέπεται να είναι ηλικίας μεγαλύτερης των πέντε (5) ετών, εφόσον έχει εκδοθεί πιστοποιητικό ταξινόμησης από 1.9.2019 και ύστερα και με την προϋπόθεση ότι κατά την ημερομηνία έκδοσης αυτού, δεν έχει παρέλθει πενταετία από το έτος πρώτης κυκλοφορίας του οχήματος στο εξωτερικό, μη συμπεριλαμβανομένου του έτους κατασκευής του οχήματος.»

    Να υπενθυμίσουμε πως το πρόβλημα το είχε τονίσει στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εισαγωγέων Εμπόρων Αυτοκινήτων Ελλάδος (ΣΕΕΑΕ) κ. Κωνσταντίνος Κυράτσος ώστε να βοηθήσει τους εμπόρους εισαγόμενων μεταχειρισμένων Ταξί οι οποίοι είχαν πραγματοποιήσει αγορές από άλλα κράτη-μέλη αλλά εξαιτίας των περιοριστικών μέτρων που είχε προκαλέσει ο κορωνοϊός τα επαγγελματικά οχήματα δεν είχαν διατεθεί και παρέμεναν στις εμπορίες αυτοκινήτων…