Όπως το προηγούμενο Σαββατοκύριακο έτσι και εδώ η C2 είναι η P Zero λευκή/σκληρή γόμα, η C3 είναι η P Zero κίτρινη/μέση γόμα και η C4 είναι η P Zero κόκκινη/μαλακή γόμα.
Το Μεξικό είναι ο αγώνας που διεξάγεται στο μεγαλύτερο υψόμετρο 2238 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας. Ο αραιός αέρας επηρεάζει την απόδοση των υβριδικών μηχανών όπως και την αεροδυναμική απόδοση. Η κάθετη δύναμη που παράγεται είναι λιγότερη ειδικά στις χαμηλές στροφές. Φέτος με τα πατώματα που προκαλούν αναρρόφηση θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα επηρεαστεί περισσότερο ή λιγότερο από πέρυσι η αεροδυναμική απόδοση.
Υπάρχουν μεγάλες διακυμάνσεις θερμοκρασίας κατά τη διάρκεια της ημέρας στο Μεξικό, ακόμη και σε διάστημα λίγων ωρών. Αυτό επηρεάζει την πτώση απόδοσης λόγω θερμικής καταπόνησης των ελαστικών και είναι μια σημαντική παράμετρος που οι ομάδες πρέπει να παρακολουθούν.
Το Αυτοκινητοδρόμιο «Hermanos Rodriguez» θα βοηθήσει να πραγματοποιηθεί το τεστ πρωτότυπων ελαστικών του 2023 που ήταν αρχικά προγραμματισμένο για το Ιαπωνικό GrandPrix και ακυρώθηκε. Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών (FP2) στο Μεξικό θα διαρκέσει 90min ώστε να δοκιμαστούν οι πιο μαλακές γόμες της νέας χρονιάς. Στο Ώστιν είχαν δοκιμαστεί οι πιο σκληρές πρωτότυπες γόμες. Όπως και την προηγούμενη Παρασκευή, το σχέδιο θα το εκπονήσει η Pirelli και θα αφορά δοκιμές ελαστικών. Αν μια ομάδα δώσει τη δυνατότητα σε έναν νέο οδηγό να δοκιμάσει στο FP1 θα έχει λίγο χρόνο στο FP2 προτού επικεντρωθεί στις δοκιμές ελαστικών για το υπόλοιπο της περιόδου. Τα πρωτότυπα ελαστικά δεν έχουν χρώματα στα πλαϊνά.
Ο Mario Isola, Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, τόνισε ότι: «Κατά τη διάρκεια της σεζόν τα ελαστικά μας πρέπει να ανταπεξέλθουν σε μια ευρεία ποικιλία συνθηκών οι οποίες διαμορφώνονται από τα μοναδικά χαρακτηριστικά κάθε πίστας. Αν κοιτάξετε στους δυο τελευταίους αγώνες στη Suzuka παίζουν ρόλο τα πλευρικά φορτία, στο Ώστιν το αεροδυναμικό ζύγισμα ενώ στο Μεξικό κυρίαρχο ρόλο έχει η ελκτική πρόσφυση και η σταθερότητα στο φρενάρισμα. Η πίστα που φέρει το όνομα των αδερφών Rodriguez δεν προσφέρει ιδιαίτερη πρόσφυση. Τα ενεργειακά φορτία που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών είναι χαμηλά και τα μονοθέσια δεν έχουν τόσο μεγάλη αεροδυναμική απόδοση ειδικά στις αργές στροφές καθώς ο αέρας είναι αραιός σ’ αυτό το υψόμετρο (2238m). Φέτος πιθανόν θα δούμε περισσότερη φθορά στα εμπρός ελαστικά καθώς η σημερινή γενιά μονοθεσίων έχει υποστροφική τάση στις αργές στροφές – υπάρχουν αρκετές στην πίστα του Mεξικό. Η φύση της διαδρομής με πολύ σκόνη στην επιφάνεια του οδοστρώματος έχει ως αποτέλεσμα το κράτημα να βελτιώνεται θεαματικά κατά τη διάρκεια του τριημέρου. Η εκτίμηση του βαθμού βελτίωσης και η σωστή προθέρμανση των ελαστικών θα είναι κλειδί στην επιτυχία.»