Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen πήρε την 7η φετινή του νίκη πραγματοποιώντας μια αλλαγή ελαστικών στο Γαλλικό GrandPrix. Άλλαξε από PZero κίτρινη/μέση γόμα σε PZero λευκή/σκληρή γόμα στον 16ο γύρο. Δυο γύρους προτού εμφανιστεί το αυτοκίνητο ασφαλείας λόγω της εξόδου του οδηγού της Ferrari, Charles Leclerc.
Η παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας επηρέασε τη στρατηγική, καθώς οι περισσότεροι οδηγοί το εκμεταλλεύτηκαν για ν’ αλλάξουν ελαστικά. Οι πιο πολλοί πήγαν από τη μέση στη σκληρή γόμα καθώς μόνο τρεις οδηγοί είχαν εκκινήσει με τη σκληρή γόμα.
Ένας απ’ αυτούς ήταν ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz, που εκκινούσε τελευταίος και κατάφερε να τερματίσει 5ος παρότι πήρε ποινή. Έβαλε τη μέση γόμα υπό το αυτοκίνητο ασφαλείας και εκ νέου φρέσκο σετ μέσης γόμας 11 γύρους πριν το τέλος. Ήταν ένας από τους τρεις οδηγούς που σταμάτησαν δυο φορές στον αγώνα.
Οι συνθήκες ήταν πάρα πολύ ζεστές το θερμόμετρο στην άσφαλτο έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου αμέσως μετά την εκκίνηση του αγώνα.
Ο Μάριο Ίσολα τόνισε ότι: «Σ’ αυτές τις πολύ ζεστές συνθήκες όπου η θερμοκρασία οδοστρώματος έφτασε τους 57 βαθμούς Κελσίου πιστεύαμε πως οι περισσότεροι θα επιλέξουν στρατηγική δυο αλλαγών. Αλλά στο τέλος, επιβεβαιώθηκε η αρχική μας πρόβλεψη για μια αλλαγή – η θεωρητικά ταχύτερη στρατηγική – χάρη στην ικανότητα και των δυο γομών της σκληρής και της μέσης σ΄ αυτές τις συνθήκες. Υπήρχε σημαντική πτώση απόδοσης λόγω τοπικής υπερθέρμανσης, που ήταν αναμενόμενη σ’ αυτές τις συνθήκες ενώ είδαμε και μερική αποκόλληση πέλματος. Δεν ήταν όμως τόσο σοβαρή που να οριοθετήσει την απόδοση και την αντοχή των ελαστικών, έτσι παρακολουθήσαμε έναν ακόμη συναρπαστικό και απρόβλεπτο αγώνα.»