«Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο». Μετά τη μεγάλη επιτυχία του Le Mans και το διπλό βάθρο, ο Γιάννης Πλάγος ταξίδεψε και πάλι στη Γαλλία, αλλά αυτή τη φορά στην πίστα του Paul Ricard για το Porsche Sprint Challenge France.
Με την ομάδα της «Hellenic Police, Racing by VTP» και τον τιμ μάνατζερ Στέλιο Φάκαλη στο πλευρό του, ο πολύπειρος οδηγός βρέθηκε για πρώτη φορά στο μπάκετ ενός Porsche 991-2 GT3 Cup, με τον τετράλιτρο κινητήρα που αποδίδει σχεδόν 500 ίππους. Εντελώς διαφορετικό… εργασιακό περιβάλλον για τον Πλάγο, ο οποίος είχε να αντιμετωπίσει και τις καιρικές συνθήκες, ειδικά το Σάββατο, όταν η βροχή έκανε την εμφάνισή της στην πίστα πριν από τις κατατακτήριες.
Όμως ο Γιάννης Πλάγος δεν ήταν μόνος του σε αυτή την προσπάθεια. Το γερμανικό αγωνιστικό μοιράστηκε με τον Γιάννη Μπίστα, τον ταχύτατο Κορίνθιο οδηγό, ο οποίος έκανε το πρώτο βήμα του σε πίστα και μάλιστα σε μια τόσο δύσκολη διαδρομή, όπως το Le Castellet. Από την πρώτη στιγμή, όμως, ο Γιάννης Μπίστας έδειξε ότι δεν στερείται ταχύτητας, εξοικειώθηκε με τις απαιτήσεις του Porsche και στο τέλος της ημέρας έφυγε από τη Γαλλία με ένα πολύ μεγάλο χαμόγελο στα χείλη. Στο πλευρό του, φυσικά, ήταν το «Ι.ΚΤΕΟ Κιάτου», το λογότυπο του οποίου κοσμούσε το αγωνιστικό αυτοκίνητο της ομάδας.
Πρέπει να σημειωθεί ότι ο Γιάννης Πλάγος δεν αγωνίστηκε στον δεύτερο τελικό, καθώς η ομάδα είχε επιλέξει –λόγω των καιρικών συνθηκών- να χρησιμοποιήσει ένα σετ βρόχινων ελαστικών κι ένα για στεγνό οδόστρωμα. Όμως η βροχή δεν ήρθε ποτέ, κι έτσι η ομάδα επέλεξε να μην αγωνιστεί ο Πλάγος στον τελικό, καθώς τα σλικ ελαστικά ήταν πολύ φθαρμένα και δεν ενέπνεαν σιγουριά κι ασφάλεια.
Ήδη η «Hellenic Police, Racing by VTP» ετοιμάζει τα πλάνα της για το εγγύς αλλά και απώτερο μέλλον, καθώς η φετινή συμμετοχή στο Porsche Sprint Challenge France είναι εξαιρετικά επιτυχημένη.
Ο Γιάννης Πλάγος (οδηγός) δήλωσε: «Η εμπειρία της οδήγησης του τετράλιτρου Porsche 991-2 GT3 Cup ήταν εκπληκτική και μας γέμισε χαμόγελο κι αισιοδοξία. Παρά την έλλειψη χρόνου προετοιμασίας κι εξοικείωσης με το αυτοκίνητο, οι χρόνοι άρχισαν δειλά να πέφτουν στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά, ενώ στα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά έκανα αρκετά λάθη λόγω πολύ φθαρμένων ελαστικών. Η βροχή του Σαββάτου άλλαξε τα δεδομένα. Αποφασίσαμε, λοιπόν, με τον φίλο και έτερο οδηγό της ομάδας καθώς και τον μάνατζερ Στέλιο Φάκαλη, να προτιμήσουμε να μαρκάρουμε καινούργια ελαστικά για τις κατατακτήριες δοκιμές και για τον αγώνα, επιλέγοντας ένα σετ για βροχή και ένα σετ για στεγνή πίστα. Λόγω του ότι ήταν 38 αυτοκίνητα στην πίστα, ήταν πολύ δύσκολο να βρεις καθαρό δρόμο για να κάνεις τον χρόνο που ήθελες μέσα στο δεκάλεπτο των κατατακτήριων, έτσι βρεθήκαμε στις τελευταίες θέσεις του grid του αγώνα. Η ομάδα επέλεξε να κάνουμε τον δεύτερο αγώνα της κατηγορίας μας! Όμως δεν έβρεξε ποτέ για να ριχτούμε στην μάχη με τα βρόχινα. Όποτε αποφασίσαμε να μην συμμετάσχουμε στον αγώνα, για να είναι ασφαλής ο οδηγός, το νέο αγωνιστικό της ομάδας και φυσικά και οι υπόλοιποι συναθλητές μας. Μερικές φορές δεν αρκεί να σκέφτεσαι σαν επαγγελματίας αλλά να ενεργείς σαν επαγγελματίας. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ομάδα μου την Hellenic Police, Racing by VTP και τον Στέλιο Φάκαλη που είναι εκεί στα καλά και στα δύσκολα καθώς και τους χορηγούς μου. Και φυσικά στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας, στην υπηρεσία μου την Υ.Φ.Α.Α. και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, δίχως την αμέριστη συμπαράσταση των οποίων όλο αυτό το όνειρο δεν θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα».
Στέλιος Φάκαλης (Team Manager): «Από τότε που ήμουν αγωνιζόμενος, πάντοτε σκεφτόμουν πώς θα γίνω καλύτερος. Με αυτό το σκεπτικό πορευτήκαμε κι αυτή τη φορά. Επενδύσαμε σε ένα πολύ πιο ισχυρό και γρήγορο αυτοκίνητο απ’ αυτό που οδηγούσε ο Γιάννης μέχρι τώρα και πιστεύω ότι αυτή η πρώτη επαφή του με το Porsche 991-2 ήταν αυτή που έπρεπε ώστε να προετοιμαστεί γι’ αυτά που έρχονται. Ως ομάδα βρεθήκαμε στη δύσκολη θέση να πρέπει να επιλέξουμε δύο συγκεκριμένα σετ ελαστικών για τους δύο αγώνες, καθώς αυτό προβλέπεται από τον κανονισμό. Βλέποντας τις καιρικές συνθήκες να είναι δυσμενείς, επιλέξαμε ένα σετ για στεγνό κι ένα για βρεγμένο οδόστρωμα. Δυστυχώς η… πολυπόθητη βροχή δεν ήρθε ποτέ κι έτσι ο Γιάννης Πλάγος δεν μπόρεσε να αγωνιστεί, καθώς θα ήταν επίφοβο να έμπαινε στην πίστα με τα εξαιρετικά φθαρμένα ελαστικά με ένα τόσο δυνατό αυτοκίνητο. Σε ό,τι αφορά στον Γιάννη Μπίστα, έδειξε ότι με την κατάλληλη προπόνηση μπορεί να φτάσει ψηλά και στην πίστα. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι είναι ένας οδηγός με ελάχιστη εμπειρία από τέτοιες συνθήκες, όμως έδειξε την ταχύτητά του. Ευχαριστούμε όλους όσοι βρέθηκαν στο πλευρό μας σε αυτόν τον αγώνα. Η V Team Project επενδύει στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και το αποδεικνύουμε εμπράκτως».