O οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στον αγώνα με στρατηγική μιας αλλαγής από PZero κίτρινη/μέση γόμα (C3) σε PZero λευκή/σκληρή γόμα (C2) που πραγματοποίησε υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας στον 16ο γύρο. Μετέπειτα πέρασε τη Ferrari του Charles Leclerc – ο οποίος ακολουθούσε πανομοιότυπη στρατηγική – τρεις γύρους πριν το τέλος. Ο Sergio Perez που εκκινούσε από την πρώτη θέση με Red Bull οδήγησε τον αγώνα στο ξεκίνημα, αλλά πραγματοποίησε την αλλαγή του, πριν εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας, αυτό του στέρησε το πλεονέκτημα.
Όλοι οι οδηγοί εκκίνησαν στον αγώνα με την Pirelli PZero κίτρινη/μέση γόμα εκτός από τους Kevin Magnussen (Haas), Lewis Hamilton (Mercedes) και Nico Hulkenberg (Aston Martin), που έβαλαν αρχικά την PZeroλευκή/σκληρή γόμα.Ως φυσική συνέχεια ήταν οι μόνοι που δεν σταμάτησαν για να βάλουν φρέσκα ελαστικά υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας. Εν τέλει οι Magnussen και Hulkenberg κατόρθωσαν να πραγματοποιήσουν το μοναδικό τους pitstop υπό το καθεστώς εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας, 13 γύρους πριν το φινάλε, οριακά προτού κλείσει η είσοδος των pit. Ο Hamilton σταμάτησε τρεις γύρους αργότερα όταν ξανάνοιξε η είσοδος των pit. Έτσι περιορίστηκε στη 10η θέση, μια θέση πίσω από το Magnussen.
Η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν περιορισμένη κατά τη διάρκεια του αγώνα και στις δυο γόμες. Η σκληρή γόμα έβγαλε κοντά στους 40 γύρους και χρησιμοποιήθηκε σχεδόν από όλους τους οδηγούς στο τελευταίο μέρος.
Ο αγώνας εκκίνησε στις 20:00 τοπική ώρα η θερμοκρασία περιβάλλοντος ήταν σταθερή στους 26 βαθμούς Κελσίου και του οδοστρώματος στους 34 βαθμούς Κελσίου, έπεσε μάλιστα 2 βαθμούς κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Οι γόμες έκαναν την διαφορά
ΣΚΛΗΡΗ C1: Ήταν το ελαστικό κλειδί για τον αγώνα, με πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης κοντά στο μηδέν. Οι Leclerc, Verstappen μ’ αυτή τη γόμα έδωσαν μια εκπληκτική παράσταση μονομαχώντας για τη νίκη. Ο Leclerc σημείωσε τον ταχύτερο γύρο αγώνα, δυο γύρους πριν το τέλος. Ο Hamilton συμπλήρωσε 40 γύρους στην αρχή με τη σκληρή γόμα.
MEΣΗ C2: Την χρησιμοποίησαν στην εκκίνηση όλοι οι οδηγοί, πλην τριών που την έβαλαν στο δεύτερο μέρος. Επέδειξε καλή απόδοση και η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μικρότερη απ’ τις ελεύθερες δοκιμές. Αυτό επέτρεψε στους οδηγούς να πιέζουν οριακά ως το τέλος του αγώνα.
ΜΑΛΑΚΗ C3: Πρωταγωνίστησε στις κατατακτήριες δοκιμές αλλά καθώς η μέση και η σκληρή γόμα διατηρούσαν καλύτερη την απόδοση, δεν ήταν κατάλληλη επιλογή για τον αγώνα.
Μάριος Ίσολα: “Ακόμη μια καλή βραδιά, ακόμη ένας καλός αγώνας. Παρότι οι συνθήκες ήταν τελείως διαφορετικές από το Μπαχρέιν όσον αφορά στη χάραξη αλλά και στα χαρακτηριστικά της πίστας είδαμε τα μονοθέσια τελευταίας γενιάς, να ακολουθούν από κοντά το ένα το άλλο και να προσπερνούν. Απολαύσαμε μερικές σπουδαίες μάχες για θέση: Αυτό οφείλεται και στα νέα ελαστικά. Η σκληρή γόμα ήταν το κλειδί για τον αγώνα με δυνατή απόδοση και μηδενική πτώση λόγω θερμικής καταπόνησης. Αυτό αποδείχτηκε από το ταχύτερο πέρασμα που σημείωσε ο Charles Leclerc, δυο γύρους πριν την καρό σημαία μ’ ένα σετ που είχε χρησιμοποιηθεί αρκετά. Η μέση γόμα είχε επίσης χαμηλή πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης και αυτό συνέβαλε στην υιοθέτηση στρατηγικής μιας αλλαγής. Πιστεύαμε πως αυτή η στρατηγική θα ήταν η ταχύτερη και θα δώσει συναρπαστικό αγώνα από την αρχή ως το τέλος. Επίσης ο ταχύτερος γύρος ήταν στο ίδιο δευτερόλεπτο με τον αντίστοιχο περσινό που είχε επιτευχθεί με ίδια γόμα. Οπότε συνεκτιμώντας τα όλα αυτά, είναι ξεκάθαρο πως τα νέα μονοθέσια και τα νέα ελαστικά αποδίδουν μέχρι στιγμής σύμφωνα με τις ελπίδες και τις προσδοκίες που είχαμε για τη φετινή χρονιά. Συγχαρητήρια στο Max Verstappen για αυτή τη νίκη που έσπασε καρδιές!”