Την πρεμιέρα του Toyota Yaris GRMN στο Τόκυο πραγματοποίησε η Toyota Gazoo Racing (TGR), το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε μόλις 500 αντίτυπα το προσεχές καλοκαίρι.
Ουσιαστικά πρόκειται για μία πιο «καυτή» έκδοση του δημοφιλούς γρήγορου μοντέλου εξελιγμένο από επαγγελματίες οδηγούς αγώνων για χρήση στο δρόμο ή σε πίστα.
Επί της ουσίας, η ακαμψία του μοντέλου έχει βελτιωθεί, ενώ μειωμένο κατά 20 κιλά είναι το συνολικό βάρος. Το πλάτος του αυτοκινήτου είναι διευρυμένο κατά 10 χλστ. για ακόμα καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, ενώ αντίστοιχη είναι η μείωση στο ύψος του, ώστε να «κατέβει» το κέντρο βάρος.
Το Toyota GR Yaris GRMN χρησιμοποιεί μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης εμπρός και πίσω, ενώ ταυτόχρονα υιοθετεί ένα πιο «κλειστό» ως προς τη διάταξη των σχέσεων 1 έως 4 κιβώτιο ταχυτήτων (χειροκίνητο ασφαλώς), που αξιοποιεί καλύτερα τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα – το τελευταίο είναι ενισχυμένο για λόγους αντοχής με το υλικό SNCM.
Ταυτόχρονα, το carbon κοσμεί το καπό, την οροφή και το πίσω σπόιλερ, ενώ χαρακτηριστική είναι η απουσία των πίσω καθισμάτων (και η προσθήκη μιας μπάρας σχήματος Δ που ενισχύει την ακαμψία) που μετατρέπει το Toyota GR Yaris GRMN σε διθέσιο – τα εμπρός καθίσματα είναι νέα και φέρουν την υπογραφή της Recaro.
Παράλληλα με το νέο GR Yaris GRMN, η Toyota λανσάρει ένα νέο πρόγραμμα εξατομίκευσης που στοχεύει να παρέχει στους πελάτες αυτοκίνητα «που εξελίσσονται γρήγορα και μπορούν να προσαρμοστούν στις ανάγκες των ιδιωτών» όπως ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο. Εν προκειμένω, τα δεδομένα οδήγησης από κάθε αυτοκίνητο μπορούν να χρησιμοποιηθούν από μηχανικούς για να εισάγουν προσαρμοσμένες αλλαγές λογισμικού και ρυθμίσεις στο hardware για τη βελτιστοποίηση της απόδοσης του κάθε οχήματος.