Διατηρήθηκε και το Δεκέμβριο το ανοδικό σερί στις πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων καταγράφοντας μάλιστα διψήφιο ποσοστό ανόδου ενώ σημαντικά διαφοροποιημένη ήταν και η σειρά κατάταξης των εισαγωγικών εταιρειών με τις υψηλότερες πωλήσεις η οποία έκρυβε πολλές εκπλήξεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων τον Δεκέμβριο σημείωσαν άνοδο 16% αγγίζοντας τις 6.500 μονάδες έναντι περίπου 5.500 αυτοκινήτων που είχαν διατεθεί τον αντίστοιχο μήνα του 2021.
Ωστόσο το εντυπωσιακό στοιχείο στις πωλήσεις του Δεκεμβρίου αποτέλεσε η σειρά κατάταξης των εισαγωγικών εταιρειών και στην πρώτη θέση βρέθηκε η BMW και στην δεύτερη θέση αναρριχήθηκε η Opel ενώ την πρώτη τριάδα συμπληρώνει η Toyota!
Στη συνέχεια ακολουθούν η Suzuki, η Mini, η VW, η Citroen, η Hyundai, η Dacia και την πρώτη δεκάδα συμπληρώνoυν η Peugeot.
Όπως είναι εύκολο να διαπιστώσει κανείς η BMW για πρώτη φορά βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα των πωλήσεων ενώ επίσης και η Opel για πρώτη φορά κατέκτησε την δεύτερη θέση.
Οι παραδοσιακοί «αντίπαλοι» που δεν είναι άλλοι από την Toyota και την Peugeot περιορίστηκαν στην 3η και 10η θέση αντίστοιχα.
Πάντως οι μεγάλες ανατροπές στην κατάταξη των εταιρειών επιβεβαιώνει τα στελέχη της αγοράς τα οποία τόνιζαν ότι η άνοδος και η πτώση στις πωλήσεις των εισαγωγικών εταιρειών εξαρτάται αποκλειστικά από το ρυθμό στις παραδόσεις των καινούριων αυτοκινήτων που καθορίζει το κάθε εργοστάσιο. Αυτός είναι και ο μοναδικός λόγος που εναλλάσσονται συνεχώς οι εισαγωγικές στον πίνακα των εταιρειών με τις υψηλότερες πωλήσεις.
Σε επίπεδο έτους οι πωλήσεις διατήρησαν το θετικό πρόσημο που εμφανίστηκε για πρώτη φορά τον προηγούμενο μήνα από την αρχή του τρέχοντος έτους. Σύμφωνα με πληροφορίες του Newsauto.gr οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο 12μηνο ξεπέρασαν τις 105.000 μονάδες έναντι 100.000 μονάδων που ανήλθαν το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι καταγράφοντας άνοδο περίπου 4%.
Ο στόχος υπέρβασης των 100.000 μονάδων επετεύχθη αλλά κανείς δεν μπορεί με βεβαιότητα να προσδιορίσει το άμεσο μέλλον της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και ειδικά της ελληνικής εν μέσω εκλογών, ενεργειακής κρίσης αλλά και της επανεμφάνισης του κορωνοϊού αλλά και της γρίπης Η1Ν1…