Σημαντικά ενισχυμένα είναι τα ποσοστά των πωλήσεων στα καινούρια ηλεκτρικά, plug-in υβριδικά αυτοκίνητα ενώ έκπληξη αποτελεί το γεγονός πως τα λεωφορεία επίσης κινούνται στο δρόμο που έχουν χαράξει τα ΙΧ και μάλιστα καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις σε δύο κατηγορίες.
Ωστόσο στο σύνολο του στόλου των οχημάτων τα ποσοστά των «καθαρών» οχημάτων παραμένουν εξαιρετικά χαμηλά και μάλιστα παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων που παρατηρήθηκε τα τελευταία χρόνια, τα επιβατικά αυτοκίνητα με εναλλακτική κίνηση εξακολουθούν να αποτελούν μόνο το 5,3% του συνολικού στόλου αυτοκινήτων της ΕΕ.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ACEA το 91,2% του στόλου των ελαφρών φορτηγών της ΕΕ λειτουργεί με diesel και μόλις το 0,4% των φορτηγών στην ΕΕ είναι ηλεκτρικά.
Το 96,3% όλων των βαρέων φορτηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση κινούνται με diesel, ενώ η βενζίνη είναι λιγότερο από το 1% του στόλου.
Τα diesel λεωφορεία αντιπροσωπεύουν το 93,5% του στόλου της ΕΕ, με μόνο το 0,9% να είναι ηλεκτρικά και το 1,4% plug-in υβριδικά.
Στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα τα ποσοστά είναι ιδιαίτερα χαμηλά με τα βαρέα φορτηγά να καταλαμβάνουν την αρνητική πρωτιά με μόλις 0,2% επί του συνόλου του στόλου οχημάτων. Αμέσως μετά ακολουθούν τα ελαφρά φορτηγά με ποσοστό 0,4%. Αντίθετα στα αυτοκίνητα και στα λεωφορεία τα ποσοστά είναι σχεδόν παρόμοια με 1,1% και 1% αντίστοιχα.
Στα οχήματα με plug-in υβριδική τεχνολογία επίσης έχουν αυξηθεί σε όλη την ΕΕ. Πρωταθλητές στην συγκεκριμένη κατηγορία είναι τα λεωφορεία με 1,4% επί του συνόλου του στόλου οχημάτων και ακολουθούν τα αυτοκίνητα με 1,2%. Αντίθετα το αντίστοιχο ποσοστό στα ελαφρά φορτηγά κυμαίνεται σε μόλις 0,1% ενώ εντελώς μηδενικό είναι στα βαρέα φορτηγά.
Στα εναλλακτικά καύσιμα τα λεωφορεία επίσης κατέχουν την πρώτη θέση με 3,7% επί του συνόλου του στόλου και ακολουθούν τα αυτοκίνητα με 3,1%. Στα ελαφρά φορτηγά το αντίστοιχο ποσοστό ανέρχεται σε 1,4% και στα βαρέα φορτηγά σε 0,7%.