Ο Charles Leclerc κέρδισε στο Αυστριακό Grand Prix, φέρνοντας τη Ferrari ακόμη μια φορά στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, μετά τη νίκη του Sainz στο Silverstone την προηγούμενη βδομάδα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη του Leclerc από την Αυστραλία. Όπως στο Silverstone έτσι και εδώ είχαμε έναν συναρπαστικό αγώνα με μάχες, διαφορετικές στρατηγικές και εκπλήξεις όλο το Σαββατοκύριακο. Ο Leclerc έβαλε ένα τέλος στην κυριαρχία του MaxVerstappen και της RedBull στην Αυστρία. Ο Ολλανδός είχε πάρει την pole την Παρασκευή και είχε κερδίσει στον αγώνα sprint το Σάββατο.
Οι Leclerc και Verstappen ακολούθησαν πανομοιότυπη στρατηγική: Εκκίνησαν με την PZero κίτρινη/μέση γόμα και μετά έβαλαν δυο σετ σκληρής γόμας. Στο φινάλε χρησιμοποίησαν τη μέση γόμα εκμεταλλευόμενοι την παρουσία του εικονικού αυτοκινήτου ασφαλείας.
Η ποικιλία στρατηγικών δεικνύει την απόδοση των ελαστικών που ήταν διαθέσιμα στο Spielberg. Οι οδηγοί της Mercedes τερμάτισαν στην 3η και 4η θέση με διαφορετικές στρατηγικές (μέση/σκληρή/μέση για το Lewis Hamilton και μέση/σκληρή/σκληρή για το George Russell). Έτσι είχαμε τρεις διαφορετικές στρατηγικές στους πρώτους τέσσερις στην τελική κατάταξη.
Οι περισσότεροι οδηγοί πραγματοποίησαν δυο αλλαγές. Είδαμε εντυπωσιακές μάχες για όλες τις θέσεις της κατάταξης: Υπήρξε μια μάχη πέντε οδηγών μεταξύ του Mick Schumacher και του Kevin Magnussen με Haas, του Fernando Alonso με Alpine του Guanyu Zhou με Alfa Romeo και του Lando Norris με McLaren. Όλοι τους άλλαζαν θέσεις κατά τη διάρκεια ενός ολόκληρου γύρου, η δράση ήταν συναρπαστική.
Μια βδομάδα μετά τους πρώτους του βαθμούς στη F1 με την 8η θέση, ο Schumacher τερμάτισε 6οςτο καλύτερο μέχρι σήμερα αποτέλεσμά του, με στρατηγική μέση/σκληρή/σκληρή γόμα.
O Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Είμαστε ευχαριστημένοι από το σημερινό αγώνα. Όλες οι γόμες έδειξαν αντοχή και απόδοση σε διαφορετικά μονοθέσια και σεταρίσματα. Ήταν τρεις απαιτητικές μέρες με αγώνα σπριντ σε μια μοναδική διαδρομή όπως το Spielberg. Αυτό ήρθε μια βδομάδα μετά το Silverstone: Δυο πίστες που διαφέρουν όσο περισσότερο γίνεται αλλά ο συνδυασμός μονοθεσίων και ελαστικών εξασφάλισε μια ακόμη σπουδαία παράσταση. Η μέση γόμα επέδειξε εξαιρετική απόδοση, αλλά στη σκληρή γόμα, η πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης ήταν μεγαλύτερη απ’ ότι περιμέναμε στον αγώνα: Πιθανόν επειδή οι ομάδες δεν είχαν χρόνο να την δοκιμάσουν επαρκώς σε συνθήκες αγώνα κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών λόγω του προγράμματος που έχει το τριήμερο με αγώνα σπριντ. Επίσης σημαντικό μέρος της πτώσης απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης που καταγράφηκε, οφείλετε στο μικρής απόστασης γύρο και στο κυκλοφοριακό καθώς οι μάχες για θέση επιβαρύνουν ενεργειακά τα ελαστικά. Είμαι χαρούμενος για τα καλά σχόλια όσον αφορά στη δουλειά που κάναμε εδώ αλλά και πίσω στην έδρα μας στο Μιλάνο, δεν υπάρχει όμως χρόνος για ξεκούραση: Παραμένουμε στο Red Bull Ring για δοκιμές εξέλιξης ελαστικών του 2023 με τη βοήθεια 4 ομάδων που θα μοιραστούν τη δουλειά Τρίτη και Τετάρτη.”