Η νέα CL500 της Honda είναι μία μοτοσυκλέτα με άφθονα ρετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από τα αυθεντικά CLs των δεκαετιών 60s και 70s. Υιοθετώντας το δικύλινδρο κινητήρα της σειράς CB500 της Honda που είναι κατάλληλος για κατόχους διπλώματος A2, χρησιμοποιεί ένα νέο, σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’, ανάρτηση με μεγάλη διαδρομή και συνδυασμό τροχών 19/17 ιντσών μπροστά/πίσω για χαρακτηριστική, εντυπωσιακή εμφάνιση. Είναι γεννημένη τόσο για τις δυσκολίες των αστικών διαδρομών όσο και για ‘χαλαρές’ off-road περιπέτειες. Το στυλ της μαγνητίζει το βλέμμα με λεπτομέρειες όπως το στρογγυλεμένο ρεζερβουάρ, τα προστατευτικά γονάτων, τα ελαστικά προστατευτικά καλύμματα πιρουνιού και το ψηλά τοποθετημένο τελικό εξάτμισης, με δύο εξόδους και διάτρητο προστατευτικό κάλυμμα. Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED και ο πίνακας οργάνων έχει οθόνη LCD (με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο).Τέσσερις σύγχρονες χρωματικές επιλογές κάνουν την CL500 να ξεχωρίζει ακόμα περισσότερο από το πλήθος.
Ξεχωριστό στυλ
Η Honda, κατά παράδοση, επινοεί μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες που είναι κατάλληλες για τους αναβάτες σε όλο τον κόσμο. Συνδυάζοντας τη χρηστικότητα και την απόδοση του κινητήρα με την προσιτή τιμή και τη δυνατότητα εξατομίκευσης, δημιουργεί μοτοσυκλέτες που, με την πάροδο του χρόνου, αποκτούν υψηλή συναισθηματική αξία για τους ιδιοκτήτες τους.
Tα αυθεντικά CLs των δεκαετιών 60s και 70s ήταν τέτοιες μοτοσυκλέτες που αποδείκνυαν ότι μία ελαφριά μοτοσυκλέτα με off-road δυναμική ήταν άκρως διασκεδαστική στην πόλη. Το ξεχωριστό στυλ με τις ψηλά τοποθετημένες εξατμίσεις έχει γίνει πλέονένα εμβληματικό ορόσημο για πολλούς αναβάτες του 21ου αιώνα.
Μετά από πέντε δεκαετίες, το 2018, η CMX500 Rebel, κατάλληλη για κατόχους διπλώματος A2, έφτασε στη γκάμα της Honda. Με την ‘old school’ φιλοσοφία να συναντά τη νέα τάση του ‘customcool’, η αποδοχή της από το καταναλωτικό κοινό εκτοξεύθηκε στα ύψη – και με απαράμιλλες δυνατότητες εξατομίκευσης. Σαν πακέτο – κινητήρας, πλαίσιο και στυλ – αποδείχτηκε ακαταμάχητο για τους νεαρούς αναβάτες με αποτέλεσμα να καταφέρει αθόρυβα να εξελιχθεί στην custom μοτοσυκλέτα με τις περισσότερες πωλήσεις στην Ευρώπη τα τελευταία δύο χρόνια.
Πέντε χρόνια αργότερα, ήρθε η ώρα για κάτι νέο. Για το 23YM, η Honda παρουσιάζει και πάλι μία μοτοσυκλέτα που φέρει περήφανα το έμβλημα CL και απευθύνεται σε αναβάτες που θέλουν να διαφέρουν. Η CL500 βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνταγή της πρώτης CL72. Έχει την κατάλληλη εμφάνιση, τον ιδανικό κινητήρα και την αντοχή που ταιριάζει στη ζούγκλα της πόλης. Σε ό,τι αφορά στις δυνατότητες εξατομίκευσης, το μόνο απαραίτητο είναι η φαντασία του ιδιοκτήτη. Με αυτή τη μοτοσυκλέτα δεν υπάρχει όριο.
Mr. Hiroshi Furuse, Large Project Leader (LPL), CL 500 Honda R & D Ιαπωνίας: «Αναπτύξαμε τη CL500 ως μία μοτοσυκλέτα που πραγματικά επιτρέπει στους ιδιοκτήτες της να ξεχωρίζουν από το πλήθος, αποτελώντας συγχρόνως μία μορφή έκφρασης και μοναδικότητας. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για καθημερινή, χαλαρή, απολαυστική οδήγηση – χωρίς δεύτερη σκέψη – από μία νέα γενιά αναβατών και είναι σχεδιασμένη για να γίνει ένα ευχάριστο και αναπόσπαστο μέρος του τρόπου ζωής τους. Σε στάνταρ μορφή, το off-road street style έχει μία οπτική γοητεία που τη διαφοροποιεί από οποιοδήποτε άλλο μοντέλο της οικογένειας Honda, και μπορεί πραγματικά να εμπνεύσει τους ιδιοκτήτες να την οδηγήσουν πιο μακριά, προς όποια κατεύθυνση αυτοί επιθυμούν.»
Ευθύς εξ αρχής, το μότο για την εξέλιξη της CL500 ήταν ‘Express Yourself’. Απευθυνόμενη σε ένα νεανικό κοινό που εστιάζει στο στυλ, είναι μία μοτοσυκλέτα που έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει απόλυτα στον τρόπο ζωής του ιδιοκτήτη της, ικανή να ανταπεξέρχεται στις απαιτήσεις των καθημερινών μετακινήσεων, ενός μεγάλου ταξιδιού το Σαββατοκύριακο, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ off-road περιηγήσεις – και μάλιστα μαγνητίζοντας το βλέμμα σε όλες τις περιπτώσεις.
Και φυσικά, καθώς απευθύνεται σε νεαρούς αναβάτες, προσφέρει εξαιρετικές δυνατότητες εξατομίκευσης, χάρη στη γκάμα γνήσιων αξεσουάρ Honda που μπορούν να αναδείξουν την προσωπικότητα, την πρακτικότητα και το στυλ της.
Ο κινητήρας της είναι ο γνώριμος, ζωηρός και δημοφιλής, παράλληλος, δικύλινδρος κινητήρας των 471 κ.εκ. της Honda, ο οποίος είναι κατάλληλος για κατόχους διπλώματος A2 και αποδίδει ισχύ 46.6 PS (34.3kW) και πλούσια ροπή 43.4Nm. Οι ρυθμίσεις της ECU είναι προσαρμοσμένες στο χαρακτήρα και τη χρήση της CL, και η κοντή τελική σχέση μετάδοσης προσφέρει άμεση επιτάχυνση στην πόλη, τόσο κατά την εκκίνηση, όσο και κατά την εν κινήσει επιτάχυνση. Το εξατάχυτο κιβώτιο διαχειρίζεται ένας μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης/υποβοήθησης (assist/slipper).
Το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο τύπου ‘διαμάντι’ αποτελεί μια στιλιστική δήλωση και παράλληλα, τη βάση για εύκολο χειρισμό κατά την οδήγηση. Η ανάρτηση με τη μεγάλη διαδρομή περιλαμβάνει τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm και ρυθμιζόμενο πίσω αμορτισέρ, ενώ οι τροχοί – 19 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω – συνδυάζονται με block-patternελαστικά. Τα φρένα, μπροστά και πίσω, φέρουν σύστημα ABS ειδικά διαμορφωμένο για εξαιρετική απόδοση σε ποικίλες επιφάνειες, ακόμα και σε ‘χαλαρές’ off-road συνθήκες.
Όλα τα φώτα είναι τεχνολογίας LED, ο πίνακας οργάνων έχει οθόνη LCD με ανοιχτόχρωμες ενδείξεις σε σκούρο φόντο, και η τεχνολογία Emergency Stop Signal (ESS) ενεργοποιεί τα πίσω φλας ως προειδοποίηση για τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου, σε ένα απότομο, δυνατό φρενάρισμα.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Δικύλινδρος, υγρόψυκτος, τετράχρονος, 4-βάλβιδοςDOHC |
Χωρητικότητα | 471cc |
Διάμετρος x Διαδρομή (mm) | 67 x 66.8 |
ΣχέσηΣυμπίεσης | 10.7:1 |
ΜέγιστηΙσχύς | 46.6 PS (34.3kW) @ 8500rpm |
ΜέγιστηΡοπή | 43.4Nm @ 6250rpm |
Εκπομπές Θορύβου (dB) | TBC |
Χωρητικότητα λιπαντικού | 3.2L |
Εκκίνηση | Ηλεκτρική |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ | |
Ψεκασμός καυσίμου | PGM-FI ηλεκτρονικός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ | 12L |
Εκπομπές CO2 WMTC | 84 g/km |
Κατανάλωση καυσίμου | 27.7 km/l |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ | |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 12V 7Ah |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός πολύδισκος, μονόδρομος ολίσθησης/υποβοήθησης (AssistedSlipperClutch) |
Τύπος κιβωτίου | 6-τάχυτο χειροκίνητο |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Τύπος πλαισίου | Ατσάλινο, τύπου ‘διαμάντι’ |
ΠΛΑΙΣΙΟ | |
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) | 2175mm x 831mm x 1135mm |
Μεταξόνιο | 1485mm |
Γωνία Κάστερ | 27° |
Ίχνοςτροχού | 108mm |
ΎψοςΣέλας | 790mm |
Απόσταση απόέδαφος | 155mm |
Βάρος(πλήρες υγρών) | 192kg |
Ακτίνα στροφής | 2.6 m |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm, διαδρομή 150mm |
Πίσω | Διπλό αμορτισέρ με ψαλίδι 45mmστρογγυλής διατομής, ρύθμιση προ-φόρτισης 5 σταδίων |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Ζάντες Εμπρός | Χυτό Αλουμίνιο |
Ζάντες Πίσω | Χυτό Αλουμίνιο |
Ελαστικά Εμπρός | 110/80R19M/C 59H |
Ελαστικά Πίσω | 150/70R17M/C 69H |
Φρένα | |
ABS | 2-κάναλο |
Φρένα Εμπρός | Μονός πλευστός δίσκος 310mm, διπίστονη δαγκάνα |
Φρένα Πίσω | Μονός δίσκος 240mm, μονοπίστονη δαγκάνα |
ΟΡΓΑΝΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ | |
Όργανα | Όργανα LCD με ταχύμετρο, διπλός χιλιομετρητής ταξιδιού, δείκτης στάθμης καυσίμου και μετρητής κατανάλωσης, ρολόι, ένδειξη επιλεγμένης σχέσης κιβωτίου, upshiftindicator (ένδειξη αλλαγής σχέσης) |
Προβολέας | LED |
Πίσω φως | LED |
Πρίζα 12V | Προαιρετική |
Σύστημα προστασίας | HISS |
Πρόσθετα χαρακτηριστικά | ESS |
Λάβετε υπόψη ότι όλες οι προδιαγραφές είναι προσωρινές και υπόκεινται σε αλλαγές χωρίς προειδοποίηση. Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου που παρέχονται είναι αποτελέσματα που λαμβάνονται από τη Honda κάτω από τυποποιημένες συνθήκες δοκιμών που ορίζονται από το WMTC. Οι δοκιμές πραγματοποιούνται σε κυλιόμενο διάδρομο χρησιμοποιώντας μια τυπική έκδοση του οχήματος με μόνο έναν αναβάτη και χωρίς πρόσθετο προαιρετικό εξοπλισμό. Η πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, τον τρόπο συντήρησης του οχήματός σας, τις καιρικές συνθήκες, τις συνθήκες του δρόμου, την πίεση των ελαστικών, την εγκατάσταση αξεσουάρ, το φορτίο, το βάρος του αναβάτη και του συνεπιβάτη και άλλους παράγοντες.