Μετά την αποκάλυψή της ευρωπαϊκής έκδοσης του νέου Honda Civic, e:HEV, το νέο μοντέλο της Honda επέστρεψε στο προσκήνιο. Μάλιστα το Civic αποτέλεσε το αυτοκίνητο που είχε την τιμητική του στην έκθεση «Social Garden», του Vanity Fair, στο Milan Design Week 2022.
Το Civic υιοθετεί μία ανθρωποκεντρική φιλοσοφία στο σχεδιασμό τόσο του εσωτερικού όσο και του εξωτερικού του, ενώ το μακρύτερο μεταξόνιο, φαρδύτερο μετατρόχιo και χαμηλότερη γραμμή οροφής διαμορφώνουν μία coupe σιλουέτα.
«Το Vanity Fair πάντα προσπαθεί να βρίσκεται ένα βήμα μπροστά με ενδιαφέρον και επαναστατικό πνεύμα: αυτή την Εβδομάδα Σχεδίασης, με ιδιαίτερη χαρά καλωσορίζουμε στο VF Social Garden μας τα δημιουργικά και δυναμικά μυαλά που συνεισφέρουν στη βελτίωση της ποιότητας της ζωής όλων μας» εξηγεί η Συνδιευθύντρια του Vanity Fair, Cristina Lucchini.
«Είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να δώσουμε στο Ιταλικό κοινό τη δυνατότητα να έρθει σε επαφή με το Civic για πρώτη φορά. Η ανταπόκρισή του στο αυτοκίνητο μέχρι τώρα είναι εξαιρετική, και τώρα με την παρουσία του στο Milan Design Week έχει την ευκαιρία να έρθει σε επαφή με πελάτες που εστιάζουν στο design» εξηγεί o Γενικός Διευθυντής του Τομέα Σχεδίασης στην Ιταλία, Simone Mattogno.
Η νέα 11η γενιά του Honda Civic έχει κατασκευαστεί με μία μοναδική, ανθρωποκεντρική προσέγγιση στη δυναμική και το design. Οι μηχανικοί της Honda εστίασαν στον τρόπο με τον οποίο η διάταξη εσωτερικού και το εξωτερικό μπορούν να συνεργαστούν για τη δημιουργία μιας πιο άνετης και αναζωογονητικής εμπειρίας στο αυτοκίνητο που θα αναβαθμίσει την καθημερινότητα των ιδιοκτητών του.
Το Civic που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 1972 ως ένα «αυτοκίνητο για τους ανθρώπους του κόσμου», έχει αποτελέσει τη βάση της αρχής εξέλιξης «Man-Maximum, Machine-Minimum» (M/M) της Honda. Στη δημιουργία της πιο σπορ, τύπου coupe αισθητικής του νέου Civic, συνεισφέρει το μεταξόνιο που είναι κατά 35mm μακρύτερο από του προηγούμενου μοντέλου, ο κοντύτερος κατά 20mm πίσω πρόβολος και το μειωμένο συνολικό ύψος.
«Κύριο στοιχείο αυτής της σχεδίασης είναι η μορφή του πίσω άκρου της οροφής. Στην πραγματικότητα, μελετήσαμε διάφορα μοτίβα» εξηγεί ο Hitomaro Asano, Σχεδιαστής Εξωτερικού του Civic Exterior. «Εξετάσαμε ένα είδος πρόσθετου παραθύρου με δύο υαλοπίνακες και το λεγόμενο hatchback στυλ. Σε αυτή την περίπτωση, σκεφθήκαμε τη σχεδίαση που θα έκανε τους ανθρώπους να νιώθουν καλά ή να ενθουσιάζονται μόλις τη βλέπουν. Δεν έπρεπε να δείχνει αδύναμη, αλλά να μοιάζει ότι έχει σχεδιαστεί με μία κίνηση.»
Η πίσω πόρτα από ρητίνη, που δημιουργήθηκε μέσω μιας νέας τεχνολογίας παραγωγής, μειώνει το βάρος της πίσω πόρτας κατά 20% συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο και διαδραματίζει κρίσιμο ρόλο στην επίτευξη της πιο κομψής σχεδίασης.
Το Civic έχει θέσει νέα σημεία αναφοράς από τότε που παρουσιάστηκε πριν από πενήντα χρόνια, έχοντας πουλήσει πάνω από 27,5 εκατομμύρια μονάδες σε 170 χώρες. Η ολοκαίνουργια έκδοση το μοντέλου φτάνει στην Ευρώπη από το Φθινόπωρο του 2022.