Ποια εταιρεία θα έχει 10.000 φορτιστές στα επόμενα 5 χρόνια!

    Το πελατοκεντρικό στίγμα του στρατηγικού σχεδιασμού της ΔΕΗ έδωσαν με  τοποθετήσεις τους ανώτερα στελέχη της διοίκησης της εταιρείας στο πλαίσιο του δεύτερου Forum του Οικονομικού Ταχυδρόμου που διοργανώθηκε πρόσφατα. Τα επόμενα βήματα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης, ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η είσοδος της εταιρείας στον χώρο των τηλεπικοινωνιών, οι πρωτοβουλίες για την ταχύτερη εξυπηρέτηση και αποτελεσματικότερη ενημέρωση των καταναλωτών, τη διαχείριση και εξοικονόμηση ενέργειας βρέθηκαν στο επίκεντρο της συζήτησης στο πλαίσιο του ΟΤ Forum 2.

    Ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ κ. Κυριάκος Κοφινάς αποκάλυψε ότι έρχεται η Πράσινη ηλεκτροκίνηση και οι υπηρεσίες με επίκεντρο τις ανάγκες του οδηγού. Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε:«Η στρατηγική του ομίλου ΔΕΗ με τη ΔΕΗ Blue είναι η ανάπτυξη ενός εκτεταμένου δικτύου δημόσια προσβάσιμων φορτιστών. Σήμερα, έχουμε το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσια προσβάσιμων φορτιστών στην Ελλάδα με 600 φορτιστές και το πλάνο που έχουμε ήδη ανακοινώσει είναι να αναπτυχθούμε σε 10.000 φορτιστές στα επόμενα 5 χρόνια. Ήδη, καλύπτουμε πάνω από 70 περιοχές. Δεύτερη στρατηγική, να λειτουργήσουμε ως ολοκληρωμένος πάροχος ηλεκτροκίνησης μέσα από την εφαρμογή της ΔΕΗ blue, να μπορέσουμε να δίνουμε υπηρεσίες που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία του σημείου, τέλεια, πάντοτε και παντού, 24/7, να δίνουμε υπηρεσίες εύρεσης σημείου, να εξυπηρετούμε διαφορετικές ανάγκες φόρτισης και όλα αυτά βάζοντας στο κέντρο τις ανάγκες του οδηγού. Τρίτον, στοχεύουμε στην πράσινη ηλεκτροκίνηση, στην πράσινη φόρτιση στη χρήση δηλαδή πράσινης ενέργειας, μόνο από ανανεώσιμες πηγές. Συγκεκριμένα με την υπηρεσία ΔΕΗ blue η οποία σε λίγες μέρες κλείνει έναν χρόνο λειτουργίας, ο οδηγός μπορεί να κατεβάσει την εφαρμογή στο κινητό του, να βρει σημείο φόρτισης, να καθοδηγείται πώς να φτάσει στο σημείο, να επιλέγει τον φορτιστή που τον καλύπτει καλύτερα, να φορτίζει και να πληρώνει. Υποστηρίζεται από 24ωρη γραμμή εξυπηρέτησης, πάρα πολύ σημαντικό στην Ελλάδα ειδικά για απομακρυσμένα σημεία» ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ. Κοφινάς.

    Στη ΔΕΗ blue η ηλεκτροκίνηση είναι αποκλειστικά «πράσινη»

    Σε ερώτηση για την επίδραση της ηλεκτροκίνησης ο Γενικός Διευθυντής Ηλεκτροκίνησης της ΔΕΗ απάντησε ότι: «Σίγουρα είναι η επίδραση της μείωσης του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Είναι η μείωση του θορύβου, άρα έχουμε σημαντική επίδραση στην ποιότητα ζωής μέσα στην πόλη, αλλά και γενικά στο περιβάλλον. Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία επιπλέον, είναι να εξετάζει κανείς, ποιος είναι ο τύπος της ενέργειας που χρησιμοποιείται στην ηλεκτροκίνηση. Γι αυτό και εμείς, στη ΔΕΗ blue, στον όμιλο της ΔΕΗ χρησιμοποιούμε ενέργεια μόνο από ανανεώσιμες πηγές. Στη ΔΕΗ μιλάμε για ‘πράσινη’ φόρτιση, για ‘πράσινη’ ηλεκτροκίνηση. Άρα μπορούμε να μεγιστοποιούμε θα λέγαμε την αξία της ηλεκτροκίνησης για το περιβάλλον και τη ζωή μας».

    Οι προϋποθέσεις για τη μετάβαση στην εποχή της ηλεκτροκίνησης

    Αναφερόμενος στις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα, ο κ. Κοφινάς ανέφερε σχετικά: «Η πρώτη προϋπόθεση είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι προσιτά και σίγουρα το πλαίσιο κινήτρων που υπάρχει σήμερα από το πρόγραμμα ‘Κινούμαι Ηλεκτρικά’ και ο δεύτερος κύκλος ο οποίος αναμένεται, θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο να δοθούν κίνητρα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Δεύτερη προϋπόθεση, είναι η ανάπτυξη ενός δικτύου δημόσια προσβάσιμων φορτιστών – θα έλεγα δημόσιων και ημι-δημόσιων.  Αυτή τη στιγμή, στην Ελλάδα, αν προσθέσει κανείς τους δημόσιους και ημι-δημόσιους φορτιστές φτάνουμε σχεδόν τους 2.000 φορτιστές, άρα έχουμε μια πολύ μεγάλη παρουσία φορτιστών αναλογικά με τον αριθμό αυτοκινήτων. Το  σημαντικό είναι να υπάρχουν σε πολλά διαφορετικά σημεία, να υπάρχει γεωγραφική κάλυψη της χώρας σε μικρές πόλεις και νησιά.  Τρίτη και εξίσου σημαντική προϋπόθεση είναι η εκπαίδευση της κοινωνίας και η ενημέρωση της, καθώς και όλων των εμπλεκομένων φορέων ώστε η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση να γίνει με αποτελεσματικό τρόπο. Είναι πάρα πολύ σημαντικό να ξέρει κανείς ποια είναι η αξία της ηλεκτροκίνησης, να ξέρει ποια είναι η επίδραση της στο περιβάλλον και να υπάρχει ένα πλάνο μετάβασης από τη σημερινή εποχή στην εποχή της ηλεκτροκίνησης».

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: