Στα αυτοκίνητα SUV φαίνεται ότι έχουν στραφεί και οι Έλληνες καταναλωτές ακολουθώντας τα πρότυπα των υπόλοιπων Ευρωπαίων. Ωστόσο φέτος τον Οκτώβριο για πρώτη φορά στην Ελλάδα σχεδόν έξι στα δέκα καινούρια αυτοκίνητα αφορούσαν στην κατηγορία SUV καταλαμβάνοντας το 57% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 46,2% που είχαν καταλάβει τον αντίστοιχο μήνα του 2020. Δηλαδή το ποσοστό ανόδου άγγιξε τις 10,8 μονάδες φέτος σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Σε επίπεδο 10μήνου το ποσοστό των SUV αυτοκινήτων κατέλαβε το 46,8% έναντι 45,1% καταγράφοντας άνοδο 1,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ η κατηγορία B SUV σημείωσε το υψηλότερο ποσοστό ανόδου 6,8% καθώς τον Οκτώβριο του 2021 τα μοντέλα από την συγκεκριμένη κατηγορία κατέλαβαν το 26,6% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 19,8% που είχαν καταλάβει τον αντίστοιχο μήνα του 2020.
Χαμηλότερα ποσοστά ανόδου τον Οκτώβριο σημείωσαν οι κατηγορίες C SUV (25,6%) με ποσοστό 3,6% και η D SUV (3,3%) με 1,2%.
Αντίθετα οριακή πτώση σημείωσαν οι πωλήσεις στην A SUV (1,2%) κατηγορία σε ποσοστό 0,6%, στην E SUV (0,3%) με -0,1%, στην F-G SUV (0,1%) με -0,1%.
Σε επίπεδο 10μηνου οι πωλήσεις της B SUV κατηγορίας σημείωσαν το υψηλότερο ποσοστό ανόδου καταλαμβάνοντας το 21,8% του συνόλου των πωλήσεων έναντι 18,8% το αντίστοιχο διάστημα του 2020.
Όλες οι υπόλοιπες εκδόσεις των SUV στο 10μηνο καταγράφουν οριακές μεταβολές διατηρώντας τα ποσοστά που είχαν και το 2020. Ειδικότερα η κατηγορία A SUV καταλαμβάνει το 1,3% του συνόλου των πωλήσεων, η C SUV το 20,6%, η D SUV το 2,6%, η E SUV το 0,4% και η F-G SUV το 0,1%.
Πέραν των SUV η κατηγορία Α τον Οκτώβριο κατέλαβε το 7,7% του συνόλου των πωλήσεων σημειώνοντας οριακή πτώση 0,8% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2020, η κατηγορία Β το 20,8% (-6,8%), η κατηγορία C το 11,5% (-3,7%), η κατηγορία D το 1,7% (0,3%), η κατηγορία Ε το 0,3% (0,1%), η κατηγορία F-G το 0,1% (0,1%), η κατηγορία Sports το 0,2% (αμετάβλητο το ποσοστό), η κατηγορία MPV –Combi το 0,8% (0,3%).
Σε επίπεδο 10μηνου η κατηγορία Α κατέλαβε το 10% του συνόλου των πωλήσεων σημειώνοντας άνοδο 0,8% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020, η κατηγορία Β το 27,4% (-1,2%), η κατηγορία C το 12,7% (-1,2%), η κατηγορία D το 1,9% (0,4%), η κατηγορία Ε το 0,1% (-0,1%), η κατηγορία F-G το 0,1% (αμετάβλητο ποσοστό), η κατηγορία Sports το 0,2% (αμετάβλητο το ποσοστό), η κατηγορία MPV –Combi το 0,9% (-0,3%).