Beat Vs Λυμπερόπουλος: Σημειώσατε «1»!

    Τελεσίδικα δικαιώθηκε από την Ελληνική Δικαιοσύνη η Beat για τους ισχυρισμούς του Θ. Λυμπερόπουλου περί φοροδιαφυγής και ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ καταδικάστηκε σε πρόστιμο 20.000 ευρώ για συκοφαντική δυσφήμιση και εξύβριση της εταιρείας.

    Στο δικαστήριο κατέρρευσαν όλα τα επιχειρήματα της αιτιολογικής έκθεσης του νόμου Σπίρτζη (4530/2018), ο οποίος συνεχίζει να θέτει εμπόδια στις ψηφιακές εφαρμογές και δυσχεραίνει την εύρεση ταξί στην Αθήνα και σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες ποινές που έχουν επιβληθεί για αυτού του είδους το αδίκημα στην Ελλάδα.

    Η Beat έχει δεσμευτεί πως το επιδικασθέν ποσό θα διατεθεί σε φιλανθρωπικούς σκοπούς.

    Ειδικότερα όπως επισημαίνουν στελέχη της Beat το Εφετείο Αθηνών δικαίωσε την εταιρεία, μέλος πλέον της FREE NOW, και καταδίκασε οριστικά και αμετάκλητα τον Πρόεδρο του Συνδικάτου Αυτοκινητιστών Αθηνών κ. Θύμιο Λυμπερόπουλο για όσα ο ίδιος δηλώνει από το 2018 εις βάρος της εταιρείας. Το δικαστήριο απεφάνθη ότι ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ τέλεσε σε βάρος της εταιρείας τα αδικήματα της συκοφαντικής δυσφήμισης και της εξύβρισης, με προφανή σκοπό να βλάψει την εμπορική πίστη και τη φήμη της.

    Το δικαστήριο θεώρησε συκοφαντικούς τους ισχυρισμούς του προέδρου του ΣΑΤΑ περί φοροδιαφυγής της Beat και με την απόφασή του επισφράγισε την ανάλογη κρίση του Πολυμελούς Πρωτοδικείου Αθηνών τον Ιούνιο του 2020, το οποίο είχε πρωτόδικα καταδικάσει τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ να καταβάλλει στην Beat 20.000 ευρώ ως αποζημίωση.

    Η Δικαιοσύνη και στους δύο βαθμούς έκρινε ότι ο κ. Λυμπερόπουλος διέδιδε ψευδείς πληροφορίες κατά της BEAT – FREE NOW, απολύτως συνειδητά και με σκοπό να βλάψει την εταιρεία και να αποθαρρύνει όσο το δυνατόν περισσότερους οδηγούς να συνεργαστούν μαζί της.

    Αξίζει να σημειωθεί, πως τόσο η Beat, όσο και η FREE NOW Hellas που διαχειρίζεται πλέον την εφαρμογή στην ελληνική αγορά, έχουν ελληνικό ΑΦΜ, τιμολογούν από ελληνική νομική οντότητα και αποδίδουν ασφαλιστικές εισφορές στην Ελλάδα, δημιουργώντας συνεχώς νέες θέσεις εργασίας στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη. Δεδομένα δηλαδή, που μπορεί εύκολα να εντοπίσει κανείς με μια εύκολη αναζήτηση στο διαδίκτυο. Παρ’ όλα αυτά, επί εβδομάδες το 2018 στη Βουλή αναπαράγονταν ψευδείς ειδήσεις υπό τη στήριξη της τότε ηγεσίας του Υπoυργείου Μεταφορών, η οποία εν τέλει ψήφισε ένα νόμο με αιτιολογική έκθεση βασισμένη σε τελεσίδικα πια ψευδείς ισχυρισμούς, ο οποίος παραμένει τέσσερα χρόνια στα χαρτιά, καθώς οι αρμόδιες υπηρεσίες αδυνατούν να τον εφαρμόσουν, διότι βρίθει αντιανταγωνιστικών διατάξεων.

    Με τη ζήτηση για τις υπηρεσίες ταξί να έχει αυξηθεί κατά 35% σε σχέση με το 2019 και χιλιάδες Αθηναίους να ταλαιπωρούνται καθημερινά καθώς τα περισσότερα οχήματα έχουν μεταφερθεί στα λιμάνια και το αεροδρόμιο, δημιουργούνται νέα δεδομένα στην αγορά πιέζοντας το Υπουργείο Μεταφορών να παρέμβει διορθώνοντας το θεσμικό πλαίσιο. Άλλωστε ήδη από το Φεβρουάριο του 2022, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει κρούσει καμπανάκι στην Ελλάδα να μη δημιουργεί τεχνητά εμπόδια στη λειτουργία των ψηφιακών εφαρμογών. Στη ίδια Έκθεση υπογραμμίζεται πως τα κράτη μέλη πρέπει να θεωρούν την τεχνολογία σύμμαχο για την εξέλιξη του κλάδου, καθώς βελτιώνει το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών και βελτιώνει τα έσοδα του Δημοσίου και των οδηγών.