Τι άλλαξε στις οδικές μεταφορές container

    Τροποποιήθηκαν τα μέγιστα όρια διαστάσεων και βαρών των αυτοκινήτων οχημάτων, αρθρωτών οχημάτων αλλά και ρυμουλκούμενων υπό αυτοκινήτων και συρμών που εκτελούν εθνικές μεταφορές σύμφωνα με την υπουργική Απόφαση που υπογράφει ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

    Ειδικότερα η Απόφαση προβλέπει την τροποποίηση του άρθρου 2 του π.δ. 1161/1977 και ειδικότερα στην παρ. 2 του άρθρου 2 του π.δ. 1161/1977 (Α’ 380) προστίθεται περίπτωση η) ως εξής:

    η) Επιτρέπεται η υπέρβαση του μέγιστου ύψους των τεσσάρων μέτρων που ορίζεται στο σημείο 1.3 του παραρτήματος Ι του π.δ. 77/1998 (Α’ 71) κατά 30 εκατοστά για αρθρωτά οχήματα που εκτελούν εθνικές μεταφορές ενός ή περισσοτέρων τυποποιημένων κατά ISO εμπορευματοκιβωτίων τύπου «High cube» ύψους 9,6 ποδών, κενών ή φορτωμένων και μέχρι μέγιστο συνολικό μήκος έως 45 πόδια.

    Οι αρμόδιοι φορείς σύμφωνα με το άρθρο 7 του ν. 3481/2006 (Α’ 162) και το άρθρο 186 του ν. 3852/2010 (Α’ 87), για τη λειτουργία και συντήρηση του οδικού δικτύου, υποχρεούνται:

    1.Να καταγράψουν τις θέσεις των τεχνικών επί του αντίστοιχου δικτύου με τα τεχνικά ελεύθερου ύψους μικρότερου των 4,5 μέτρων.

    2.Να μεριμνήσουν για την άμεση τοποθέτηση κατάλληλης και έγκαιρης προειδοποιητικής σήμανσης για τα παραπάνω τεχνικά.

    iii. Να γνωστοποιήσουν στους χρήστες, εναλλακτικές διαδρομές για την ασφαλή διέλευση των οχημάτων του θέματος.

    Άρθρο 2

    Έναρξη Ισχύος

    Η ισχύς της παρούσας αρχίζει από την ημερομηνία δημοσίευσής της στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.»