Η Kia Corporation και ο Rafa Nadal συνεργάστηκαν για να λανσάρουν το «Kia Clubhouse», μια νέα πρωτοβουλία που στοχεύει να κάνει το τένις πιο προσιτό και να εμπνεύσει την επόμενη γενιά οπαδών του τένις. Η εναρκτήρια εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι με 18 παιδιά από την τοπική οργάνωση Fête le Mur και έξι παιδιά από τον σύλλογο τένις Gennevillois τα οποία πήραν μια γεύση των μοντέλων της Kia από τη θέση του συνοδηγού, συμπεριλαμβανομένου του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου EV6 της εταιρείας και του νέου Sportage του πιο δημοφιλούς μοντέλου SUV της μάρκας
Κατά την άφιξη, παραδόθηκε στα παιδιά ένα πακέτο καλωσορίσματος που περιλαμβάνει εξοπλισμό τένις από την Babolat ως ειδικό ενθύμιο για να ενδυναμώσει τη δια βίου αγάπη τους για το παιχνίδι. Ο Rafa Nadal έκανε μια εμφάνιση έκπληξη για να καλωσορίσει προσωπικά τα παιδιά και να μοιραστεί μαζί τους το λόγο που τον ενέπνευσε για να ασχοληθεί με το άθλημα.
Ο 21 φορές πρωταθλητής Grand Slam και πρεσβευτής Kia δήλωσε: «Το Ίδρυμα Rafa Nadal έχει κάνει πολλή δουλειά για να υποστηρίξει τα παιδιά που το χρειάζονται περισσότερο και έχουμε γίνει μάρτυρες του αντίκτυπου που μπορεί να έχει το τένις και ο αθλητισμός στην εκπαίδευσή τους. Έτσι, είμαι πολύ χαρούμενος που συνεργάζομαι με την Kia στο Kia Clubhouse για να κάνω το τένις πιο προσιτό σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά σε όλο τον κόσμο. Ελπίζω πραγματικά αυτή η πρωτοβουλία να εμπνεύσει και άλλους να κάνουν το ίδιο».
Ως μέρος της εμπειρίας του Kia Clubhouse, τα παιδιά συμμετείχαν σε μια σειρά από δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένου ενός masterclass δεξιοτήτων που διοργανώθηκε από τον Γάλλο παίκτη ελεύθερου στυλ Ben Simonet και μια σειρά προκλήσεων με επικεφαλής την επαγγελματία του τένις, Alizé Lim. Τα παιδιά δοκίμασαν επίσης τις νέες τους δεξιότητες μέσα από διάφορες δοκιμασίες, προκλήσεις και αγώνες και έκλεισαν τη μέρα με ένα φιλικό τουρνουά και μια τελετή απονομής βραβείων.
Η πρωτοβουλία Kia Clubhouse θα ταξιδέψει διεθνώς από τον επόμενο χρόνο, επαναλαμβάνοντας αυτή την αξέχαστη εμπειρία σε μεγάλες πόλεις που αγαπούν το τένις σε όλο τον κόσμο.
Ο Artur Martins, Senior Vice President and Head of Kia’s Global Brand and Customer Experience Division , δήλωσε: «Στην Kia, πιστεύουμε στην ενδυνάμωση των ανθρώπων για να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη ζωή τους. Το Kia Clubhouse αναπτύχθηκε για να παρέχει έναν χώρο για παιδιά που διαφορετικά δεν θα μπορούσαν να έχουν πρόσβαση στο παιχνίδι του τένις. Μαζί με τον Rafa Nadal, ελπίζουμε να εμπνεύσουμε παιδιά για να βγουν εκεί έξω και να παίξουν».
Το Fête le Mur είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με έδρα το Παρίσι που υποστηρίζει πάνω από 13.000 μειονεκτούντα παιδιά σε περισσότερα από 76 σημεία με επίκεντρο τον αθλητισμό, στη Γαλλία και στις γαλλικές υπερπόντιες περιοχές. Συνεργάζεται με την κορυφαία εταιρεία παροχής εξοπλισμού Babolat και χρησιμοποιεί τον αθλητισμό, ιδιαίτερα το τένις, ως μια ολοκληρωμένη διαδρομή υποστήριξης στην επαγγελματική ζωή και την κοινωνική ένταξη.