Ανεστάλη η απεργία των ιδιοκτητών βυτιοφόρων, η οποία ήταν προγραμματισμένη για την Παρασκευή 8 Απριλίου με αποτέλεσμα να μην δημιουργηθεί κανένα απολύτως θέμα στην αγορά των καυσίμων.
Ο λόγος ακύρωσης των κινητοποιήσεων εστιάζεται στο γεγονός ότι μετά από τις συναντήσεις στελεχών του Συνδέσμου Ελληνικών Μεταφορικών Επιχειρήσεων Προϊόντων Πετρελαιοειδών (ΣΕΜΕΠΠΕ) με τον υπουργό Ανάπτυξης Άδωνι Γεωργιάδη, τον υφυπουργό Μεταφορών Μιχάλη Παπαδόπουλο δόθηκαν διαβεβαιώσεις για την κατάθεση διευκρινιστικής εγκυκλίου, η οποία θα αντιμετωπίζει το πρόβλημα του αυξημένου κόστους κίνησης, λόγω των ανατιμήσεων στο diesel κίνησης αλλά και στη μείωση του περιθωρίου κέρδους.
Το Newsauto.gr επικοινώνησε με τον κ. Άγγελο Φάλαρη, πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Μεταφορικών Επιχειρήσεων Προϊόντων Πετρελαίου ο οποίος τόνισε μεταξύ άλλων ότι: «Η πολιτική ηγεσία των συναρμόδιων Υπουργείων και ειδικά ο κ. Άδωνις Γεωργιάδης κατά τη διάρκεια της συνάντησής μας μέσα σε ελάχιστα λεπτά αντιλήφθηκαν την αδικία που είχε πραγματοποιηθεί ενάντια στον κλάδο των ιδιοκτητών βυτιοφόρων καυσίμων και αμέσως ξεκίνησαν οι διαδικασίες διόρθωσης. Δεν γνωρίζουμε τελικά αν θα βγει νέα διορθωτική εγκύκλιος ή κάποια επιδότηση για τον κλάδο αλλά σίγουρα το λάθος που αφορά στην μείωση του περιθωρίου κέρδους θα διορθωθεί. Επίσης το άλλο τεράστιο πρόβλημα που αφορά στην αύξηση του μεταφορικού κόστους εξαιτίας της ανόδου της τιμής στο diesel κίνησης αναμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι τελικές αποφάσεις των συναρμόδιων Υπουργείων. Άλλωστε όπως κάναμε γνωστό στον κ. Γεωργιάδη το diesel κίνησης από 40-42% που ανέρχονταν στο συνολικό κόστος της μεταφοράς έχει εκτοξευθεί στο 64% με αποτέλεσμα οι περισσότεροι ιδιοκτήτες φορτηγών να ξεκινούν κάποια μεταφορά με ζημία 15%!»