Ο οδηγός της Red Bull, Sergio Perez έδειξε ότι είναι ικανός να κερδίζει σε διαδρομές εντός πόλης, όπως το είχε πετύχει και στο Μονακό φέτος. Κέρδισε στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, μπροστά από τους δυο οδηγούς της Ferrari: Charles Leclerc και Carlos Sainz. Οι τρεις πρώτοι τερμάτισαν χρησιμοποιώντας την P Zero κίτρινη/μέση γόμα.
Η εκκίνηση του αγώνα καθυστέρησε μια ολόκληρη ώρα καθώς έπιασε καταιγίδα λίγο πριν τα μονοθέσια πάρουν τη θέση τους στην αφετηρία. Μόλις σταμάτησε η βροχή ο αγώνας ξεκίνησε σε βρεγμένη πίστα και όλα τα μονοθέσια χρησιμοποιούσαν τα ενδιάμεσα ελαστικά Cinturato με το πράσινο χρώμα. Διεξήχθη περισσότερο από το μισό του αγώνα προτού καταστεί βολική, η χρήση slick ελαστικών.
Ακόμη μια φορά το αυτοκίνητο ασφαλείας έπαιξε σημαντικό ρόλο στη Σιγκαπούρη. Η πρώτη εμφάνισή του ήρθε στον 7ο γύρο αλλά κανείς δεν άλλαξε ελαστικά. Μετά είχαμε εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας στον 21ο γύρο. Τότε ο οδηγός της Mercedes, George Russell ήταν ο πρώτος που έβαλε slick ελαστικά, την P Zero κίτρινη μέση γόμα. Οι άλλες ομάδες ακολούθησαν πανομοιότυπη στρατηγική από ενδιάμεσα ελαστικά σε σλικ με μέση γόμα.
Εξαίρεση ήταν ο οδηγός της McLaren, Daniel Ricciardo και ο οδηγός της Alfa Romeo Valtteri Bottas, που επέλεξαν την P Zero κόκκινη μαλακή γόμα. Προς το τέλος του αγώνα ήταν συναρπαστικό ότι οι Leclerc, Perez πίεζαν ανταλλάσσοντας συνεχώς ταχύτερους γύρους. Η τελευταία προσπάθεια του Μεξικάνου είχε σαν αποτέλεσμα χρόνο 1:48.165 με τη μέση γόμα.
Ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli κ. Mario Isola τόνισε ότι: «Τα Cinturato ενδιάμεσα ελαστικά με το πράσινο χρώμα, έδειξαν πόσο αξιόπιστα είναι στον αγώνα. Παρότι ο ρυθμός φθοράς ήταν υψηλός, η απόδοσή τους ήταν εξαιρετική για μεγάλο αριθμό γύρων, όπως ακριβώς το περιμέναμε. Αυτό οφείλεται στα δεδομένα που συγκεντρώσαμε στις κατατακτήριες δοκιμές. Όπως είδαμε και το Σάββατο χρειάστηκε αρκετή ώρα για να στεγνώσει η διαδρομή καθώς λίμναζε νερό στην επιφάνεια του οδοστρώματος. Από τη στιγμή που άρχισε να στεγνώνει, η πίστα άλλαξε μορφή με τους οδηγούς να επιλέγουν τα slick ελαστικά. Η πλειοψηφία των ομάδων επέλεξε την P Zero κίτρινη/μέση γόμα η οποία προσέφερε βέλτιστη ισορροπία ανάμεσα στην απόδοση, στην εύκολη προσέγγιση σε θερμοκρασία λειτουργίας και στην διάρκεια. Οι οδηγοί έπρεπε να δείχνουν ιδιαίτερη προσοχή για να μην πατήσουν εκτός γραμμής και να αποφύγουν την απώλεια θερμότητας από τα νερά που έψυχαν τα ελαστικά και τα έβγαζαν από το παράθυρο θερμοκρασιακής λειτουργίας. Η επιστροφή στη Σιγκαπούρη μπροστά σε τόσους χιλιάδες θεατές έδειξε τι πραγματικά είναι η Formula 1, ήταν ένα θεαματικό Σαββατοκύριακο.»