Η Volkswagen δίνει μια ακόμη ισχυρότερη ώθηση στην οικογένεια ID και στην παγκόσμια στρατηγική της για την ηλεκτροκίνηση. Η εταιρεία ξεκινά την εμπορική της δραστηριοποίηση για το εμβληματικό van, ID. Buzz με μια ξεχωριστή συνεργασία με τη νέα τηλεοπτική σειρά Star Wars “Obi-WanKenobi” που έρχεται στην πλατφόρμα Disney+ στις 14 Ιουνίου 2022. Η καμπάνια ξεκινά με ένα προωθητικό video που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Lucasfilm και την Industrial Light & Magic.Σε αυτό εμφανίζεται το ID. Buzz και αρκετοί γνωστοί χαρακτήρες του Star Wars, καθώς και ο πρωταγωνιστής Ewan McGregor, ο οποίος θα είναι στο εξής και πρεσβευτής του brand της Volkswagen.
«Με αυτή τη συνεργασία ενώνουμε δύο ισχυρά παγκόσμια ονόματα αλλά και γενιές θαυμαστών που μεγάλωσαν με αυτά. Είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι με αυτή τη μοναδική δημιουργική συνεργασία. Ο Ewan McGregor ταιριάζει ιδανικά καθώς είναι θαυμαστής της Volkswagen από την παιδική του ηλικία και παράλληλα καθημερινός οδηγός, αλλά και συλλέκτης αυτοκινήτων Volkswagen. Η συμμετοχή του όχι μόνο ενισχύει την αναγνωρισιμότητα της μάρκας μας, αλλά προσθέτει και αυθεντικότητα στα μηνύματά μας. Καλωσορίζω τον Ewan ως τον νέο πρεσβευτή της του brand Volkswagen, ο οποίος συνδέει τέλεια το συναρπαστικό παρελθόν μας με την προσπάθειά μας για ένα μέλλον με ουδέτερο αποτύπωμα εκπομπών άνθρακα» δήλωσε ο Klaus Zellmer , μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνος Πωλήσεων και Marketing.
Μια συμμαχία που θα προσελκύσει την παγκόσμια προσοχή
Η προσμονή για το StarWars “Obi-Wan Kenobi” είναι τεράστια, καθώς οι πιστοί φίλοι του εμβληματικού Jedi Master σε όλο τον κόσμο περιμένουν την επιστροφή του. Την ίδια συναισθηματική ένταση νιώθουν και οι λάτρεις της Volkswagen με το λανσάρισμα του πολυαναμενόμενου εμβληματικού ηλεκτρικού van ID. Buzz.
«Ενώνοντας τις δυνάμεις μας θα έχουμε την ευκαιρία να προσελκύσουμε νέο κοινό στην ηλεκτροκίνηση, την καινοτομία και την ψηφιοποίηση. Από αυτή την άποψη, είμαστε πραγματικά ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε με μερικές από τις κορυφαίες ομάδες στη βιομηχανία του κινηματογράφου», συμπλήρωσε ο Zellmer. Η συνεργασία ξεκινά με ένα προωθητικό video που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Lucasfilm και την Industrial Light & Magic, χρησιμοποιώντας την κορυφαία τεχνολογία παραγωγής εικονικού περιεχομένου “ILM Stage Craft στο “Infinity Stage”.
«Η καινοτόμος καμπάνια με το εντυπωσιακό περιεχόμενο που δημιούργησαν οι Lucasfilm και ILM, είναι ο τέλειος τρόπος για να γιορτάσουμε την κυκλοφορία του “Obi-WanKenobi” στο Disney+», είπε η Lylle Breier, Αντιπρόεδρος και υπεύθυνη Παγκόσμιου Marketing των Walt Disney Studios. «Ανυπομονούμε να το μοιραστούμε με τους θαυμαστές σε όλο τον κόσμο».
Η καμπάνια, την οποία επιμελήθηκαν οι Scholz&Friends και Markenfilm, θα «τρέξει» σε πολλές αγορές με προσαρμοσμένο περιεχόμενο για τηλεόραση, ψηφιακό περιβάλλον και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στο πλαίσιο της καμπάνιας σχεδιαστές από τη Volkswagen και τη Lucasfilm δημιούργησαν δύο ID. Buzz “Star Wars Edition” που θα αποκαλυφθούν στη εορταστική εκδήλωση για το Star Wars στο Anaheim της Καλιφόρνια στα τέλη Μαΐου.
Δείτε το προωθητικό video:
Ο EwanMcGregor θα γίνει πρεσβευτής της μάρκας
Ο Ewan McGregor που έχει τον πρωταγωνιστικό ρόλο στη σειρά, θα γίνει και ο νέος πρεσβευτής του brand της Volkswagen. Ενθουσιώδης θαυμαστής της Volkswagen, ο Ewan έχει τη δική του συλλογή vintage αυτοκινήτων. «Είμαι λάτρης της Volkswagen όλη μου τη ζωή. Απέκτησα το πρώτο μου Volkswagen σε ηλικία 16 ετών και από τότε άρχισα να δημιουργώ τη δική μου συλλογή». Ο Ewan McGregor είχε ήδη συμμετάσχει στην παγκόσμια πρεμιέρα του ID. Buzz τον Μάρτιο: «Το ID. Buzz έχει πραγματικό χαρακτήρα. Αυτό είναι ασυνήθιστο για ένα νέο αυτοκίνητο και με κάνει να χαμογελώ. Νομίζω ότι είναι ένα πραγματικά χαρούμενο αυτοκίνητο».
Ένα ακόμα βασικό συστατικό στη νέα εποχή της μάρκας
Η Volkswagen βρίσκεται σε μια διαδικασία μετεξέλιξης από το 2016. Στο πλαίσιο αυτής της αλλαγής, δημιουργήθηκε ένα νέο λογότυπο, παρουσιάστηκε μια νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και η εταιρία άρχισε να εστιάζει συστηματικά στην ηλεκτροκίνηση. Η Volkswagen επιχειρεί επίσης νέους τρόπους προσέγγισης στην επικοινωνία – σε συνδυασμό με την αφοσίωσή της σε ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων που εκτείνεται από το ποδόσφαιρο και την ψυχαγωγία έως τις καινοτόμες νέες πλατφόρμες παγκόσμιας εμβέλειας.