Με περισσότερες από 7.000.000 πωλήσεις οχημάτων, έχοντας κατακτήσει πληθώρα τίτλων και βραβεύσεων συμπεριλαμβανόμενου και του τίτλου του Car Of The Year του 2014, η μάρκα Peugeot βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να παρουσιάσει το Peugeot 308 νέας γενιάς.
Το νέο Peugeot 308 με μοναδική σχεδίαση και κορυφαία ποιότητα κατασκευής, φέρει το νέο έμβλημα της μάρκας, ενώ η συνολική βελτίωση της αρχιτεκτονικής αντικατοπτρίζεται στους εσωτερικούς χώρους και τονίζει το δυναμισμό και την προσωπικότητά του νέου μοντέλου.
Σε ότι αφορά την τεχνολογία, το νέο Peugeot 308 προσφέρει τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, το νέο Peugeot i-Cockpit® και το i-Connect® Advanced, ένα πρωτοποριακό, απόλυτα μοντέρνο και δικτυωμένο σύστημα infotainment.
Πιστό στη φιλοσοφία της «δύναμης της επιλογής», το νέο hatchback της Peugeot διατίθεται με κινητήρες Hybrid αλλά και εσωτερικής καύσεως βενζίνης και πετρελαίου.
Εντυπωσιακή εμφάνιση
Το νέο Peugeot 308 ισχυροποιεί τη θέση του στην κατηγορία χάρη στην αλλαγή της εμφάνισής του. Tο κατά 55χλστ. αυξημένο μεταξόνιο χαρίζει μεγαλύτερο μήκος και προσφέρει περισσότερο χώρο στους πίσω επιβάτες, ενώ το κατά 20χλστ. μειωμένο ύψος σε συνδυασμό με το ‘σβήσιμο’ του εμπρός μέρους, εξασφαλίζει την εικόνα ενός ακόμα πιο σπορτίφ hatchback.
Με στόχο το καλύτερο αεροδυναμικό αποτέλεσμα, το νέο Peugeot 308 δεν πέτυχε μόνον να τονίσει το στυλ αλλά και την εξωτερική του εμφάνιση. H πληθώρα αρχιτεκτονικών βελτιώσεων και λύσεων έχουν σαν αποτέλεσμα την κορυφαία αεροδυναμική απόδοση του αμαξώματος.
Το νέο Peugeot 308 είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το DNA της Peugeot, όντας σαγηνευτικό και εντυπωσιακό, και αποτελεί μέρος της συνολικής αναβάθμισης της μάρκας.
Το νέο μοντέλο φέρει το νέο έμβλημα της μάρκας Peugeot πάνω σε μία μάσκα που είναι κατασκευασμένη αποκλειστικά για αυτό. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούν τεχνολογία LED και συμβάλλουν στη δυναμική εμφάνιση του νέου Peugeot 308. Το ίδιο και τα φώτα ημέρας σε σχήμα ‘δόντι λιονταριού’ στον μπροστινό προφυλακτήρα. Αυτή η φωτιστική υπογραφή είναι παρούσα σε όλη την γκάμα των μοντέλων της γαλλικής μάρκας, καθιστώντας τα αναγνωρίσιμα από την πρώτη ματιά, τόσο την ημέρα όσο και τη νύχτα.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα χρησιμοποιούν και αυτά Full LED τεχνολογία με τις γνώριμες τρεις ‘νυχιές’, εξασφαλίζοντας στο 308 την ιδιαίτερα μοντέρνα και χαρακτηριστική φωτιστική ταυτότητα της μάρκας.
Nέο Peugeot i-Cockpit®
Το Peugeot i-cockpit® αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι του DNA της μάρκας. Σε κάθε γενιά, το Peugeot i-cockpit® αναβαθμίζεται και εκμοντερνίζεται. To νέο Peugeot 308 σηματοδοτεί μία ξεκάθαρη αλλαγή σε ότι αφορά την εργονομία, την ποιότητα του σχεδιασμού και την τεχνολογία χάρη στο εντελώς νέο σύστημα infotainment, το Peugeot i-Connect®.
Το νέο σπορ τιμόνι περιλαμβάνει αισθητήρες (οι οποίοι έχουν τη δυνατότητα να αναγνωρίζουν το πιάσιμο της στεφάνης από τον οδηγό), καθώς και χειριστήρια ηχοσυστήματος, πολυμέσων, τηλεφώνου και συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.
Ο πίνακας οργάνων, τοποθετημένος στο ύψος των ματιών, περιλαμβάνει μία ψηφιακή οθόνη 10 ιντσών, ενώ είναι τρισδιάστατος στις εκδόσεις GT και GT Plus. Πλήρως διαμορφώσιμος και παραμετροποιήσιμος, αυτός ο ψηφιακός πίνακας οργάνων ενσωματώνει διάφορες μορφές απεικόνισης (πλοήγηση Tom Tom, Radio /Media, οδηγικά βοηθήματα, ροή ενέργειας κλπ.).
Η κατασκευή του ταμπλό στο νέο Peugeot 308 βασίζεται στην αρχιτεκτονική των ψηλών αεραγωγών (“high-vent” architecture) που τους τοποθετεί ακριβώς μπροστά στο πρόσωπο των επιβατών, θέση που αποδεικνύεται ιδανική για την εξασφάλιση του μέγιστου επιπέδου άνεσης του οδηγού και του συνοδηγού.
Ξεκινώντας από την έκδοση Allure, το νέο Peugeot 308 περιλαμβάνει πλήρως διαμορφώσιμους διακόπτες αφής(i-toggles) που αντικαθιστούν το συμβατικό πάνελ χειρισμού του συστήματος κλιματισμού. Τοποθετημένοι δίπλα ακριβώς στην κεντρική οθόνη διαθέτουν εμφάνιση και επίπεδο τεχνολογίας μοναδικά στην κατηγορία.
Κάθε i-toggle είναι ένας διακόπτης αφής που παρέχει τη δυνατότητα ρύθμισης του συστήματος κλιματισμού, των επαφών του τηλεφώνου και των σταθμών του ραδιοφώνου.
Το Peugeot i-Cockpit® στο νέο Peugeot 308, εξακολουθεί βέβαια να βασίζεται στην αρχή της «οδηγοκεντρικής» οθόνης που βελτιστοποιεί την εργονομία, στο βαθμό που ο συνοδηγός δεν αισθάνεται αποξενωμένος.
Η αψίδα της κεντρικής κονσόλας εκτείνεται μέχρι την αποκλειστική θέση ασύρματης φόρτισης του τηλεφώνου. Οι υπόλοιποι χώροι της κονσόλας προορίζονται για τη φύλαξη και τη βολική τοποθέτηση αντικειμένων.
Ο σχεδιασμός του εσωτερικού τονίζει τη διαφορετικότητα και την ποιότητα των υλικών. Ο ατμοσφαιρικός LED φωτισμός δίνει την επιλογή8 αποχρώσεων και ο κρυφός φωτισμός πίσω από την κεντρική οθόνη φωτίζει τη βασική διακόσμηση μέχρι τα πάνελ των θυρών, τα οποία ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, μπορεί να είναι από αφρώδες υλικό, ύφασμα ή Alcantara® ή να διαθέτουν διακόσμηση αλουμινίου.
Νέο i-Connect και i-Connect Advanced
Το νέο σύστημα infotainment εξασφαλίζει στον καθένα τα καλύτερα από τον κόσμο των smartphones και τα καλύτερα από τον κόσμο της αυτοκίνησης. Εργονομικό και απόλυτα συμβατό με την καθημερινή χρήση, το νέο σύστημα infotainment προσφέρει στον οδηγό την δυνατότητα να επιλέξει μέσα από 8 διαθέσιμα προφίλ τις ρυθμίσεις της προτίμησής του.
Η λειτουργία mirroring γίνεται πλέον ασύρματα και δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης μέσω Bluetooth, δύο τηλεφώνων ταυτόχρονα.
Η κεντρική οθόνη υψηλής ευκρίνειας των 10 ιντσών είναι πλήρως διαμορφώσιμη και εύκολα παραμετροποιήσιμη, έχει τη δυνατότητα εμφάνισης πολλαπλών παραθύρων (multi-window) με “widgets” ή πλήκτρα συντομεύσεων και είναι εξαιρετικά εύκολη στη χρήση, όπως ένα tablet.
Το Peugeot i-Connect Advanced προσφέρει μία ολοκληρωμένη τεχνολογική εμπειρία, χάρη στο κορυφαίας απόδοσης και αποτελεσματικότητας σύστημα δικτυωμένης πλοήγησης της Tom Tom. Για μέγιστη αναγνωσιμότητα, ο χάρτης που εμφανίζεται καταλαμβάνει όλο το πλάτος και ύψος της οθόνης των 10 ιντσών και μπορεί να αναβαθμιστεί «εξ αποστάσεως».
Η εντολή “OK Peugeot “, είναι ένας φυσικός τρόπος φωνητικής αναγνώρισης, και μπορεί να λειτουργήσει κατά την καθημερινή χρήση βελτιώνοντας το επίπεδο ασφάλειας της οδήγησης, εκτελώντας κάθε εντολή σχετική με τη λειτουργία του συστήματος infotainment.
Προκειμένου να παρέχει καθοδήγηση σχετικά με τη σωστή χρήση και να δίνει απαντήσεις, το σύστημα περιλαμβάνει ενσωματωμένες οδηγίες χρήσης και εκμάθησης.
Τελευταίας γενιάς συστήματα
Το νέο 308 εξοπλίζεται με όλα τα τελευταίας γενιάς συστήματα υποβοήθησης οδήγησης, που συμπληρώνουν τη γκάμα των ενσωματωμένων τεχνολογιών, και περιλαμβάνουν το υψηλότερο επίπεδο τεχνογνωσίας της μάρκας:
- Adaptive Cruise control με λειτουργία Stop and Go (στο αυτόματο κιβώτιο EAT8)
- Lane Positioning Assist (ενεργή υποβοήθηση διατήρησης του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας)
- Lane Change Assist (σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας εκτεταμένης εμβέλειας)
- Rear Cross Traffic Alert (σύστημα ελέγχου οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας)
Το νέο Peugeot 308 διαθέτει νέο εξοπλισμό, ο οποίος συναντάται κυρίως σε μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών:
- Υψηλής ευκρίνειας κάμερα οπισθοπορείας με ενσωματωμένο σύστημα πλύσης
- υποβοήθηση στάθμευσης με σάρωση 360° από 4 κάμερες (εμπρός, πίσω και πλευρικά)
- Σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί ‘Proximity’και εκκίνηση hands-free
- Πλήρες ξεπάγωμα του παρμπρίζ και θερμαινόμενη στεφάνη τιμονιού
- Peugeot Connect SOS “κλήση έκτακτης ανάγκης’ με πληροφορίες για την θέση του οχήματος
- Εξωτερικοί καθρέφτες με ανάκλιση κατά την όπισθεν
Το νέο Peugeot 308 εξακολουθεί να προσφέρει μία ολοκληρωμένη σειρά εξοπλισμού, ανάλογα με την έκδοση, σε τομείς όπως η υποβοήθηση οδήγησης, η ασφάλεια και η άνεση:
- Αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης (αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες, ημέρα και νύχτα, ενεργό από 7 έως 140 km/h ανάλογα με την έκδοση) και προειδοποίηση επικείμενης σύγκρουσης
- Lane Keeping Assist (προειδοποίηση & διόρθωση σε περίπτωση ακούσιας απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας με αναγνώριση της άκρης του δρόμου)
- DriverAttention Alert (ενεργό σύστημα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού), το οποίο αναγνωρίζει το βαθμό επαγρύπνησης του οδηγού μετά από πολύωρη οδήγηση με ταχύτητα πάνω από 65 km/h,αναλύοντας τις μικρές κινήσεις του στο τιμόνι
- Αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων
- Εκτεταμένη αναγνώριση οδικής σήμανσης (stop, μονόδρομος, απαγόρευση προσπεράσματος, κλπ.)
- Αντικλεπτικό σύστημα με ογκομετρικό ραντάρ και υπερκλείδωμα
- Ηλεκτρικό χειρόφρενο σε όλες τις εκδόσεις
Ιδανικός συνδυασμός
Το νέο Peugeot 308 βασίζεται σε μία εξελιγμένη μορφή της πλατφόρμας EMP2 (Efficient Modular Platform), χάρη στην οποία είναι δυνατή η προσφορά αμιγώς εξηλεκτρισμένων εκδόσεων. Δύο Plug-in-Hybrid εκδόσεις θα είναι διαθέσιμες από το λανσάρισμα του μοντέλου.
Το νέο Peugeot 308 διαθέτει νέο σχήμα, ώστε να εδραιώσει καλύτερα τη θέση του στην κατηγορία:
- το μήκος του είναι 4.36μ (+11εκ.)
- το παρμπρίζ έχει μεγαλύτερη κλίση και είναι τραβηγμένο προς τα πίσω
- το μεταξόνιο είναι αυξημένο κατά 55χλστ. στα 2.675μ, γεγονός που προσφέρει περισσότερο χώρο για τους πίσω επιβάτες
- το ύψος του είναι μειωμένο κατά 20χλστ. φτάνοντας τώρα το 1.44μ.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ φτάνει τα 412 λίτρα και ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από το δάπεδο τα 28 λίτρα. Με αναδιπλωμένα τα πίσω καθίσματα η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.323 λίτρα.
Το νέο Peugeot 308 διαθέτει αμάξωμα με κορυφαία αεροδυναμική, με συντελεστή οπισθέλκουσας Cx 0.28 και SCx 0.62m2. Όλα τα ορατά και λιγότερο ορατά τμήματα του αμαξώματος έχουν μελετηθεί με στόχο την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση (προφυλακτήρες, αεροδυναμικά βοηθήματα, πίσω διαχύτης, πλευρικές κολώνες, καθρέφτες, πάτωμα κλπ.). Με στόχο την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση έχουν σχεδιαστεί και οι τροχοί συμβάλλοντας καθοριστικά στην αεροδυναμική του μοντέλου.
Το νέο Peugeot 308 εφοδιάζεται με ζάντες διαμέτρου από 16 έως 18 ίντσες και ελαστικά Class A και A+, για περιορισμό των αντιστάσεων κύλισης, και σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχει θέσει η μάρκα με στόχο την κορυφαία οδική συμπεριφορά.
Η οικονομία αποτέλεσε τον καθοριστικό παράγοντα σε όλη τη διαδικασία της εξέλιξης του μοντέλου. Η νέα αυτή πλατφόρμα συμβάλλει στον περιορισμό της κατανάλωσης και στη μείωση των εκπομπών του CO₂ του νέου Peugeot 308.
Προκειμένου να βελτιωθεί η άνεση και ο περιορισμός των κραδασμών, η ακαμψία του αμαξώματος έχει βελτιστοποιηθεί χάρη στην άριστη συναρμογή των δομικών στοιχείων. Η οδηγική απόλαυση κάνει περισσότερο από ποτέ, αισθητή την παρουσία της στο νέο PEUGEOT 308, με υποδειγματική οδική συμπεριφορά, κορυφαίο επίπεδο άνεσης, και μοναδική ευελιξία στην πόλη χάρη στην ακτίνα στροφής που δεν ξεπερνά τα 10,5μ.
Ευχάριστο εσωτερικό
Ο σχεδιασμός των καθισμάτων του νέου Peugeot 308 έγινε με γνώμονα την άνεση ενώ δόθηκε ιδιαίτερη προσοχή στην υψηλή ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιήθηκαν: αναβαθμισμένη ποιότητα επενδύσεων, ύφασμα, alcantara, κατεργασμένο και χρωματισμένο δέρμα.
Τα εμπρός καθίσματα διαθέτουν πιστοποιητικό με σφραγίδα έγκρισης από τον οργανισμό AGR (Aktion für Gesunder Rücken) στο βασικό ή τον προαιρετικό εξοπλισμό, που επιβεβαιώνει την εργονομία και τις επιλογές των ρυθμίσεων που διαθέτουν. Μπορούν επίσης να εφοδιαστούν και με ηλεκτρικό σύστημα 10 ρυθμίσεων με δύο θέσεις απομνημόνευσης.
Και τα δύο εμπρός καθίσματα μπορούν επίσης να εξοπλιστούν προαιρετικά με σύστημα μασάζ 8 αεροθαλάμων που διαθέτει πολλαπλές ρυθμίσεις και λειτουργία θέρμανσης.
Στη 2η σειρά, το αυξημένο μεταξόνιο (+ 55 mm) εξασφαλίζει εμφανώς βελτιωμένο επίπεδο άνεσης, ενώ οι πίσω επιβάτες διαθέτουν πλέον περισσότερο χώρο για τα γόνατά τους. Η συνδεσιμότητα είναι επίσης κορυφαία, από το επίπεδο Allure, με 2 θύρες USB C (φόρτιση και φόρτιση/μεταφορά δεδομένων) στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Ένα άνοιγμα στο κέντρο της έδρας του πίσω καθίσματος (2/3 -1/3), αποκαλύπτει ένα υποβραχιόνιο εξοπλισμένο με δύο ποτηροθήκες και μια βάση στήριξης τηλεφώνου.
Η τεχνολογία είναι παρούσα σε κάθε λεπτομέρεια στο εσωτερικό του νέου Peugeot 308:
-πλήρως θερμαινόμενο παρμπρίζ
-αυξημένο πάχος εμπρός και πίσω παραθύρων
-ηχο-απορροφητικές μεμβράνες πλευρικά των εμπρός καθισμάτων ανάλογα με την έκδοση
-εσωτερικός καθρέφτης χωρίς πλαίσιο από την έκδοση Allure, με γαλάζιο LED στις υβριδικές εκδόσεις
Το σύστημα του air condition είναι καινούργιο και ενισχύει το αίσθημα της άνεσης των επιβατών, ενώ οι επιβάτες του πίσω καθίσματος διαθέτουν 2 αεραγωγούς στην πίσω πλευρά της βάσης της κεντρικής κονσόλας.
Με σκοπό τη βελτίωση του αέρα στο εσωτερικό, το νέο Peugeot 308 είναι εξοπλισμένο με Σύστημα Ποιότητας Αέρα (AQS) που παρακολουθεί συνεχώς την ποιότητα του αέρα που περνάει στην καμπίνα και είναι ικανό να ενεργοποιεί αυτόματα την ανακύκλωσή του. Πλήρης ηρεμία από το επίπεδο GT και πάνω με το Clean Cabin, ένα σύστημα επεξεργασίας αέρα με κατακράτηση των ρυπογόνων αερίων και των σωματιδίων. Η ένδειξη της ποιότητας του αέρα εμφανίζεται στην κεντρική οθόνη αφής.
Εξελιγμένο σε συνεργασία με τη Focal, μία Γαλλική μάρκα που ειδικεύεται στα ηχοσυστήματα, το νέο Peugeot 308 εφοδιάζεται με το αποκλειστικό ηχοσύστημα FOCAL® Premium Hi-Fi που είναι αποτέλεσμα πάνω από 3 ετών έρευνας και σχεδιασμού.
Οι κινητήρες
Με δεδομένο το γεγονός ότι το συγκεκριμένο μοντέλο αποτελεί έναν ακόμα εμβληματικό εκπρόσωπο της φιλοσοφίας της «δύναμης της επιλογής», το νέο Peugeot 308 προσφέρεται και με 2 επαναφορτιζόμενα υβριδικά κινητήρια σύνολα:
- HYBRID 180 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός ενός βενζινοκινητήρα 150hp (110kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / από 25g C0₂ ανά χιλιόμετρο και έως 70χλμ αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP, εν αναμονή πιστοποίησης),
- HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / συνδυασμός βενζινοκινητήρα 180 hp (132 kW) PureTech και ηλεκτροκινητήρα 81 kW συνδεδεμένο στο κιβώτιο e-EAT8 / απο26g C0₂ ανά χιλιόμετρο έως 71 χλμ αυτονομίας με 100% ηλεκτροκίνηση (βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP, εν αναμονή πιστοποίησης),
Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 12,4kWh, ισχύ 102kW,και διατίθεται με δύο τύπους ενσωματωμένου φορτιστή, που ικανοποιούν όλες τις χρήσεις και λύσεις επαναφόρτισης του χρήστη, με στάνταρ ένα μονοφασικό φορτιστή 3,7kW και προαιρετικά ένα μονοφασικό φορτιστή 7,4kW.
Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης είναι οι παρακάτω:
- μέσω Wall Box (32 A) 7,4 kW, για πλήρη φόρτιση σε 1ώρα 55λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (7,4kW),
- μέσω ενισχυμένης παροχής (16 A), για πλήρη φόρτιση σε 3ώρες 50λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7kW),
- μέσω συμβατικής παροχής (8 A), για πλήρη φόρτιση σε 7ώρες 5λεπτά με μονοφασικό ενσωματωμένο φορτιστή (3,7 kW).
Το νέο Peugeot 308 διατίθεται και με τους παρακάτω κινητήρες εσωτερικής καύσεως, με εκπομπές CO₂ από 114 g/km. Πληρούν τις τελευταίες προδιαγραφές της Οδηγίας Euro 6, και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).
Βενζίνης, 3κύλινδροι κινητήρες 1,2λίτρων:
- PureTech 110 S&S BVM6,
- PureTech 130 S&S BVM6,
- PureTech 130 S&S EAT8.
Diesel, 4κύλινδροι κινητήρες 1,5λίτρων:
- BlueHdi 130 S&S BVM6,
- BlueHdi 130 S&S EAT8,
Το οικοσύστημα της Peugeot
- Για την διευκόλυνση των πελατών της προς την ενεργειακή μετάβαση η Peugeot προσφέρει μία σειρά λύσεων φόρτισης για το σπίτι ή την εργασία, μέσω μία ευρείας γκάμας εξοπλισμού (ενισχυμένη παροχή, Wall box, Smart Wall box, κλπ.), μια μελέτη αξιολόγησης της υφιστάμενης ηλεκτρικής εγκατάστασης και την καλύτερη λύση φόρτισης καθώς και την τελική εγκατάσταση, μέσω των προτεινόμενων συνεργατών μας. H μπαταρία καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 km για το 70% της χωρητικότητας φόρτισης.
- Από την εφαρμογή MyPeugeot® για smartphone ή μέσω της κεντρικής οθόνης, υπάρχει τώρα η δυνατότητα του προγραμματισμού φόρτισης του ηλεκτρικού Peugeot από απόσταση και ενεργοποίηση του κλιματισμού στην επιθυμητή θερμοκρασία.
Το νέο Peugeot 308 είναι το πρώτο όχημα της γκάμας που φέρει το νέο λογότυπο της Peugeot. Διαχρονική, με τη γαλλική τεχνογνωσία και παράδοση, η μάρκα ανοίγει μια νέα σελίδα στην ιστορία της.
Το νέο Peugeot 308 ξεκίνησε να πωλείται στην Ελληνική αγορά τον Ιανουάριο του 2022 και κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mulhouse.
Οι τιμές
1.2 PureTech 110 S&S 19.900 ευρώ
1.2 PureTech 130 S&S 22.300 ευρώ
1.2 PureTech 130 S&S EAT8 24.800 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 S&S 23.300 ευρώ
1.5 BlueHDi 130 S&S EAT8 25.700 ευρώ
Hybrid 180hp e-EAT8 39.500 ευρώ