Από τη Δευτέρα 25 Οκτωβρίου, πρώτη μέρα εφαρμογής του Δακτυλίου, η μέγιστη πληρότητα στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αυξάνεται στο 85%, από το 65% που ήταν μέχρι πρότινος καθώς χιλιάδες πολίτες θα αναγκαστούν να αφήσουν εκτός του κέντρου της Αθήνας το αυτοκίνητό τους και να εισέρχονται σε αυτό υπό το καθεστώς των μονών – ζυγών.
Ωστόσο η αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού είναι ένα ανησυχητικό σημάδι για την περαιτέρω πορεία της επιβατικής κίνησης στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς και ήδη οι επιστήμονες έχουν εκφράσει την ανησυχία τους για τις εικόνες συνωστισμού στα μέσα μεταφοράς καθώς αυξάνεται ο κίνδυνος διασποράς του νέου κορωνοϊού.
Η σχετική απόφαση του υπουργού Μεταφορών Κώστα Καραμανλή, θα εφαρμοστεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τα οποία πλέον θα έχουν την ίδια μέγιστη δυνατή πληρότητα, καθώς το 85% ισχύει ήδη για λεωφορεία και ΚΤΕΛ. Ο ΟΑΣΑ ανακοίνωσε ότι έχει ήδη δρομολογήσει περισσότερα οχήματα σε γραμμές των οδικών μέσων με αυξημένη κίνηση, με σκοπό να εξαλείψει τα φαινόμενα συνωστισμού ειδικά τις ώρες αιχμής.
Η Κοινή Υπουργική Απόφαση αναγράφει χαρακτηριστικά: «Λειτουργία των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς με μέγιστη πληρότητα 85% [λεωφορεία δημόσιας χρήσης (λεωφορεία αστικών ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ ΑΕ, υπεραστικών ΚΤΕΛ ή ΚΤΕΛ ΑΕ, λεωφορεία μεμονωμένων αυτοκινητιστών άγονων γραμμών), τουριστικά λεωφορεία και ειδικά τουριστικά λεωφορεία περιήγησης πόλεων ανοικτού ή κλειστού τύπου, λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης, καθώς και λεωφορεία δημοτικής συγκοινωνίας, λεωφορεία αρμοδιότητας ΟΑΣΑ ΑΕ και ΟΑΣΘ ΑΕ, μέσα σταθερής τροχιάς αρμοδιότητας ΣΤΑΣΥ ΑΕ, σιδηρόδρομος, αναβατήρες (τελεφερίκ)].»
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Οργανισμού, από τον Σεπτέμβριο του 2021, κυκλοφορούν καθημερινά στο δίκτυο άνω των 1.300 οχημάτων, έναντι περίπου 1.000 οχημάτων τον Σεπτέμβριο του 2020.