Μια μοναδική δημοπρασία θα πραγματοποιήσει ο πρώην ΟΔΔΥ στην Αθήνα στην οποία περιλαμβάνονται εξαιρετικές αντίκες, μοτοσυκλέτες αλλά και μικρά αυτοκίνητα πόλης σε άκρως δελεαστικές τιμές εκκίνησης από 200 ευρώ!
Ειδικότερα στις 03 Ιουνίου 2022 ημέρα Παρασκευή και ώρα 09:00 π.μ, θα διενεργηθεί, στις εγκαταστάσεις της Διεύθυνσης Διαχείρισης Δημοσίου Υλικού (πρώην ΟΔΔΥ) στη Μαγουλέζα – Άνω Λιόσια, προφορική πλειοδοτική δημοπρασία, για να εκποιηθούν 22 δίκυκλα, 2 φορτηγά, 39 αυτοκίνητα και 5 αντίκες!
Η επίσκεψη στην Αποθήκη Μαγουλέζας επιτρέπεται από 31.05.2022 μέχρι 02.06.2022 και από ώρα 8:30 π.μ. έως 13:30 μ.μ. ενώ υπάρχει και ένα δημοπρατούμενο ΙΧ που βρίσκεται στο Τελωνείο Σάμου οπότε η επίσκεψη θα γίνεται κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας με τους υπεύθυνους του Τελωνείου του νησιού.
Ένα από τα πλέον εντυπωσιακά οχήματα είναι μια Ducati ST2 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1999 με τιμή εκκίνησης τα 200 ευρώ! Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα κινείται από έναν V2 βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 944 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 83 ίππους στις 8.500 σ.α.λ. και προσδίδει τελική ταχύτητα πάνω από 220 χλμ./ώρα.
Η τιμή διάθεσής της στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων κυμαίνεται πάνω από 6.000 ευρώ.
Στα φορτηγά διακρίνεται ένα Volvo FH με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2006 και τιμή εκκίνησης τις 15.000 ευρώ. Τo συγκεκριμένο φορτηγά κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 13.000 κ.εκ. και απόδοσης 440 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά κοστίζουν από 39.000 ευρώ.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχουν τα κλασσικά αυτοκίνητα που εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ με ηλικίες άνω των 30 ετών. Το πρώτο αυτοκίνητο αφορά σε μια Ford Mustang με πρώτη άδεια το 1988 και τιμή εκκίνησης τα 1.200 ευρώ! Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν V8 βενζινοκινητήρα απόδοσης 228 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην αγορά των μεταχειρισμένων μπορεί να βρει κανείς πάνω από 10.000 ευρώ.
Μια άκρως εντυπωσιακή Corvette με πρώτη άδεια το 1984 αναμένεται να προσελκύσει πολλούς ενδιαφερόμενους καθώς η τιμή εκκίνησής της είναι κυριολεκτικά δελεαστική και έχει προσδιοριστεί στα 3.800 ευρώ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 5,7 λίτρων και απόδοσης 245 ίππων.
Αντίστοιχα αυτοκίνητα στην εγχώρια αγορά μεταχειρισμένων κοστίζουν πάνω από 35.000 ευρώ.
Μια Alfa Romeo Milano με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1987 και τιμή εκκίνησης τα 800 ευρώ επίσης θα αποτελέσει την πραγματικότητα ενός ονείρου για τους λάτρεις των ιταλικών αυτοκινήτων. To ιταλικό μοντέλο στην Ευρώπη είχε κυκλοφορήσει ως Alfa Romeo 75 και στις ΗΠΑ ως Milano και κινείται από έναν 3λιτρο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 183 ίππους.
Στην αγορά των μεταχειρισμένων αντίστοιχα αυτοκίνητα πωλούνται από 15.000 ευρώ.
Μια BMW 733i γνωστή και ως «Αμερικάνα» εκποιεί ο πρώην ΟΔΔΥ με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1984 και τιμή εκκίνησης τα 1.600 ευρώ. Η γερμανική λιμουζίνα κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 3,3 λίτρων και απόδοσης 215 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 5.000 ευρώ.
Μια Porsche 928S με την χαρακτηριστική σχεδίαση δημοπρατεί ο πρώην ΟΔΔΥ με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1981 και τιμή εκκίνησης τις 3.600 ευρώ. Το γερμανικό μοντέλο κινεί ένας V8 βενζινοκινητήρας χωρητικότητας 4,6 λίτρων και απόδοσης 300 ίππων.
Το συγκεκριμένο μοντέλο στην εγχώρια αγορά πωλείται πάνω από 14.000 ευρώ.
Από τα κανονικά αυτοκίνητα που βρίσκονται στη λίστα της δημοπρασίας ξεχωρίσαμε το Hyundai i20 diesel με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2013 και τιμή εκκίνησης τα 1.000 ευρώ! Το κορεάτικο μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,1 λίτρου και απόδοσης 75 ίππων.
Στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων το συγκεκριμένο μοντέλο κοστίζει από 8.500 ευρώ.
Ένα Peugeot 207 GT με ηλιοροφή και πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2007 εκποιεί ο ΟΔΔΥ έναντι 4.000 ευρώ. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 150 ίππων.
Στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων αντίστοιχα μοντέλα κοστίζουν από 5.800 ευρώ.
Αν κάποιος αναζητά μια φθηνή αλλά υπερπολυτελή BMW X5 τότε εκείνη που περιλαμβάνει η λίστα της δημοπρασίας με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2001 και τιμή εκκίνησης τα 1.500 ευρώ μάλλον θα καλύψει κάθε του ανάγκη. Το συγκεκριμένο γερμανικό SUV κινείται από έναν 3λιτρο βενζινοκινητήρα απόδοσης 231 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 7.800 ευρώ.
Πιέστε εδώ για να διαβάστε ολόκληρη τη διακήρυξη με τα οχήματα της δημοπρασίας του πρώην ΟΔΔΥ.
Οι όροι συμμετοχής
Τα οχήματα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους νέους όρους πώλησης τροχοφόρων οχημάτων (Φ.Ε.Κ. 3420Β/25-10-2016).
Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν ΦΠΑ 24%.
Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες αυτοκινήτων για κυκλοφορία είναι 300 ευρώ.
Τα αυτοκίνητα είναι μεταχειρισμένα, με ζημίες, φθορές και ελλείψεις και χρειάζονται επισκευές πριν κυκλοφορήσουν. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να τα εξετάσουν, μαζί με τους τεχνικούς της επιλογής τους, πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών ώστε να διαμορφώνουν ανάλογα και τις προσφορές τους. Βάσει των όρων πώλησης, ακυρώσεις αγοραπωλησιών δεν γίνονται δεκτές. Επίσης οφείλουν οι ενδιαφερόμενοι να λαμβάνουν γνώση και των όρων πώλησης πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία για να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.
Οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα και να δηλώνουν στην επιτροπή τον ΑΦΜ, την αρμόδια ΔΟΥ και την ιδιότητά τους.
Από 11-10-2013, καταργείται η υποχρέωση τήρησής του, κατά τα προβλεπόμενα στο ν.δ.1146/1972 (ΦΕΚ 64/Α΄) , βιβλιαρίου μεταβολών και κυριότητας για τα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους κάτω των 4.000 χιλιόγραμμων.
Σε ότι αφορά τη μεταβίβαση, αυτή θα διενεργείται με σχετική πράξη επί του τίτλου κυριότητας, που σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις, θεωρείται, για τα άνευ αριθμού κυκλοφορίας οχήματα, κατά περίπτωση, το πιστοποιητικό ταξινόμησης οχημάτων ή το πιστοποιητικό μεταβιβαστικό κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος που εκδίδεται από τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, ενώ για τα έχοντα αριθμό κυκλοφορίας, η άδεια κυκλοφορίας αυτών.
Προκειμένου για φορτηγά αυτοκίνητα άνω των 4 τόνων και για τα λεωφορεία δεν εκδίδεται πιστοποιητικό κυριότητας αλλά απαιτείται η σύνταξη συμβολαίου από συμβολαιογράφο, υποδεικνυόμενο από τον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο και η έκδοση του σχετικού βιβλιαρίου μεταβολών κατοχής και κυριότητας σύμφωνα με το άρθρο 18 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016) και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή.
Ειδικά για τα λεωφορεία προς κυκλοφορία για οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης ή μετασκευή του οχήματος, οι κάτοχοι υποχρεούνται να έλθουν πρώτα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών και να εξασφαλίσουν την έγκριση της μετατροπής. Η Δ.Δ.Δ.Υ. ουδεμία ευθύνη φέρει αν γίνει μετατροπή χωρίς να ζητηθεί η έγκριση εκ των προτέρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
Ο εμπορικός τύπος του αυτοκινήτου καθώς και το έτος κατασκευής προσδιορίζονται από τις εξωτερικές ενδείξεις αυτού. Έτσι τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένδειξη η οποία ενδέχεται να απέχει πραγματικότητας.
Η Διεύθυνση για τα στοιχεία αυτά όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα ουδεμία ευθύνη φέρει.
Μετά το πέρας της πλειοδοσίας κάθε οχήματος, καλείται ο τελευταίος πλειοδότης να υπογράψει το πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και να καταβάλει προκαταβολή υπολογιζόμενη σε ποσοστό 20% της τιμής πλειοδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 8 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016).