Μια νέα μεγάλη δημοπρασία θα πραγματοποιήσει ο πρώην ΟΔΔΥ στη Μαγουλέζα στην οποία μπορεί να βρει κανείς από Mercedes-Benz SL, BMW X5, Honda Civic, VW Golf, Hyundai Accent, Yamaha TDM850 αλλά και σπάνιες αντίκες όπως η BMW Touring 2000 σε άκρως δελεαστικές τιμές εκκίνησης.
Η δημοπρασία των οχημάτων για κυκλοφορία θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 16 Σεπτεμβρίου 2022 και ώρα 09:00 π.μ. στις εγκαταστάσεις του πρώην ΟΔΔΥ στη Μαγουλέζα στα Άνω Λιόσια, ώστε να εκποιηθούν 56 αυτοκίνητα, 8 αυτοκίνητα με ηλικίες άνω των 30 ετών (αντίκες) και 8 δίκυκλα.
Η επίσκεψη των ενδιαφερομένων στην αποθήκη της Μαγουλέζας όπου βρίσκονται τα οχήματα επιτρέπεται από 13/09/2022 μέχρι και 15/09/2022, από τις ώρες 08:30 μ.μ. έως και 13:30 μ.μ.
Η εγγύηση για τα προς κυκλοφορία οχήματα είναι 300 ευρώ, ενώ για τα δίκυκλα 100 ευρώ. Οι προσφορές για να γίνουν δεκτές θα πρέπει να διαφέρουν τουλάχιστον κατά 50 ευρώ η μια από την άλλη (20 ευρώ στα δίκυκλα). Σε περίπτωση που το αυτοκίνητο πληρωθεί τοις μετρητοίς, τότε ισχύει έκπτωση 30% επί του ποσού.
Το πρώτο αυτοκίνητο στη λίστα της δημοπρασίας αφορά σε μια αντίκα Mercedes 300D με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1991 και τιμή εκκίνησης τα 700 ευρώ. To συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν κινητήρα diesel 3 λίτρων και απόδοσης 113 ίππων.
Στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων αυτοκινήτων αντίστοιχα μοντέλα κοστίζουν από 4.000 ευρώ.
Μια σπάνια BMW Touring 2000 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1972 η οποία βέβαια είναι Μη Κοινοτικό όχημα και ο νέος ιδιοκτήτης της θα πρέπει να πληρώσει και τελωνειακό δασμό «κοσμεί» την λίστα δημοπρασίας του πρώην ΟΔΔΥ. Το συγκεκριμένο γερμανικό μοντέλο εκποιείται με τιμή εκκίνησης 10.000 ευρώ και αναμένεται να προσελκύσει αρκετούς συλλέκτες αυτοκινήτων.
To γερμανικό μοντέλο κινείται από έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 147 ίππους.
Αντίστοιχα μοντέλα πωλούνται στις διεθνείς αγορές πάνω από 25.000 ευρώ.
Στη κανονική λίστα της δημοπρασίας αυτοκινήτων του πρώην ΟΔΔΥ το πρώτο μοντέλο που εκποιείται αφορά σε μια Mercedes-Benz SL300 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1992 και τιμή εκκίνησης τις 6.000 ευρώ. Το γερμανικό roadster κινείται από έναν εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων ο οποίος αποδίδει 231 ίππους.
Αντίστοιχα μοντέλα στην αγορά των μεταχειρισμένων μπορεί κανείς να βρει από τις 29.000 ευρώ.
Αν κάποιος αναζητά μια πολυτελή λιμουζίνα τότε το η Mercedes-Benz 600 SEL V12 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 1991 της λίστας με τιμή εκκίνησης τις 8.000 ευρώ σίγουρα θα τον δελεάσει! Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 6 λίτρων και απόδοσης 395 ίππων.
Στην εγχώρια αγορά των μεταχειρισμένων αντίστοιχα μοντέλα κοστίζουν από 24.000 ευρώ.
Αν πάλι κάποιος είναι λάτρης της φύσης και των εξορμήσεων τότε το Land Rover Freelander με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2001 και τιμή εκκίνησης τα 1.280 ευρώ σίγουρα αποτελούν ισχυρό κίνητρο για συμμετοχή στη δημοπρασία. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων και απόδοσης 120 ίππων.
Αντίστοιχα μεταχειρισμένα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 7.500 ευρώ.
Αν τώρα αναζητά κανείς ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο τότε τα δύο Honda Civic με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2008 και τιμή εκκίνησης τις 3.000 ευρώ έκαστο σίγουρα αποτελούν μια καλή αρχή. Τα συγκεκριμένα μοντέλα κινείται από έναν πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 1,8 λίτρων ο οποίος αποδίδει 140 ίππους.
Αντίστοιχα μεταχειρισμένα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 8.000 ευρώ.
Ένα Suzuki SX-4 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2007 και τιμή εκκίνησης μόλις 800 ευρώ αναμένεται να προσελκύσει πολλούς υποψήφιους αγοραστές εξαιτίας της αξιοπιστίας και της χαμηλής κατανάλωσης καυσίμου. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου με απόδοση 107 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 7.000 ευρώ.
To δημοφιλές Mini Cooper S με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2002 και τιμή εκκίνησης τις 2.200 ευρώ αναμένεται επίσης να προσελκύσει αρκετούς υποψήφιους αγοραστές. Το ιαπωνικό μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρου και απόδοσης 163 ίππων.
Αντίστοιχα μοντέλα στην εγχώρια αγορά πωλούνται από 6.000 ευρώ.
Για τους λάτρεις της άνεσης ο πρώην ΟΔΔΥ εκποιεί μια Skoda Octavia με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2005 και τιμή εκκίνησης τα 1.200 ευρώ. Το συγκεκριμένο μοντέλο κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 1.600 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 102 ίππους.
Αντίστοιχα μεταχειρισμένα μοντέλα στην αγορά των μεταχειρισμένων κοστίζουν από 4.000 ευρώ.
Για τους λάτρεις των 2 τροχών υπάρχουν 8 μοτοσυκλέτες εκ των οποίων η μία αφορά σε μια Yamaha TDM 850 με πρώτη άδεια κυκλοφορίας το 2000 και τιμή εκκίνησης τα 500 ευρώ. Η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα κινείται από έναν βενζινοκινητήρα χωρητικότητας 850 κ.εκ. και απόδοσης 80 ίππων.
Αντίστοιχες μηχανές στην εγχώρια αγορά μπορεί να βρει κανείς πάνω από 2.000 ευρώ.
Πιέστε εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη τη λίστα με τα οχήματα δημοπρασίας του πρώην ΟΔΔΥ στη Μαγουλέζα.
Οι όροι συμμετοχής
Τα οχήματα δημοπρατούνται σύμφωνα με τους νέους όρους πώλησης τροχοφόρων οχημάτων (Φ.Ε.Κ. 3420Β/25-10-2016).
Στις τιμές εκποίησης των αυτοκινήτων συμπεριλαμβάνεται και ο αναλογούν ΦΠΑ 24%.
Το ποσό της εγγύησης συμμετοχής στις δημοπρασίες αυτοκινήτων για κυκλοφορία είναι 300 ευρώ.
Τα αυτοκίνητα είναι μεταχειρισμένα, με ζημίες, φθορές και ελλείψεις και χρειάζονται επισκευές πριν κυκλοφορήσουν. Οι ενδιαφερόμενοι οφείλουν να τα εξετάσουν, μαζί με τους τεχνικούς της επιλογής τους, πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία, προκειμένου να προσδιορίσουν το ύψος των ζημιών, ώστε να διαμορφώσουν ανάλογα τις προσφορές τους. Βάσει των όρων πώλησης, ακυρώσεις αγοραπωλησιών δεν γίνονται δεκτές. Επίσης, οφείλουν να λαμβάνουν γνώση και των όρων πώλησης πριν λάβουν μέρος στη δημοπρασία για να αποφεύγονται οι όποιες εκ των υστέρων υπαναχωρήσεις.
Οι συμμετέχοντες στη δημοπρασία υποχρεούνται να έχουν μαζί τους την αστυνομική τους ταυτότητα και να δηλώνουν στην επιτροπή τον ΑΦΜ, την αρμόδια ΔΟΥ και την ιδιότητά τους.
Από 11-10-2013, καταργείται η υποχρέωση τήρησής του, κατά τα προβλεπόμενα στο ν.δ.1146/1972 (ΦΕΚ 64/Α΄), βιβλιαρίου μεταβολών και κυριότητας για τα φορτηγά οχήματα ιδιωτικής χρήσης μικτού βάρους κάτω των 4.000 χιλιόγραμμων.
Σε ότι αφορά τη μεταβίβαση, αυτή θα διενεργείται με σχετική πράξη επί του τίτλου κυριότητας, που σύμφωνα με τις ως άνω διατάξεις, θεωρείται, για τα άνευ αριθμού κυκλοφορίας οχήματα, κατά περίπτωση, το πιστοποιητικό ταξινόμησης οχημάτων ή το πιστοποιητικό μεταβιβαστικό κυριότητας αυτοκινήτου οχήματος που εκδίδεται από τις Υπηρεσίες Διαχείρισης Δημόσιου Υλικού, ενώ για τα έχοντα αριθμό κυκλοφορίας, η άδεια κυκλοφορίας αυτών.
Προκειμένου για φορτηγά αυτοκίνητα άνω των 4 τόνων και για τα λεωφορεία δεν εκδίδεται πιστοποιητικό κυριότητας αλλά απαιτείται η σύνταξη συμβολαίου από συμβολαιογράφο, υποδεικνυόμενο από τον οικείο Συμβολαιογραφικό Σύλλογο και η έκδοση του σχετικού βιβλιαρίου μεταβολών κατοχής και κυριότητας σύμφωνα με το άρθρο 18 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016) και τα έξοδα βαρύνουν τον αγοραστή.
Ειδικά για τα λεωφορεία προς κυκλοφορία για οποιαδήποτε αλλαγή χρήσης ή μετασκευή του οχήματος, οι κάτοχοι υποχρεούνται να έλθουν πρώτα σε συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών και να εξασφαλίσουν την έγκριση της μετατροπής. Η Δ.Δ.Δ.Υ. ουδεμία ευθύνη φέρει αν γίνει μετατροπή χωρίς να ζητηθεί η έγκριση εκ των προτέρων από τις υπηρεσίες του Υπουργείου Συγκοινωνιών.
Ο εμπορικός τύπος του αυτοκινήτου καθώς και το έτος κατασκευής προσδιορίζονται από τις εξωτερικές ενδείξεις αυτού. Έτσι τα στοιχεία αυτά αποτελούν ένδειξη η οποία ενδέχεται να απέχει πραγματικότητας.
Η Διεύθυνση για τα στοιχεία αυτά όπως και τα κρυμμένα ελαττώματα ουδεμία ευθύνη φέρει.
Μετά το πέρας της πλειοδοσίας κάθε οχήματος, καλείται ο τελευταίος πλειοδότης να υπογράψει το πρακτικό ανακηρύξεως πλειοδότη και να καταβάλει προκαταβολή υπολογιζόμενη σε ποσοστό 20% της τιμής πλειοδοσίας σύμφωνα με το άρθρο 8 των όρων πώλησης τροχοφόρων (ΦΕΚ 3420 Β΄/25-10-2016).