Λόγω ποινών στην εκκίνηση ο Verstappen,εκκίνησε τον αγώνα από την 14η θέση και αξιοποίησε την κόκκινη μαλακή γόμα PZero για να κερδίσει γρήγορα θέσεις στην αρχή του αγώνα. Μέχρι το 12ο γύρο είχε βρεθεί στην 1η θέση που την διατήρησε ως τον 16ο γύρο. Τότε μπήκε για αλλαγή και τοποθέτησε την κίτρινη μέση γόμα PZero. Δυο γύρους αργότερα ανέκτησε το προβάδισμα και το διατήρησε στη δεύτερη αλλαγή όπου πάλι έβαλε μέση γόμα 14 γύρους πριν το τέλος. Έτσι πήρε τη 2η συνεχόμενη νίκη του ξεκινώντας από τις πίσω θέσεις, μετά την Ουγγαρία όπου είχε εκκινήσει 10ος.
Είδαμε μεγάλη ποικιλία στρατηγικών στον αγώνα, οι τρεις πρώτοι είχαν 3 διαφορετικές στρατηγικές. Ο οδηγός της Red Bull, Sergio Perez, που τερμάτισε δεύτερος, δεν χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα. Εκκίνησε με τη μέση γόμα και έβαλε ένα ακόμη σετ μέσης γόμας προτού τοποθετήσει τη σκληρή γόμα για το τελευταίο μέρος. Ο οδηγός της Ferrari, Carlos Sainz χρησιμοποίησε τη μαλακή γόμα για να διατηρήσει το προβάδισμα καθώς εκκινούσε από την pole. Έμεινε επικεφαλής ως την πρώτη του αλλαγή στο 12ο γύρο. Χρησιμοποίησε και τις τρεις γόμες κατά την διάρκεια του αγώνα και ανέβηκε στο βάθρο. Από τα μονοθέσια που τερμάτισαν, 16 σταμάτησαν 2 φορές και 2 σταμάτησαν 3 φορές.
O Mario Isola, Διευθυντής μηχανοκίνητου αθλητισμού, τόνισε ότι: «Το Spa είναι μια μοναδική πίστα, είναι σπουδαίο ότι μάθαμε πως θα παραμείνει στο πρόγραμμα της Formula 1 και του χρόνου. Η φετινή διοργάνωση ήταν επιτυχής, παρά τις μεικτές καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Πάνω από 360.000 θεατές είδαν εκπληκτικά προσπεράσματα στα οποία τα ελαστικά μας έπαιξαν καθοριστικό ρόλο. Είδαμε έναν σπουδαίο αγώνα με τη σκληρή γόμα να χρησιμοποιείται από την πλειοψηφία των οδηγών. Θα αναλύσουμε όλα τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας, αλλά η πληροφορία που ακούσαμε στην ενδοεπικοινωνία ότι ήταν δυο δέκατα του δευτερολέπτου ταχύτερη από το αναμενόμενο είναι ένα φανταστικό επίτευγμα για μας. Μολονότι ξέραμε πως στον αγώνα η θερμοκρασία θα είναι υψηλότερη απ’ ότι την Παρασκευή και το Σάββατο, είχε ενδιαφέρον να δούμε την ποικιλία στρατηγικών που χρησιμοποιήθηκε. Πέρα από τον καιρό η πίστα κρατούσε καλύτερα και αυτό προκαλούσε μεγαλύτερη πτώση απόδοσης λόγω υπερθέρμανσης. Δεν υπήρχαν προβλήματα με μετατόπιση ή αποκόλληση γόμας καθώς η πτώση απόδοσης οφείλονταν μόνο σε υπερθέρμανση. Δεν είχαμε κανένα πρόβλημα με τις τροποποιήσεις στην πίστα καθώς εκμεταλλευτήκαμε την εμπειρία μας από τον πρόσφατο 24ωρο αγώνα αντοχής στο Spa. Αυτός έγινε παράλληλα με το Ουγγρικό Grand Prix και η Pirelli διέθεσε τότε 17.000 ελαστικά. Συγχαρητήρια στη Red Bull για το 1-2, είχαν πραγματικά εντυπωσιακό ρυθμό στον αγώνα.»
Στο Ολλανδικό Grand Prix το ερχόμενο Σαββατοκύριακο η απόσταση ανάμεσα στις δυο πίστες είναι πραγματικά μικρή, το Zandvoort απέχει μόλις 300km από το Spa. Ένα κομβόι με 12 φορτηγά της Pirelli θα χρειαστεί έξι ώρες ταξίδι για να διανύσει αυτή την απόσταση.