Αλλάζει τα δεδομένα στις πωλήσεις αυτοκινήτων η Volkswagen, η οποία δίνει πλέον τη δυνατότητα στους πελάτες της στη Γερμανία να μισθώνουν online ή να αγοράζουν νέα οχήματα.
Αρχικά θα διατίθενται προς μίσθωση ή αγορά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα ID.4 και ID.5, ενώ αργότερα θα προστεθεί και το ID.3.
«Οι έρευνες δείχνουν ότι περίπου τα δύο τρίτα των πελατών μας θέλουν επίσης να μπορούν να αγοράζουν τα οχήματά μας στο Διαδίκτυο. Τώρα ανταποκρινόμαστε σε αυτήν την επιθυμία», δήλωσε ο Klaus Zellmer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του ομίλου Volkswagen. «Αποστολή μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες μας μια εξαιρετική εμπειρία προσφοράς και αγοράς τόσο σε αντιπροσωπείες όσο και σε απευθείας σύνδεση. Ως αποτέλεσμα, θα ενισχύσουμε επίσης την ανταγωνιστικότητά μας διαρκώς.»
Η νέα online προσφορά της Volkswagen Γερμανίας επιτρέπει ολοκληρωμένη και απρόσκοπτη online εμπειρία – από τη διαμόρφωση του οχήματος και τις επιλογές leasing έως την ψηφιακή ταυτοποίηση και τη σύναψη συμφωνίας. Όλα μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω pc, tablet ή “έξυπνου” τηλεφώνου.
Οι αντιπρόσωποι θα εξακολουθούν να εμπλέκονται πολύ ενεργά στο online επιχειρηματικό μοντέλο, οργανωτικά και οικονομικά, ενώ θα παραμείνουν ως ένα σημαντικό σημείο επαφής για τους πελάτες όσον αφορά τις συμβουλές, τις δοκιμαστικές διαδρομές ακόμα και την παράδοση και το service.
Η υπηρεσία online leasing νέων οχημάτων θα επεκταθεί σταδιακά σε αγορές με μετρητά και επιλογές χρηματοδότησης που θα μπορούν να πραγματοποιηθούν διαδικτυακά. Το online leasing αποτελεί επιπρόσθετο στοιχείο της ψηφιακής αγοράς στο volkswagen.de, όπου Γερμανοί αντιπρόσωποι της αυτοκινητοβιομηχανίας προσφέρουν νέα και μεταχειρισμένα διαθέσιμα αυτοκίνητα από τα τέλη του 2021.
Η Volkswagen ξεκινά το πείραμά της σε μια εποχή που η παραγωγή και οι πωλήσεις EV αυξάνονται επιτέλους για την αυτοκινητοβιομηχανία, με τον Όμιλο VW να έχει δει τις παραδόσεις ηλεκτρικών οχημάτων να αυξάνονται κατά 65% το πρώτο τρίμηνο, σε σύγκριση με το 2021. Ο απολογισμός από την αρχή του έτους έως το τέλος Μαρτίου κυκλοφόρησαν 99.100 ηλεκτρικά οχήματα που καλύπτουν διάφορες μάρκες, συμπεριλαμβανομένων των Audi, Porsche και Skoda. Σχεδόν το 60% αυτών των πωλήσεων, ή 58.400 ηλεκτρικά οχήματα, παραδόθηκαν στην Ευρώπη και η VW στοιχηματίζει ότι όσοι αγοράζουν EVs θα θα ήθελαν η μίσθωση ή η αγορά των οχημάτων να πραγματοποιείται online απευθείας στην αυτοκινητοβιομηχανία και όχι από έναν αντιπρόσωπο.
«Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις δεν θα αντικαταστήσουν τις παραδοσιακές αντιπροσωπείες. Χρειαζόμαστε μια καλή διαδικτυακή παρουσία σε συνδυασμό με μια ισχυρή και ισχυρή τοπική παρουσία που παρέχεται από τους αντιπροσώπους μας. Οι έμποροι είναι και θα παραμείνουν το πρόσωπο των πελατών μας. Είναι απαραίτητοι όταν πρόκειται για την παροχή προσωπικών, ικανών συμβουλών», ξεκαθάρισε ο Klaus Zellmer.