Στα πρόθυρα οικονομικής αλλά και νευρικής κρίσης βρίσκονται μεγάλες εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που λειτουργούν σύμφωνα με το νόμο και καταβάλλουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ για ΦΠΑ και άλλους φόρους κάθε μήνα ενώ κάποιοι άλλοι επιτήδειοι δελεάζουν και προσελκύουν τους καταναλωτές με δέλεαρ την αναγραφή όπου ποσού επιθυμεί ο πελάτης στο τιμολόγιο αγοράς!
Με αυτό τον τρόπο οι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων δημιουργούν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά οδηγώντας σε απόγνωση τις μεγάλες εμπορίες μεταχειρισμένων αυτοκινήτων και βέβαια δεν καταβάλουν στο κράτος τα ποσά που πραγματικά αναλογούν στις πωλήσεις των αυτοκινήτων τους και παράλληλα ευνοεί τη διακίνηση «μαύρου» χρήματος στην αγορά.
Οπότε το πλήγμα που δημιουργούν στην αγορά είναι τριπλό και το κράτος παραμένει θεατής έναντι όλων αυτών των στρεβλώσεων που σε καμία περίπτωση δεν ευνοούν τις νόμιμες και μεγάλες επιχειρήσεις του κλάδου που απασχολούν δεκάδες άτομα ενώ και το κράτος χάνει έσοδα.
Το Newsauto.gr αποκαλύπτει τη κομπίνα που πραγματοποιούν οι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων που έχει στόχο στη μη καταβολή του ΦΠΑ με χαμηλά τιμολόγια πώλησης των αυτοκινήτων αλλά και σε τιμολόγια που αναγράφουν ζημιές!
Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του Newsauto.gr τα τιμολόγια με… ζημιά είναι η νέα κομπίνα που πραγματοποιούν κάποιοι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων δημιουργώντας συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην αγορά.
Ειδικότερα όταν αποκτά κανείς ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο θα πρέπει να εκδοθεί και τιμολόγιο αγοράς με το ακριβές ποσό της πώλησης από τον έμπορο. Ωστόσο πάρα πολλοί ιδιώτες καταναλωτές δεν επιθυμούν στο τιμολόγιο να αναγραφεί ολόκληρο το ποσό αγοράς για λόγους καθαρά φορολογικούς και πόθεν έσχες και επιδιώκουν να αναγραφεί πολύ χαμηλότερο ποσό από την πραγματική του αξία.
Κάποιες μεγάλες και σοβαρές εμπορίες μεταχειρισμένων που καταβάλλουν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ στην εφορία κάθε μήνα σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να μειώσουν τόσο πολύ την τιμή αγοράς που θα αναγράφεται στο τιμολόγιο με αποτέλεσμα οι υποψήφιοι πελάτες τους να οδηγούνται σε άλλες εμπορίες μεταχειρισμένων οι οποίοι τους κόβουν τιμολόγιο με όποιο ποσό επιθυμούν οι καταναλωτές!
Ωστόσο το πρόβλημα έχει γίνει πολύ έντονο στην αγορά καθώς όσοι έμποροι που δεν μπορούν να μειώσουν τις αναγραφόμενες τιμές πώλησης των αυτοκινήτων βλέπουν καθημερινά την πελατεία τους να μειώνεται σε αντίθεση με εκείνους που αναγράφουν στο τιμολόγιο όποιο ποσό επιθυμεί ο πελάτης!
Μάλιστα αναζητώντας τον τρόπο που καλύπτουν την συγκεκριμένη κομπίνα οι επιτήδειοι έμποροι ανακαλύψαμε ότι η δικαιολογία της πολύ χαμηλότερης τιμής προσδιορίζεται σε… ζημιά! Δηλαδή οι επιτήδειοι καλύπτουν την χασούρα τους σε μια μηχανική βλάβη που παρουσίασε το μεταχειρισμένο όχημα ή σε ένα τρακάρισμα που έγινε και γενικότερα σε αιτίες που τα στελέχη της Εφορίας δεν μπορούν να διαπιστώσουν και απλά δέχονται τα χαμηλά τιμολόγια!
Και εύλογα μπορεί να αναρωτηθεί κανείς γιατί δεν το κάνουν όλες οι εμπορίες και να μην υπάρχει κανένα θέμα. Η απάντηση είναι ότι οι μεγάλες και σοβαρές επιχειρήσεις μεταχειρισμένων είναι «Ανώνυμες Εταιρείες» και πρέπει να δικαιολογούν τα πάντα ακόμη και τις ζημιές σε αντίθεση με άλλες μικρότερες και προσωπικές εταιρείες οπότε δεν έχουν την ευχέρεια να δηλώνουν χαμηλότερες τιμές αγοράς στα τιμολόγια πώλησης.
Αποτέλεσμα των παραπάνω είναι οι κάποιοι επιτήδειοι έμποροι μεταχειρισμένων να δηλώνουν ότι θέλουν στα τιμολόγια πώλησης και οι μεγάλες εταιρείες να χάνουν πελάτες…