Αυτοί είναι οι «μνηστήρες» για τα 770 λεωφορεία!

    Στην τελική ευθεία βρίσκεται ο διαγωνισμός για την απόκτηση 770 «καθαρών» λεωφορείων προϋπολογισμού άνω των 383 εκατ. ευρώ από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

    Ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο στον διαγωνισμό σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr είναι η ηχηρή απουσία πανίσχυρων εταιρειών από τον διαγωνισμό όπως η Mercedes-Benz, η MAN, η Volvo, η Solaris και η VDL οι οποίες δεν κατέθεσαν προσφορές.

    Ειδικότερα οι συμμετέχοντες στον διαγωνισμό περιλαμβάνουν έξι εταιρείες εκ των οποίων οι τέσσερις ανήκουν στους ομίλους Σαρακάκη, Σφακιανάκη, Πετρόπουλος, Κοντέλλη και η ιταλική (Industria Italiana Autobus) και η Ytong.

    Για την προμήθεια 100 απλών αστικών λεωφορείων 12m υβριδικής τεχνολογίας EURO VI, με δικαίωμα προαίρεσης για αύξηση κατά 20 οχήματα κατά το στάδιο της κατακύρωσης των αποτελεσμάτων του Διαγωνισμού δεν κατατέθηκε καμία απολύτως προσφορά!

    Για την προμήθεια 200 απλών αστικών λεωφορείων 12m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VI προσφορές κατέθεσαν ο όμιλος Κοντέλλη (IVECO) και η Industria Italiana Autobus.

    Για την προμήθεια 100 αρθρωτών αστικών λεωφορείων 18m συμπιεσμένου φυσικού αερίου (CNG) EURO VΙ προσφορά κατέθεσε μόνο ο όμιλος Κοντέλλη (IVECO).

    Για την προμήθεια 100 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 135 χλμ. προσφορές κατέθεσαν ο όμιλος Σαρακάκη (Irizar), o όμιλος Σφακιανάκη (Van Hool), o όμιλος Κοντέλλη (IVECO) και ο όμιλος Πετρόπουλος (BYD).

    Για την προμήθεια 250 απλών ηλεκτρικών αστικών οχημάτων 12m ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ. προσφορές κατέθεσαν οι Σαρακάκης (Irizar), Πετρόπουλος (BYD) και η Ytong.