Το γερμανικό περιοδικό Auto Motor und Sport βαθμολόγησε το νέο Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 ως «εξαιρετικό» στην πιο πρόσφατη δοκιμή θερινών ελαστικών, επαινώντας την συνολική απόδοση και την ασφάλεια του ελαστικού υπερ-υψηλών αποδόσεων (UHP).
Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε ένα Audi A6, με διαστάσεις ελαστικού 245/45R19. Το Eagle F1 Asymmetric 6 αξιολογήθηκε έναντι εννέα ανταγωνιστικών μαρκώνμε κριτήρια όπως το φρενάρισμα σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, η αντίσταση στην υδρολίσθηση, η αντίσταση κύλισης και τα επίπεδα θορύβου1 Με μέσο όρο βαθμολογίας 9,0/10, ήταν το μόνο ελαστικό που έλαβε βαθμολογία «überragend» («εξαιρετικά»).
Οι δοκιμαστές του Auto Motor und Sport επαίνεσαν «τις πολύ μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος, την εξαιρετική πρόσφυση, την υψηλή σταθερότητα στις στροφές, [και] τον σπορ αλλά ταυτόχρονα εύκολο έλεγχο σε στεγνή επιφάνεια» του Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι έχει επίσης «σε μεγάλο βαθμό ασφαλή, δυναμική, πολύ ελεγχόμενη απόδοση σε βρεγμένο οδώστρωμα».2
Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το Goodyear Eagle F1 Asymmetric 6 διαθέτει νέα τεχνολογία για τη βελτίωση της απόδοσης στο στεγνό οδόστρωμα, το φρενάρισμα και τον χειρισμό σε βρεγμένο οδόστρωμα και την καταλληλόλητα τοποθέτησης σε ηλεκτρικά οχήματα προκειμένου να κάνει αυτό που υπόσχεται: «Να είναι έτοιμο για οποιεσδήποτε συνθήκες.3
Το Eagle F1 Asymmetric 6 κυκλοφόρησε αρχικά σε 28 διαστάσεις στις αρχές του 2022. Περισσότερες διαστάσεις θα συνεχίζουν να κυκλοφορούν καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Μέχρι το 2023, θα είναι διαθέσιμο σε 65 διαστάσεις από 17 έως 22 ίντσες.
Ο Laurent Colantonio,Regional Technology Director EMEA για τη Goodyear τόνισε: «Είμαστε χαρούμενοι που το Eagle F1 Asymmetric 6 διακρίθηκε με την πρώτη σημαντική νίκη του σε δοκιμές. Η εξαιρετική βαθμολογία του Auto Motor und Sport υπογραμμίζει την ευέλικτη απόδοση του ελαστικού σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα που το καθιστούν «Έτοιμο για κάθε πρόκληση». Η ομάδα ανάπτυξής μας στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο (GIC*L) αξιοποίησε νέα υλικά και τεχνολογίες για να φτάσει σε αυτό το αποτέλεσμα και να δημιουργήσει ένα ελαστικό που, χάρη στην πρόσθετη μείωση της αντίστασης κύλισης και του επιπέδου θορύβου, είναι έτοιμο για την επόμενη γενιά της αυτοκίνησης.