Η Nissan e.dams θα αγωνιστεί στο εμβληματικό circuit του Μονακό αυτό το Σαββατοκύριακο, για τον 6ο Γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E 2021/22. Στο συναρπαστικό E-Prix του Μονακό της περασμένης σεζόν, η ομάδα κατέκτησε την P6 και οκτώ βαθμούς για το πρωτάθλημα.
Η παγκοσμίου φήμης πίστα του Μόντε Κάρλο αποτελεί σταθερή αξία για τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, με αρκετούς να ισχυρίζονται ότι οι προσπεράσεις είναι σχεδόν “απαγορευτικές” εδώ. Κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ισχύει για τα μονοθέσια της Formula E, καθώς την τελευταία φορά που βρέθηκαν σε αυτή την πίστα υπήρξαν αμέτρητες αλλαγές θέσεων, με απίστευτο ανταγωνισμό και δράση.
Αυτή τη σεζόν οι ομάδες θα αγωνιστούν σε πλήρη διάταξη circuit, γι’ αυτό και το περίφημο λιμανάκι θα τροποποιηθεί σε σχέση με τον περσινό αγώνα. Με τον ειδικό συνδυασμό από φουρκέτες, μακρύ τούνελ, σφιχτό σικέιν και απότομες αλλαγές υψομέτρου, αυτή η θρυλική πίστα δοκιμάζει τις αντοχές οδηγών και μηχανών και προσφέρει ένα φανταστικό θέαμα στους λάτρεις του σπορ.
“Μόλις φτάσετε στο Μονακό νιώθετε την ιστορία και το πάθος για τους αγώνες”, δήλωσε ο TommasoVolpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E και διευθύνων σύμβουλος της ομάδας Nissane.dams στην Formula E. “Είναι πραγματικά ένα ξεχωριστό θέαμα και δεν υπάρχει καλύτερο circuit από αυτό, για να δείξουμε πόσο συναρπαστικά και ισχυρά είναι τα ηλεκτρικά οχήματα της Nissan.
“Για άλλη μια φορά η διάταξη της πίστας θα έχει κάποιες τροποποιήσεις, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να βασιστούμε στα δεδομένα της περασμένης σεζόν για τη ρύθμιση του αυτοκινήτου. Όλη η προετοιμασία που κάναμε στον προσομοιωτή θα είναι καθοριστική και όλη η ομάδα έχει δουλέψει σκληρά για να βρεθεί το βέλτιστο “πακέτο” για τον αγώνα. Φέτος υπάρχει επίσης λιγότερος χρόνος κατά τη διάρκεια των ελεύθερων προπονήσεων, επομένως δεν υπάρχει χρόνος για τους οδηγούς και τους μηχανικούς να δοκιμάσουν διαφορετικούς συνδυασμούς. Κάθε μεμονωμένη πτυχή του αυτοκινήτου πρέπει να είναι έτοιμη πριν φτάσουμε. Το τελευταίο E-Prix εδώ ήταν εξαιρετικά ανταγωνιστικό, επομένως θα δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό για να εξασφαλίσουμε την καλύτερη δυνατή πρόκριση και θέση στον αγώνα.”
Και σε αυτή τη σεζόν, η ομάδα θα συνεχίσει να συνδέει την παρουσία της στο αμιγώς ηλεκτρικό πρωτάθλημα, με τα επιβατικά ηλεκτρικά οχήματα της Nissan. Ο Buemi θα αγωνιστεί ξανά με το #23 Nissan Ariya, που πήρε το όνομά του από το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover SUV της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Ο Günther θα αγωνιστεί με το #22 Nissan LEAF, που πήρε το όνομά του από το γνωστό EV της Nissan που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2010.
Η Nissan αγωνίζεται στο αμιγώς ηλεκτρικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.